ORPG | Troubles from the past don't make the future

qwerty22033
Re: ORPG | Troubles from the past don't make the future

Bericht door qwerty22033 » 15 sep 2020, 13:41

Joey
Als de honden gegeten en gedronken hebben neem ik ze allemaal mee het terrein af voor een korte hike. Zelfs de meest gedisciplineerde therapiehonden moeten soms even jong en wild, echt hond kunnen zijn. Ze kennen de ronde ook heel goed dus als we eenmaal het terrein af zijn en ik zeker weet dat het terrein ook goed afgesloten is en de honden weten wat we gaan doen, laat ik ze los zodat ze kunnen rennen en dollen. Ik weet dat ze naar mij luisteren en dat ze mij accepteren als de leider van hun roedel zegmaar, dus ik weet ook dat ik dit kan doen, de hele groep los laten. Dit is ook specifiek een hike route waar alleen wij toegang tot hebben, mensen van buitenaf kunnen dit niet bereiken. Ik weet dus ook dat ik geen problemen ga krijgen met andere mensen of honden. Ik vind dit ook wel lekker zo, even lekker rondlopen, even weg van de instelling en alle patiënten.

Aurora
Ik knik weer en eet rustig verder. "Wil je ook wat van mij proeven?" vraag ik na een tijdje terwijl ik mijn vork naar hem toe beweeg.
"Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine."

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 15 sep 2020, 14:08

Aaron
“Ja lekker” glimlach ik en hap het hapje van haar vork. Best romantisch dit zo eigenlijk. Ik knik instemmend. “Ja, smaakt goed hoor. Dat was een goede keus van je die verassingsmenu’s” ik grinnik zachtjes en eet rustig verder terwijl we zo nog wat praten.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 15 sep 2020, 14:40

Aurora
De hele avond hebben we het eigenlijk gezellig en uiteindelijk zijn we klaar met eten en brengt hij me weer naar huis. Na wat aarzelen raak ik met mijn vingertoppen zijn knie even aan terwijl we in de auto zitten. Kan dit? Misschien moet ik ook maar gewoon doen wat goed voelt en niet verder nadenken. Voorzichtig leg ik mijn hand op zijn knie, uiterst onschuldig. "Het was echt een goede keuze om ons te laten verrassen, hm? Ik heb heerlijk gegeten," merk ik met een glimlachje op terwijl ik naar Aaron opzij kijk.
"Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine."

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 15 sep 2020, 14:48

Aaron
Na het eerste wijntje heb ik alleen nog maar cola gedronken. Ik moest namelijk nog auto rijden en dat is niet handig om dronken of aangeschoten te doen. Mijn blik glijd naar haar hand die op mijn bovenbeen komt te liggen. Oh? Ik glimlach pril en rijd rustig verder. Kort kijk ik opzij naar haar na haar woorden. “Jazeker, het was heerlijk” stem ik in en richt mijn ogen weer op de weg. “En het was erg gezellig” zeg ik dan zachtjes met een toch wel wat verlegen glimlach. Ik leg mijn hand kort even op die van haar. Op dit gebied kan ik soms best nog wel eens wat verlegen zijn. Ik voel het nu ook aan mijn wangen.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 15 sep 2020, 14:53

Aurora
"Hmhm.." mompel ik instemmend. Het was erg gezellig. Ik kijk naar onze handen als hij zijn hand op de mijne legt en glimlach zwak. Als ik weer opkijk, lijkt het net alsof zijn wangen rood zijn. Ik kan het niet goed zien want het is donker in de auto en de straatverlichting is behoorlijk geel, maar volgens mij heeft hij een kleurtje. Lief.. Het is niet alsof ik super extravert en handig ben op dit gebied, dus ik snap hem wel. "Ik vond onze toetjes ook geslaagd," merk ik op als ik terugdenk aan ons nagerecht. De hele avond was eigenlijk wel geslaagd en dat was best fijn even, gewoon even van huis weg zijn, met iemand iets leuks doen.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 15 sep 2020, 15:08

Aaron
Heel voorzichtig vouw ik mijn vingers tussen die van haar door om zo haar hand vast te pakken. Gosh, ik voel me net een verliefde puber zo. Ze maakt behoorlijk indruk op me. “Hmm, ja, die chocolademousse was echt fantastisch” grinnik ik en kijk weer even haar kant op. Onze blikken kruisen elkaar voor een moment en als ik haar zo aankijk gaat er een schokje van spanning door me heen. Ik ben voor haar aan het vallen. Na de eerste date al. Jezus Aaron...

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 15 sep 2020, 15:40

Aurora
Ik bijt op mijn lip als hij zijn vingers voorzichtig tussen mijn vingers doorhaalt zodat hij mijn hand min of meer vast heeft. "Hmja, toch wel een van de beste chocolademousse die ik gehad heb," merk ik op, totaal overbodig maar ik weet niet echt wat ik anders moet zeggen. Stilte is niet per se ongemakkelijk maar nu even wel, vooral omdat ik voel dat er iets in de lucht hangt. Mijn wangen kleuren wat rood op het moment dat we elkaar even aankijken. Het voelt apart zo, het idee dat Aaron eigenlijk ook best wel heel leuk is. Ik kijk weer voor me, naar alle lichtjes van de auto's voor ons en de auto's die ons tegemoet komen.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 15 sep 2020, 15:52

Aaron
Ik wil reageren maar het lukt me niet. Mijn focus ligt enorm bij haar hand op mijn been en onze verstrengelde vingers. Ik wil iets anders zeggen. Alles. Iets. Open je mond! Maar ik blijf stil. Ik neem de situatie in me op en merk dat er toch wel wat spanning tussen ons is ontstaan. Goede spanning wel, denk ik. Rustig rijd ik haar straat in en parkeer ik voor haar huis. Ik kijk met een glimlach haar kant op. “We zijn er...” merk ik op. Oh jeetje Aaron! Alsof ze dat zelf niet ziet!? Ik kijk van haar richting haar huis. Zou ze me mee naar binnen uitnodigen? En als ze dat doet, ga ik dan mee? Kan ik dat doen?

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 15 sep 2020, 16:09

Aurora
Het blijft nu best wel lang stil en ik weet niet wat ik ermee moet. Ik weet niets nuttigs te zeggen eigenlijk. Het blijft stil totdat Aaron opmerkt dat we er zijn. "Dat zie ik," lach ik zachtjes terwijl ik zijn kant op kijk. En nu? Geef ik hem een zoen? Gaat hij mee naar buiten? Mee naar binnen? Moet ik hem uitnodigen? We hebben al wel eens gezoend, tweemaal, dus op zich.. Maar hij was degene die het initiatief nam, de eerste keer uit het niets en de tweede keer nadat ik erom vroeg. Hmm.. "Mijn router is laatst vervangen.." merk ik zacht op, heel random ineens. "Wil je even checken of die lui de kabels er wel goed en praktisch ingestoken hebben?" Dit is echt de meest stomme reden om hem binnen uit te nodigen, maar het is het eerste wat me te binnen schiet.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 15 sep 2020, 16:47

Aaron
Ik grinnik wat onhandig als ze zegt inderdaad te zien dat we er zijn. Het blijft weer even stil. Ik denk dat ik haar maar gewoon een kus moet geven en dan moet gaan. Dat is vast wat ze wil toch? Net als ik haar richting op wil leunen om afscheid te nemen vraagt ze of ik haar router na wil kijken. “Oh...” merk ik op en maak rustig mijn gordel los. Is haar router écht vervangen, of wil ze me toch naar binnen hebben? “Ik kan wel even een kijkje nemen” glimlach ik en stap uit. Maar één manier om achter te komen toch?

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 15 sep 2020, 16:50

Aurora
"Top, dank je," reageer ik zacht terwijl ik ook uitstap. Ik loop naar de deur toe en open hem voor ons. Mijn router is wel echt vervangen maar ik heb ook wel genoeg kennis om te zien dat het er eigenlijk allemaal wel prima uit lijkt te zien. Dit geeft me gewoon net wat meer tijd om te besluiten wat ik nou precies wil.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 15 sep 2020, 16:55

Aaron
Ik steek mijn handen in mijn broekzakken en loop met haar mee naar binnen. Ik wacht geduldig totdat de deur open is en er een lichtje brand voordat ik door naar binnen loop. “Is dit je meterkast?” Vraag ik terwijl ik de deur die eruit ziet als de deur van een meterkast open maak. Dat zijn meestal kleinere deuren direct bij de voordeur.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 15 sep 2020, 16:58

Aurora
Ik kijk op en knik. "Ja, dat is de meterkast. Wil je wat drinken?" vraag ik terwijl ik op mijn lip bijt. Misschien moet ik maar gewoon luchtig en vriendelijk doen, er niet een te zwaar ding van maken. Hij kijkt gewoon nog even naar die stomme router, dan drinkt hij wat, misschien kletsen we nog wat en dan gaat hij naar huis, toch? Dat klinkt prima.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 15 sep 2020, 17:01

Aaron
“Oh uhm, ja is goed” glimlach ik. Oh, dus misschien wat de meterkast een smoesje? Ik open de deur en controleer de bekabeling. “Ziet er allemaal goed uit hoor” roep ik naar haar vanuit de hal en sluit weer af waarna ik haar kant op loop. In de deuropening van de keuken blijf ik staan en leun ik tegen de deurpost aan. “Heb ik al gezegd dat je er mooi uit ziet vanavond?” Geen idee waar deze charmante en relaxte Aaron vandaan komt maar hij is er.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 15 sep 2020, 17:06

Als ik naar de keuken loop, zie ik de gigantische stapel met papierwerk voor de afronding van dat nare gesticht weer op de keukentafel liggen. Ohja... Ik bijt op mijn lip en pak voor ons beiden wat cola. Hij is wel erg snel klaar met de meterkast eigenlijk.. Wat een slechte smoes ook. "Ja, begin van de avond al," reageer ik met een onhandig lachje terwijl ik hem aankijk en hem zijn glas cola geef. En nu? Oh, waar ben ik mee bezig eigenlijk? Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik wil nu.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 15 sep 2020, 17:09

Aaron
“Hmm, ik meen het nog steeds” zeg ik wat zwoel en als ze dichtbij komt voor de cola leg ik mijn arm rond haar middel om haar dichter naar me toe te trekken. Met mijn andere hand streel ik een lokje haren achter haar oor. “Je bent beeldschoon...” zeg ik haar zachtjes, inmiddels fluisterend. Mijn blik glijd naar haar lippen toe en dan weer naar haar prachtige ogen.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 15 sep 2020, 17:17

"Nou, niet overdrijven," lach ik zachtjes als hij zegt dat ik echt beeldschoon ben. Ik voel mijn wangen warm worden als hij me naar zich toe trekt. Hij heeft zijn cola nog niet echt gepakt of zo, ik heb nog altijd twee cola's in mijn handen. Oh god.. Hij is echt hopeloos verliefd, of niet? Ben ik verliefd? Uhm.. Hij is leuk, ja. Maar ben ik verliefd. N-nee? Nog niet? Niet? We zouden het rustig aan doen, toch? Ik duw het glas cola zacht tegen zijn borst en kijk naar hem omhoog. Hij gaat me zoenen, of niet? Dat is wel oké, op zich, hij zoent wel fijn. Geef ik hem verkeerde signalen? We moeten gewoon niet te snel gaan. Slecht idee dit?

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 15 sep 2020, 17:20

Aaron
“Ik overdrijf niks” geef ik met een glimlach toe en pak het glas cola aan. Ik pak ook die van haar uit haar hand en zet ze naast ons op de aanrecht neer. Ik leg mijn beide handen rond haar heupen en trek haar naar me toe voor een zoen. Zachtjes druk ik mijn lippen tegen die van haar. Dit kan best toch?

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 15 sep 2020, 17:26

"Jawel," protesteer ik zwak terwijl ik kijk naar wat hij doet. Oh, uh, dat kan ook, ja. Hmm, oké, een zoen dus. Maar dit is eigenlijk best wel fijn. Verdorie... Die zoen is best fijn, hoe hij me vasthoudt is best fijn, hoe lief hij is, is best fijn. Het is allemaal best fijn maar ik ben niet hopeloos verliefd, ik vind hem wel een beetje leuk eigenlijk, wel een beetje knap en zo maar ik ben niet hopeloos verliefd. Oké, oké, we gaan gewoon niet verder dan zoenen. Niet verder dan zoenen, gewoon zeggen dat ik het rustig aan wil doen en als hij niet overtuigd is, zeg ik gewoon dat ik ongesteld ben, dat is ook niet tof en dan wil je ook niet echt verder of zo, niet echt super praktisch ook..

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 15 sep 2020, 17:29

Aaron
Oke gelukkig, dit was dus niet een verkeerde inschatting. Zachtjes trek ik haar meer tegen me aan en zoen ik haar rustig verder. Ja, hier hoopte ik eigenlijk de hele date al op. Dit voelt goed... Dit is fijn. Intiem. Een klein stapje dichterbij naar misschien wel een relatie. Ik moet zeggen dat die gedachte me helemaal niet verkeerd lijkt. Ik zou dat best willen.

Plaats reactie