ORPG ~ Seeing you doesn’t matter, loving you does

ShakenAngel
Re: ORPG ~ Seeing you doesn’t matter, loving you does

Bericht door ShakenAngel » 21 dec 2020, 21:41

Nu ik daar toch zo bezig ben met voelen gebeurd het als automatisch dat ik mezelf ook een beetje aftrek. Alsof daar ineens alle schaamte bij weg is gevallen ofzo. “Hmm, ik denk het...” antwoord ik zacht en schor op Luke zijn vraag waarna ik mijn hand weer over zijn bovenbeen laat gaan. Me niet direct bewust van de gevolgen van mijn actie.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 21 dec 2020, 21:44

Ik heb mijn blik nog altijd op onze geslachtsdelen gericht en zie dus ook wat hij doet. Oh, dat is pas sexy! Ik lik onbewust wat verlekkerd over mijn lippen en raak mezelf ook kort even zo aan. Hmm... "Gelukkig.." mompel ik schor. Als zijn hand afglijdt naar mijn bovenbeen, laat ik mijn hand naar zijn zaakje glijden om hem verder af te trekken. Ik zie zijn onbewuste handeling dan maar als teken dat hij graag deze stimulatie zou willen.
"Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine."

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 21 dec 2020, 21:56

Natuurlijk had ik eerder niet door hoe zeer ik naar aanraking verlang totdat Luke me daar beneden aanraakt. Ik knijp mijn vuist in de dekens en druk de vingertoppen van mijn andere hand in zijn bovenbeen terwijl mijn heupen zich van het bed tillen als reactie op wat hij doet. Direct komt er ook weer zo’n moeilijke en verlangende kreun over mijn lippen die alleen maar meer bevestigd dat ik dit ergens toch wel heel graag wil.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 21 dec 2020, 22:00

Ik hap even naar adem als Puck mijn bovenbeen zo vastgrijpt en er weer zo'n heerlijke kreun over zijn lippen komt. Oh damn... Ik ga fanatieker verder bij hem, voel mijn wangen vuurrood kleuren en kijk verlekkerd naar waar ik mee bezig ben. Ik kom beter bij hem zitten en laat mijn andere hand over zijn heupen en billen gaan als hij die van de grond aftilt.
"Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine."

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 21 dec 2020, 22:10

Mijn blik wordt wat moeilijk als Luke zo bezig gaat en mijn greep rondom zijn been en inmiddels zijn andere pols worden wat dwingender. Maar het gaat niet bewust ofzo. Hij heeft me gewoon volledig in zijn macht met een simpele aanraking.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 21 dec 2020, 22:21

"Hmm..." mompel ik zacht als Pucks greep nog wat steviger wordt. Ik kijk even naar hem en zie dat zijn blik moeilijk staat van genot. Ah, dat verklaart die greep. Ik ga nog fanatieker verder en kreun zacht van alle inspanning en opwinding. Hij windt me op deze manier wel echt weer opnieuw op. Niet dat ik dat problematisch vind, maar dat is wel nieuw, dit heb ik nog nooit meegemaakt zo.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 21 dec 2020, 22:34

In een razendsnel tempo schiet mijn hartslag omhoog en wordt mijn ademhaling onrustig en oppervlakkig. Ik kan niets anders dan me focussen op wat hij doet en voel alle spieren in mijn lijf aanspannen door dat gevoel. Logisch is het dan ook dat ik niet heel veel later plots overspoelt wordt door een intens hoogtepunt onder het genot van wat moeilijk gekreun.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 22 dec 2020, 23:49

Ik hap naar adem als Puck zijn hoogtepunt bereikt en lik snel over mijn lippen. Damn... die kreunen ook! Ik blijf fanatiek doorgaan om het zo lang mogelijk te rekken voor hem en kreun zelf ook zachtjes. Hij is zo sexy nu, niet normaal.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 23 dec 2020, 07:38

Het kwam eigenlijk heel onverwachts en direct voel ik me daar ook een soort van schuldig over. Zodra het gevoel dan ook weg ebt richt ik me op mijn ellebogen. “Ahh, fuck... Sorry” zeg ik zachtjes, nog steeds wat buiten adem en oververhit. Uniek dat ik vloek. Ik laat me weer achterover zakken en wrijf door mijn gezicht met diepe zucht.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 24 dec 2020, 00:33

"Hmm, oh, geen sorry nodig.."mompel ik verlekkerd terwijl ik ons snel schoonmaak en me tegen hem aan druk. Ik heb zelf weer een stijve maar besteed daar geen aandacht aan. Ik hoef niet nog een keer een hoogtepunt of zo, ik ben meer dan tevreden en voldaan. Ik verstrengel omze benen, hum tevreden wat en kus liefdevol zijn hals.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 24 dec 2020, 07:24

Ik kreun wat moeilijk als ik voel dat hij weer die deken gebruikt om me schoon te maken. Nouja, die moet sowieso in de was morgen. Wat onwennig leg ik mijn armen om Luke heen en laat ik mijn hand wat over mijn lichaam gaan. Ik voel me altijd wat vreemd na een hoogtepunt. Alsof ik weer even moet dalen op de wereld ofzo.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 24 feb 2021, 00:19

Ik druk nog wat lieve kusjes in Pucks hals en houd het verder bij een intieme, knusse en tevreden knuffel waarin ik Puck ook even de tijd geef om bij te komen. Zo nu en dan druk ik een klein kusje in zijn hals of ter hoogte van zijn sleutelbeen. Ik streel wat door zijn haren en lig tegen hem aan, met een tevreden glimlach rond mijn lippen en gesloten ogen. Ik ben me nog niet zo bewust van het feit dat Puck zich even wat apart voelt.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 24 feb 2021, 20:55

Misschien lijk ik nu onbewust wat afwezig voor Luke. Het gaat niet bewust hoor en het is ook absoluut geen teken dat ik hem op dit moment liever niet spreek of bij hem ben. Ik voel me gewoon altijd een beetje vreemd op dit soort momenten. Het kost me dan ook wel wat moeite om nu rustig bij hem te blijven liggen en me niet direct te gaan wassen en aankleden. Maar de vorige keer gaf hij aan dat hij graag nog even blijft liggen knuffelen dus ik wil dat graag voor hem proberen. Ik streel rustig en liefkozend over zijn bovenarm terwijl ik zo zwijgend met hem lig. Ik luister naar de geluiden buiten onze geïmproviseerde tent en de ritselende blaadjes van de bomen.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 08 mar 2021, 18:36

Ik lig wel lekker zo, knuffelend en nagenietend, helemaal voldaan. Het ligt hier ook gewoon heerlijk, buiten maar door ons dekenfort toch afgeschermd, Puck ruikt lekker, de buitenlucht ruikt lekker... Ik kan hier wel van genieten. Na een tijdje til ik mijn hoofd op, kus zachtjes vanaf Pucks wang naar zijn lippen, druk daar een zachte kus op en bekijk hem dan met een verliefd glimlachje. "Weet je, je bent echt heel leuk," zeg ik uiteindelijk zacht, met een klein grijnsje. "Meer dan echt heel erg leuk."

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 09 mar 2021, 09:13

Als Luke in beweging komt kan ik haast al voorspellen wat hij gaat doen. Ik glimlach dan ook pril tegen zijn lippen als hij me zacht kust. Ik voel dat hij naar me kijkt en op dit moment voelt dat heel bloot en confronterend op de een of andere manier. Ik laat mijn handen door zijn haren gaan en leg ze dan tegen zijn kaken waar ik met mijn duimen over zijn jukbeenderen ga. Ik begin te grijnzen door zijn opmerking. “Oh ja?” Plaag ik hem en laat mijn duim kort over zijn lippen glijden.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 12 mar 2021, 13:49

Ik sluit mijn ogen als ik Pucks handen door mijn haar voel gaan en glimlach zwak. Pas als ik zijn stem hoor, open ik mijn ogen weer. "Ja, je bent waanzinnig leuk," reageer ik met een grijnsje waarna ik speels in zijn duim bijt. "Daar kom je niet onderuit, het is een feit. Je bent zo ontzettend leuk, niet normaal gewoon."

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 13 mar 2021, 16:23

“Stop maar” zeg ik zacht gevleid met een scheve grijns en druk mijn lippen op die van hem om hem de mond te snoeren. Meestal helpt dat wel. Ik kan nog niet zo goed omgaan met zijn zeeën aan complimentjes en lieve woorden en zeker niet na wat we net gedaan hebben en ik bomvol allerlei hormonen zit. Dus een kus lijkt me een goede oplossing.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 13 apr 2021, 11:52

"jij vroeg erom," murmel ik tegen zijn lippen aan waarna ik me aan hem overgeef en hem vol liefde zoen. Ik leg mijn hand zacht tegen zijn wang en niet veel later leg ik de ander op zijn heup. Hmmm, dit voelt zo ontzettend goed.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 13 apr 2021, 19:28

Ik mompel wat protesterends tegen zijn lippen als hij beweert dat ik er om vroeg maar onderbreek de liefdevolle zoen niet. Ik streel nog altijd lief wat over zijn bovenarmen heen en merk dat ik inmiddels best wel wat meer comfortabel ben met zo liggen. Rustig laat ik na een tijdje zijn lippen weer los met een pril glimlachje.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 29 apr 2021, 23:27

Ik grinnik zacht om Pucks lichte protest en zoen liefdevol verder totdat hij mijn lippen loslaat. Ik druk nog een klein kusje na en kruip dan lekker dicht tegen hem aan. Hmm, dit kan ik zo de hele dag wel doen. Ik streel met mijn vingers wat door zijn haren en zucht tevreden.

Plaats reactie