ORPG | Troubles from the past don't make the future

qwerty22033
Re: ORPG | Troubles from the past don't make the future

Bericht door qwerty22033 » 15 sep 2020, 21:04

"Uhm, oh, ja, daar was ik zo onbewust al heen aan het lopen," geef ik zacht toe terwijl ik naar hem opzij en omhoog kijk. Het voelt best fijn, hoe zijn vingers zo verstrengeld raken met de mijne. Ik voel me wel veilig met hem aan mijn zijde. In mijn eentje zou ik op dit tijdstip niet meer naar het park gaan.
"Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine."

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 15 sep 2020, 21:07

Aaron
“Gezellig” glimlach ik en kom onbewust wat dichter bij haar lopen. “Wat heb je morgen op de planning staan?” Vraag ik. Als ze uit kan slapen kan ik misschien wel blijven slapen? Als de situatie zo loopt natuurlijk, ik ga het niet forceren. Maar dan kan ik wel de nacht met haar spenderen en hoeft ze niet in haar eentje te zijn waarbij de kans groot is dat ze verdrietig wordt vanwege Jamie of de stress van het gesticht. En dan kan ik morgenvroeg een lekker ontbijtje voor haar maken.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 15 sep 2020, 21:12

"Hmm, werken vooral," reageer ik met lichte tegenzin. "Maar misschien bel ik Laura wel en komt ze helpen met de stapel papieren van de keukentafel," voeg ik er bedenkelijk aan toe. "En ik moet nog boodschappen doen," bedenk ik me dan. "Wat ga jij morgen doen?" Weer kijk ik opzij en omhoog naar hem, benieuwd naar zijn plannen.
"Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine."

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 15 sep 2020, 21:15

Aaron
Bedenkelijk knik ik even. Met dat werk kan ik niet helpen, maar ik kan wel de boodschappen doen voor haar? En koken? En met Laura erbij is het ook altijd gezellig dus misschien moet ik blijven? Of morgen terug komen? Met een geruststellende glimlach kijk ik haar aan. “Ik denk dat ik morgen boodschappen ga doen en drie maaltijden ga regelen en koken voor een hele goede vriendin van mij die ik erg leuk vind. Ze heeft het namelijk heel erg druk met haar werk en ze verdient het om iemand te hebben die voor haar zorgt” zeg ik met een liefdevolle glimlach en laat haar hand los om mijn arm rond haar schouders te leggen en een kus tegen haar slaap te drukken.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 15 sep 2020, 21:31

Ik luister nietsvermoedend naar Aarons plannen maar al heel snel heb ik hem door. "Stopppp..." jammer ik zacht lachend terwijl ik mijn armen om hem heen leg, hem laat stoppen met lopen en mijn gezicht even in zijn borst verberg. Wat een eikel, op een liefdevolle manier. Waar verdien ik dit aan? "Dat is lief..." zeg ik na een tijdje als ik weer naar hem omhoog kijk, mijn kin nog tegen zijn borst. "Maar ook een beetje uitsloverig," plaag ik hem daarna grinnikend, in een poging de stemming niet te zwaar te laten. Ik geef hem zacht grinnikend een duwtje en pak dan zijn hand weer vast om verder te lopen.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 15 sep 2020, 21:59

Aaron
Ik grinnik even en leg mijn armen liefdevol om haar heen als ze me een knuffel geeft. “Wat? Wie zegt dat ik het over jou had?” Grinnik ik plagend en kus haar hoofd zachtjes. Ze heeft echt de perfecte lengte zo. Ik loop hand in hand weer verder met haar met een tevreden grijns op mijn gezicht. “Maar even serieus, als je me even doorgeeft wat je nodig hebt van de winkel en wat je wil eten dan sta ik morgenvroeg voor de deur” ik kijk haar kant op en geef zacht een kneepje in haar hand. Ik kan mijn laptop meenemen en ook wat aan mijn werk doen dan en haar gezelschap houden.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 15 sep 2020, 22:04

"Pestkop," mopper ik vol ongenoegen. Ik loop rustig verder, luister naar zijn woorden en knik zwak. Oké, dan geef ik me er wel aan over, denk ik. Ik maak wel een lijstje dan. Hij stelt het zelf voor dus hij zal het ook wel niet erg vinden om te doen. Ik kom onbewust wat dichter bij hem lopen als we even door een donkerder stukje park gaan en denk na over wat mijn boodschappenlijstje gaat zijn dan.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 15 sep 2020, 22:11

Aaron
Ik wil nog verder er op in gaan maar ik merk dat het genoeg is zo. Als ze wat dichter bij komt lopen leg ik beschermend weer mijn arm rond haar schouders. “Ik ben bezig met een nieuw project voor mijn werk. Een nieuwe game eigenlijk...” begin ik dan te vertellen. Ik hoop dat ik haar met mijn verhaal wat af kan leiden weer.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 15 sep 2020, 22:34

"Hmm... watvoor game?" Vraag ik als hij me met zijn woorden bij mijn mentale boodschappenlijstje weghaalt. "Mag je meer vertellen of is het eigenlijk geheim?" Ik kijk weer omhoog naar hem en leg een arm rond zijn middel.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 15 sep 2020, 22:38

Aaron
“Als jij het geheim kan houden mag ik het vertellen” zeg ik met een stiekeme glimlach en vertel dan verder. Het is een heel nieuw concept, best gaaf om mee bezig te zijn. Enthousiast en vol passie leg ik het haar uit. Natuurlijk luister ik ook graag naar haar als ze dingen verteld, maar ik heb het gevoel dat ze nu even graag luistert en zelf niet te actief na hoeft te denken.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 15 sep 2020, 22:44

Ik lach zacht en knik dan, een geheim bewaren kan ik wel. En niemand anders is geïnteresseerd in games en zo, dus ik zou het ook niemand kunnen vertellen. Ik luister aandachtig naar hem en stel zp nu en dan ook een vraag. Op deze manier heb ik Aaron eigenlijk altijd al het leukst gevonden, als hij ergens vol passie over vertelt. Ook toen het voor mijn idee nog echt puur vriendschap was luisterde ik graag naar zijn verhalen.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 15 sep 2020, 22:47

Aaron
En volgens mij lijkt mijn tactiek te werken. Ze gaat geïnteresseerd op in wat in vertel wat mij alleen maar enthousiaster maakt. “Ik kan het je morgen laten zien, als je wil” zeg ik en kijk even rond door het parkje. We zijn alleen. Helemaal met zijn tweetjes.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 15 sep 2020, 22:57

"Ik ben benieuwd. Ik weet niet hoeveel ik ervan zal snappen maar ik ben wel benieuwd," lach ik zacht terwijl ik onbewust toch nig wat meer naar hem toe kom lopen. Het is zo stil hier eigenlijk en ik vind het best wel fijn om nu gewoon Aarons arm beschermend om me heen te hebben, voor het geval er toch ineens iets gebeurt of zo.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 15 sep 2020, 23:00

Aaron
“Ik kan het je allemaal uitleggen” stel ik haar gerust met een glimlach. Ik haal diep adem en snuif de frisse lucht op. “Heb je het niet koud?” Vraag ik voor de zekerheid. Anders kan ze mijn jasje wel aan. Ik heb het namelijk niet koud.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 15 sep 2020, 23:09

"Ja duhh, zou wel moeten.. hoe maak je anders een game als je niet weet hoe hij in elkaar zit," lach ik zacht terwijl ik wat om me heen kijk. "Een beetje," geef ik met een knikje toe en ik kijk weer naar hem omhoog. "Hoezo? Jij ook?"

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 15 sep 2020, 23:12

Aaron
“Nee, wacht, hier...” ik stop met lopen en laat haar voor een moment los om mijn jasje uit te doen. Ik hang het over haar schouders en sla mijn arm weer om haar heen om haar warm en veilig bij me te houden. “Heb je eigenlijk broers of zussen ofzo?” Vraag ik na een poosje lopen weer.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 15 sep 2020, 23:21

Ik ben verbaasd en voor ik kan protesteren heb ik zijn jasje al over mijn schouders hangen en lopen we weer verder. Oh.. hm, eigenlijk is dit wel fijn, als hij het maar niet koud krijgt. "Ja, een oudere broer," antwoord ik glimlachend. Ik heb hem al een tijdje niet meer gezien eigenlijk, maar mijn ouders heb ik ook al even niet meer gezien. Ik heb iedereen wel gesproken via de telefoon, toen het gesticht opgedoekt werd en dat in het nieuws kwam.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 15 sep 2020, 23:23

Aaron
“Spreek je hem nog?” Vraag ik, zonder oordeel. Ik heb ook een oudere broer maar ik spreek hem zelden. Er zit dan ook een behoorlijk leeftijdsverschil tussen ons wat het niet makkelijker maakt.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 15 sep 2020, 23:27

Ik knik zwak. "Soms, we zijn beiden erg druk. Ik heb hem een paar weken geleden voor het laatst gesproken," antwoord ik. "En jij? Heb jij broers of zussen?" Daar hebben we het eigenlijk nog nooit over gehad, bedenk ik me ineens, ondanks dat we wel elkaar toch best wel lang kennen.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 15 sep 2020, 23:31

Aaron
Ik knik eventjes en kijk weer wat rond. “Ik heb een oudere broer, tien jaar ouder. Weinig contact” leg ik kort uit. Het verschil in leeftijd was gewoon te groot waardoor de interesses teveel uit een liepen. Maar het is prima zo.

Plaats reactie