ORPG ~ Seeing you doesn’t matter, loving you does

ShakenAngel
Re: ORPG ~ Seeing you doesn’t matter, loving you does

Bericht door ShakenAngel » 10 dec 2020, 22:07

Een beetje aarzelend en nog steeds onwennig omsluit ik zijn schacht en begin ik rustig wat te bewegen. Echt aftrekken valt het niet te noemen. Ondertussen voel ik ook precies wat hij bij mij doet en ik moet toegeven dat het echt wel fijn voelt. Net zoals onze eerste keer dit alles ontdekken. Dat was ook fijn. Onwennig, maar fijn.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 10 dec 2020, 22:15

Een reeks aan hele zachte kreuntjes verlaat mijn lippen als Puck mijn zaakje echt vastpakt en begint met iets wat nog geen aftrekken is maar wat er wel op lijkt. Ik trek zijn pyjamabroek helemaal naar beneden en ga dan verder waarmee ik begonnen was, alleen nu dan met een laagje stof minder.
"Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine."

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 10 dec 2020, 22:18

Ik voel hoe mijn lichaam reageert op zijn zachte kreuntjes. Mijn hart begint sneller en harder te kloppen, ik krijg het warm, voor mijn gevoel raak ik buiten adem. Ik onderbreek onze zoen heel even om op adem te komen. Zeker als hij dan mijn broek ook naar beneden doet en me daar ook aanraakt. Ik bijt mijn kaken even op elkaar en duw mijn pyjamabroek nog iets verder naar beneden. Hmm. Mijn blik staat wat moeilijk maar dat is niet direct negatief.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 10 dec 2020, 23:43

Ik hap even naar adem als Puck de zoen stopt en druk mijn lippen in zijn hals. Met mijn hand blijf ik wat over zijn zaakje wrijven en soms neem ik de schacht, over de boxer heen, in mijn hand. Het is apart om te voelen dat hij opgewonden is, door mij, dat ik dit doe. Spannend is het ook, opwindend, sexy. Ik stop even met het kussen van zijn hals om te kunnen kijken naar hoe dat alles in mijn hand ligt. Oef... Dat is ook heel sexy! Dan kijk ik naar zijn hand die in mijn boxer zit. Ook dat beeld geeft me een hoop opgewonden kriebels. Damn...
"Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine."

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 11 dec 2020, 07:17

Tevreden mompel ik wat als hij mijn hals kust. Dat blijft een zwakke plek. Maar ik mag niet toegeven. Ik wil me blijven concentreren op hem aanraken. Ik laat mijn hoofd comfortabel in het kussen zakken met mijn arm gevouwen er onder en wordt steeds zekerder van mijn zaak en begin hem nu wel rustig af te trekken. Eigenlijk ligt hij ook gewoon perfect in mijn hand terwijl we zo liggen.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 11 dec 2020, 11:55

Ik kreun zacht als Puck echt begint met aftrekken en waag dan de gok om mijn hand ook in zijn boxer te laten glijden. Eerst laat ik mijn hand rustig over zijn zaakje liggen, na een tijdje streel ik rustig wat en uiteindelijk begin ik ook rustig af te trekken bij hem.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 11 dec 2020, 13:11

“Is dit fijn zo?” Vraag ik zachtjes aan Luke terwijl ik zo bezig ben. Ik voel zijn hand mijn boxer in glijden en eerst voelt het eventjes wat gek. Wennen weer ofzo. Het is nog steeds apart om iemand anders daar bezig te voelen. Toch voelt het niet verkeerd en ik vertrouw Luke wel met mijn meest gevoelige delen. Ik mompel tevreden wat en druk mijn boxer wat verder omlaag zodat Luke wat meer ruimte heeft.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 11 dec 2020, 13:23

"Hmm, ahh, j-ja.." kreun ik moeizaam. Is dat überhaupt nog een vraag? Dit is perfect! Ik trek mijn boxer een stuk verder naar beneden en schop hem uiteindelijk maar gewoon uit. Ik grijns kleintjes als ik zijn tevreden gemompel hoor en pak zijn zaakje direct beter vast om hem echt goed af te kunnen trekken, rustig en liefdevol.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 11 dec 2020, 13:33

Oké, hij vind het dus fijn. Gelukkig. Ik doe het dus goed. Rustig ga ik dan ook verder en wissel ik af en toe het aftrekken af door hem wat aan te raken rondom zijn zaakje. Hij is ook echt wel enorm opgewonden zeg... Best wel sexy eigenlijk... Dat besef geeft me enorm veel kriebels wat mijn eigen opwinding ook ten goede komt.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 11 dec 2020, 13:38

Als ik Pucks hand over heel het intieme gebied voel glijden, spreid ik mijn benen wat beter zodat hij ook echt overal goed bij kan. Zo nu en dan verlaat een zacht hees kreuntje mijn lippen, ik ben immers intens aan het genieten en alle opwinding die ik al enige tijd opspaar kan er nu eigenlijk uit. Ik blijf hem ook goed aftrekken, hopend op ook iets van een zacht kreuntje van hem.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 11 dec 2020, 13:43

Rustig begin ik hem weer af te trekken en lik ik even over mijn lippen die toch wat droog zijn geworden van het vele kussen en mijn versnelde ademhaling. Vervolgens bijt ik zacht op mijn lip om een kreun wat te onderdrukken, maar die alsnog weet te ontsnappen. Dit is wel fijn zo. Samen, intiem, liefdevol.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 11 dec 2020, 13:50

Ik glimlach zwak als ik Pcuk zacht hoor kreunen en mompel tevreden wat. Zijn geluidjes zijn enorm sexy dus hij mag ze van mij gewoon laten gaan. Ik verberg mijn gezicht in zijn hals en kreun wat tegen zijn huid aan. Na een tijdje voel ik enige onrust in mijn heupen. Op het moment dat Puck net een juiste beweging maakt, hap ik kort naar adem, kreun verrast en voel mijn heupen ook iets schokken. Daarna bewegen mijn heupen heel soepel en sensueel iets in tegen zijn aftrekbewegingen. Het gaat vanzelf, ik kan er vrij weinig tegen doen.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 11 dec 2020, 13:53

Ik geef Luke wat meer ruimte als hij zo tegen me aan kruipt. Maar wel in de zin dat hij juist dichter tegen me aan komt liggen. Ik sla mijn vrije arm om hem heen zodat hij daar als het ware met zijn hoofd op kan steunen en trek hem dichter tegen me aan. Hij voelt ontzettend heet aan. Vast van de opwinding. Als ik een zwakke plek van Luke lijk te vinden besluit ik hem daarmee wat meer te stimuleren. En het werkt want zijn heupen worden wat onrustig. Ik bijt op mijn lip maar houd mijn tevreden gemompel en zachte kreuntjes niet in.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 11 dec 2020, 14:04

Oef, nu Puck heeft ontdekt wat wel heel goed werkt, krijg ik het direct ook een stuk moeilijker. Mijn heupen blijven wat onrustig met die kleine bewegingen en mijn gekreun wordt iets frequenter en klinkt wat moeilijker. Ik heb mijn ogen gesloten, mijn gezicht verstopt in zijn hals en voel dat mijn wangen echt super heet zijn. Gedreven door alles wat Puck bij mij doet, probeer ik bij hem ook he juiste plekje te vinden, de juiste handeling.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 11 dec 2020, 14:27

Ik merk direct aan Luke dat ik het goed doe. Nog beter dan daarnet. Hij reageert namelijk enorm. Gaat hij al bijna klaarkomen? Nee toch, toch niet zo snel? Hoe was dat de vorige keer? Die gedachte weerhoudt me trouwens niet van doorgaan want ergens wil ik hem dolgraag dat genot geven. Ik ga dan ook fanatiek door en probeer wat in zijn hals te kussen voor zover ik daar bij kan. Het lijkt me nog niet echt om te focussen op mijn eigen genot terwijl ik met hem bezig ben maar dat vind ik niet erg. Ik vind het belangrijker dat hij geniet.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 11 dec 2020, 14:45

Ik geniet hier echt intens van en dat laat ik Puck ook merken. Niet bewust, alles gaat onbewust, ik lijk bijna geen regie meer te hebben over mijn eigen lijf. Ik ga nog wat fanatieker bij hem aan de slag en laat mijn vrije hand gretig over zijn bovenlijf glijden. Voor mijn gevoel zit ik nog niet vlak bij het randje van klaarkomen. Gelukkig ook maar want ik geniet hier nog echt enorm van.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 11 dec 2020, 14:56

Mijn ademhaling wordt wat onrustiger en ik voel dat ik ook behoorlijk begin te gloeien van verhitting. Op dit moment snap ik wel waarom Luke hier regelmatig naar verlangd. Een poosje ga ik zo nog door voordat ik me iets van hem losmaak en overeind kom. Dan kan ik er namelijk beter bij. Ik manoeuvreer zijn benen wat anders en kom er tussenin zitten. Zo heb ik ook twee handen vrij voor hem. Met de ene trek ik hem af en met de andere raak ik hem overal waar ik bij kan aan. Dat hij nu even niks bij mij kan doen vind ik niet zo erg. Ik ben dalijk wel aan de beurt en ik geef hem graag mijn volledige aandacht zonder zelf afgeleid te raken.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 11 dec 2020, 15:18

Als Puck in beweging komt, rol ik op mijn rug, kijkend naar wat hij doet. Mijn blik glijdt over zijn lijf en als ik bij zijn zaakje uitkom, grijns ik even. Damn, wat is hij sexy! En ik krijg hem zo weinig zo te zien. Met een beetje geluk houdt hij op een normale dag zijn shirt uit, maar zijn pyjamabroek heeft hij altijd aan. En nu zie ik hem niet met pyjamabroek, niet met boxer, maar gewoon naakt! En stijf! Ik spreid gewillig mijn benen, lik over mijn lippen en sluit kreunend mijn ogen als hij weer verder gaat. Ohh, hmm... Ik maak mijn borst wat breder, woel wat door mijn haren en geef me helemaal aan hem over.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 11 dec 2020, 15:26

Oef, gelukkig, Luke lijkt dit ook wel te kunnen waarderen. Ik geef dan ook alles wat ik heb nu om het voor hem zo fijn mogelijk te maken. Ik ontdek zijn onderlijf rustig terwijl ik bezig ben en speel daarbij ook wat met zijn ballen die best wel fijn in mijn hand liggen eigenlijk. Wat in deze positie wel wat lastiger gaat is zoenen of kusjes geven. Dat is wel jammer. Toch geniet ik hier niet minder van.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 11 dec 2020, 15:34

"Hmm.." mompel ik kreunend van genot als ik voel dat Puck verder op onderzoek uitgaat en bij mijn ballen beziggaat. Ik spreid mijn benen nog wat meer en laat hem volledig zijn gang gaan. Met mijn hand wrijf ik onrustig over mijn borst en buik terwijl mijn heupen ook weer iets bewegen en onrustig zijn. Mijn adem stokt even in mijn keel als ik ineens doorkrijg dat het hoogtepunt nu wel snel lijkt te naderen. Ik kreun verrast, hol mijn rug iets, knijp in de dekens onder me en probeer dit alles nog eventjes uit te stellen. Ik wil hier nog eventjes wat langer van genieten.

Plaats reactie