ORPG ~ Seeing you doesn’t matter, loving you does

ShakenAngel
Re: ORPG ~ Seeing you doesn’t matter, loving you does

Bericht door ShakenAngel » 11 dec 2020, 15:39

Heel instinctief pak ik Luke zachtjes bij zijn heupen vast en trek ik hem meer naar me toe zodat hij haast op schoot komt te liggen. Met mijn ene hand houd ik hem vast bij zijn heup en met de andere blijf ik hem aftrekken op precies de manier waarop ik daarstraks veel reactie van hem kreeg. Ik voel zijn heupen schokken wat ik ook op een gekke manier opwindend vind. Zolang hij maar geniet, dat vind ik het belangrijkste.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 11 dec 2020, 15:43

Hmm, ik houd van deze kant van Puck. Ineens trekt hij me naar zich toe zodat ik een soort van op zijn schoot kom liggen, mijn kont en onderlichaam iets hoger dan de rest van mijn lijf. Ik open mijn ogen, spreid mijn benen weer en kijk naar beneden, naar hoe ik lig en naar wat hij doet. Ohh, damn, wat ziet dat er sexy uit! Ik blijf ernaar kijken, mijn blik vol opwinding en genot. "Puck..." kreun ik hees. "Ahh, hmm, je doet dit echt goed.." weet ik mompelend over mijn lippen te krijgen voordat ik weer kreun. "Ik houd dit niet lang meer.."
"Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine."

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 11 dec 2020, 15:47

Nu hij zo ligt zit ik ook zo goed als volledig met mijn zaakje tegen hem aan. Maar dat ik daar ook wat mee zou kunnen doen komt niet in me op. Oh, ik doe het goed. Gelukkig. Maar hij houd het niet lang meer. Dat is positief toch? Ja, want ik doe het goed. Het moet wel positief zijn. Ik trek hem dichter tegen me aan, simpelweg omdat ik er dan makkelijker bij kan, en ga fanatiek door. Oh wat wil ik hem graag dit genot geven.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 11 dec 2020, 15:56

Het duurt even voordat ik doorkrijg dat ik zijn stijve tegen mijn billen aan voel, iets wat direct zorgt voor een enorme golf aan opwinding zorgt. Ik denk ook nog niet verder, ik merk alleen dat het daar bijzonder goed voelt. Die enorme golf van extra opwinding is wel de druppel. Ik hap naar adem en kom dan kreunend en heupschokkend klaar. Ohh, dit voelt zo goed! Damn, wat intens is dit! Ik knijp in de dekens die onder me liggen en kan gewoon niet meer stilblijven, de kreunen moeten over mijn lippen rollen, ik kan ze niet tegenhouden.
"Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine."

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 11 dec 2020, 16:00

Ik weet niet wat het is dat het veroorzaakt maar Luke bereikt zijn hoogtepunt en ik word overvallen door zijn goedje wat ik tegen mijn buik en over mijn hand voel spetteren. Oeps. Niet zo handig Puck. Ik maak het rustig en fijn voor hem af en blijf dan zo zitten even afwachten wat nu handig is. Ik zie namelijk niet waar we nog meer geknoeid hebben en als ik ga bewegen is de kans dat ik een bende maak alleen maar groter.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 11 dec 2020, 16:22

Ik ga volledig op in mijn genot en mis daarom eerst even dat Puck van dit alles lijkt te schrikken. Als het hoogtepunt weggeëbd is, lig ik slapjes en hijgend op mijn rug, zachtjes nakreunend. Als ik dan mijn ogen open en zie dat Puck daar maar wat zit, kom ik overeind. Met een van de dekens veeg ik zijn hand en buik schoon waarna ik me tegen hem aan druk en mijn lippen liefdevol tegen de zijne druk. Ondertussen vlij ik me op zijn schoot en begin met mijn billen over zijn kruis te schuren.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 11 dec 2020, 17:08

Het maakt me niet uit dat ik eventjes op Luke moet wachten. Ik gun hem even zijn momentje om hier van te genieten. Ik kan prima even wachten. Als ik voel dat Luke een van de dekens gebruikt jammer ik even wat protesterend. Bah. Maar Luke lijkt daar altijd minder problemen mee te hebben dan ik. Wat aarzelend leg ik mijn armen rond zijn middel als hij zich op mijn schoot vlijt. Oh, we gaan direct door. Oké. Niet erg, maar ik moet weer even schakelen. Ik trek hem beter tegen me aan en zoen met hem mee terwijl ik even de tijd neem de situatie in me op te nemen.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 21 dec 2020, 11:52

Ik blijf rustig over zijn schoot schuren terwijl ik hem zoen. De zoen is klef en liefdevol, wat wel past bij alle tevredenheid die ik nu voel. Het is misschien ook wel de beste optie nu, want ik voel wel dat Puck even om moet schakelen en daar geef ik hem ook de tijd voor. Ik mompel zachtjes wat tegen zijn lippen aan en blijf sensueel met mijn heupen bewegen zodat ik blijf schuren. Hopelijk kan ik hem ook genot geven.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 21 dec 2020, 16:11

Ik leg mijn armen beter om zijn bovenlijf heen en trek hem zo dicht als ik kan tegen me aan. Ik moet toegeven dat dit best wel goed voelt. Zo dicht bij elkaar zijn. En het voelt ook zeker goed dat ik Luke zo’n fijn gevoel heb kunnen geven. Ik streel wat door zijn haren en mijn andere hand leg ik juist op zijn billen neer.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 21 dec 2020, 16:33

Ik laat me gewillig meer zijn kant op trekken en blijf sensueel over zijn kruis schuren. Ik weet niet waar die soepele kant van mij ineens vandaan komt. Ik bedoel... Ik kan behoorlijk goed stijldansen dus ik weet dat ik soepel ben, maar ik bedoel het sensueel soepele, het sexy soepele. Heel voorzichtig maak ik van onze zoen een tongzoen en als ik zijn hand op mijn billen voel, kantel ik mijn heupen meer zodat mijn billen beter uitkomen en ronder en voller voor hem moeten aanvoelen.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 21 dec 2020, 16:38

Zijn schuren begint nu echt door te dringen en het begint me ook echt op te winden. Onbewust pak ik hem daardoor ook beter bij zijn billen vast en beweeg ik uit een instinct met hem mee. Ik ga mee in zijn tongzoen en al snel laat ik me achterover zakken. Ik trek Luke mee en kras zachtjes over de lengte van zijn rug naar beneden.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 21 dec 2020, 16:45

Ik kreun zachtjes als hij mijn billen beter vastpakt en kantel mijn heupen nog meer. Oh, wie is deze Puck? En waar is deze Puck al die tijd geweest? Ik beweeg met hem mee, kom goed op hem liggen, kantel mijn heupen weer en schuur dan verder. Ohh, die nagels over mijn rug. Ook dat ontlokt een klein kreuntje. Kan ik hiervan opnieuw opgewonden raken? Misschien... Maar mijn focus ligt nu vooral op Puck. Hij verdient net zo'n fijn hoogtepunt, ik wil hem zo laten genieten, dat wil ik zo ontzettend graag.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 21 dec 2020, 17:34

Oeh, een geluidje. Meestal doen die geluidjes niet zoveel met me maar nu vind ik ze wel wat hebben. Ik ga dan ook rustig verser met zijn lichaam verder verkennen. En dan met name de gebieden waar ik nooit zoveel kom met mijn handen. Ondertussen voel ik mijn eigen heupen mee bewegen met zijn geschuur wat voor een best wel fijne sensatie zorgt.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 21 dec 2020, 18:27

Oh, ik geniet hier enorm van en stiekem laat me dit niet koud. Hoe kan het ook anders, deze Puck is echt heerlijk en hoe kan ik nou niet reageren op die heerlijke zachte handen die nu ineens toch vooral mijn billen en andere intiemere plekjes aanraken. Dat doet hij anders nooit! Toch blijft mijn focus op hem liggen. Ik laat zijn lippen los en begin zijn hals vurig te kussen. De zachte kreuntjes die zo nu en dan over mijn lippen rollen, kreun ik zachtjes in zijn oor, heel intuïtief doe ik dat, haast onbewust merkend dat ze dit keer meer effect op hem hebben dan anders.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 21 dec 2020, 20:38

Zodra zijn lippen mijn hals raken komt er een wat hardere en langere kreun over mijn lippen. Eentje die echt ongeremd is en me dan ook overvalt. Direct kleuren mijn wangen rood en schraap ik mijn keel even. Oeps. Ik blijf Luke overal aanraken terwijl ik best wel geniet van wat hij doet.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 21 dec 2020, 20:45

Ik voel mijn hele lijf van binnen vurig warm worden als Puck ineens wat harder en langer kreunt. Oh my... "Die was sexy..." fluister ik hees in zijn oor, vlak nadat hij zijn keel schraapt. Geen reden tot schaamte, dit was echt verdomd sexy. Mijn doel is ook direct om meer van die kreunen los te krijgen bij hem. Onvermoeid blijf ik doorschuren, helemaal omdat ik aan hem voel dat hij hiervan geniet en ik het risico niet wil nemen dat de sfeer omslaat als ik hem af zou trekken of zo.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 21 dec 2020, 20:51

Ik krijg het nog warmer van hem als hij dan ook nog eens opmerkt dat dat sexy was. Oké. Hmm. Ik bijt zacht op mijn lip en probeer een volgende kreun iets minder in te houden als die op komt zetten. Zacht druk ik mijn nagels iets in zijn rug omdat er toch wel wat spanning bij komt kijken.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 21 dec 2020, 21:00

Ik kreun zachtjes in zijn oor als hij zijn nagels zacht in mijn rug drukt en bijt dan in een opwelling zacht in zijn oorlel. Volgens mij heb ik hem aardig goed te pakken nu, wat ik alleen maar fijn vind want dat betekent dat hij minder piekert en meer geniet. Ik maak een kleine zuigzoen bij zijn sleutelbeen, iets wat in een opwelling zo gebeurt, en laat mijn vingertoppen zacht over zijn borst glijden, over zijn tepels heen, zoekend naar zoveel mogelijk plekjes om hem te plezieren en te laten genieten.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 21 dec 2020, 21:24

Ik slik wat moeizaam als Luke dan in mijn oorlel bijt. Het is zachtjes, niet pijnlijk, het is apart. Het zorgt wel voor een soort rilling van kippenvel over mijn lijf. Hmm... Als ik zijn lippen zo bij mijn sleutelbeen voel weet ik gewoon dat hij een zuigzoen maakt. “L-Luke...” protesteer ik terwijl ik mijn hand van achteren vast klamp in zijn haren. Ondertussen is mijn andere hand onderweg naar tussen ons in en laat ik die even over mijn zaakje gaan. Gewoon even checken hoe de stand van zaken daar is.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 21 dec 2020, 21:37

"Hmm.." mompel ik schor als ik mijn naam hoor en hij mijn haren vastpakt. Oh, hmm... Ik kijk even naar beneden als ik zijn hand tussen ons in voel en zie dan dat ikzelf weer half stijf ben. Oeps, maar zeker niet erg. Ik hoef er ook niets mee, ik wil alleen Puck plezieren. "Alles goed?" vraag ik zacht waarna ik een kus tegen zijn lippen druk. Nu zijn hand zo tussen ons in is, kan ik moeilijk verder gaan met schuren, dus ik wacht eventjes netjes.

Plaats reactie