ORPG ~ Sharity

Snowflakes.
Re: ORPG ~ Sharity

Bericht door Snowflakes. » 21 nov 2023, 15:33

Taylor
Ik liet het aanrecht los en hield me aan hem vast. Oeh kut. Nu zat het aanrecht vol met bloed en nu hij ook. "Duizelig en buikpijn." Ze had natuurlijk best hard in mijn buik geslagen. Ik pakte een handdoek en drukte deze op mijn achterhoofd. "Je bloed.." zei ik zacht.

Jayden
Ik stond klaar om te vertrekken, dus toen ik haar berichtje kreeg, stond ik op van de bank en pakte ik mijn autosleutels. Niet veel later sprong ik in de auto.

Sharity

Bericht door Sharity » 21 nov 2023, 15:54

Oliver
Ik hield haar goed vast. "Jij bloedt ook," zei ik. "Je bent out geweest. Je lag gewoon bewusteloos op de grond. Je bent niet veilig hier Tay." Ik was hier echt van geschrokken.

Georgie
Chillt een beetje met Netflix.

Snowflakes.

Bericht door Snowflakes. » 21 nov 2023, 16:13

Taylor
"Maar Janice is toch weg?" vroeg ik. Dus nu was het gevaar toch geweken. "Ze is gewoon helemaal doorgedraaid." zei ik. Ik had niet verwacht dat haar gevoelens voor hem zo diep zaten. Ik hield de doek tegen mijn achterhoofd aan.

Jayden
Niet veel later kwam ik aan bij Georgie haar huis en belde ik aan. Ik wachtte geduldig.

Sharity

Bericht door Sharity » 21 nov 2023, 16:16

Oliver
"Ze liep recht in de armen van de politie." Ik keek op toen er ook ambulancepersoneel binnenkwam. "Sorry Tay maar ik wil niet dat je nog hier bent bij haar. Kom bij mij of ga naar vriendinnen."

Georgie
Ik ging naar de voordeur en deed die open. Ik vind het ergens wel gek dat Jayden komt. Hij was mijn mentor/seksbhddy. Niet een vriend. Of startend relatie iets. Ik kon het moeilijk plaatsen. "Hey," zei ik zacht. De bijdehante kant van vanochtend was gewoon weer even weg. Lichamelijk voelde ik me ook nog niet fit

Snowflakes.

Bericht door Snowflakes. » 21 nov 2023, 16:27

Taylor
Ik haalde de doek van mijn achterhoofd af en keek naar het bloed. Het leek best veel te zijn. Ik keek weer naar Oliver. Hij wilde dat niet? En hij had als optie bij hem zijn? Maar? We hadden geen relatie? We wilden het rustig aan doen. En ik zat er niet op te wachten om naar vriendinnen te gaan.

Jayden
"Hé. Hoe is het?" vroeg ik toen ze de deur open deed. Ik liep naar binnen toe. Ik schopte mijn schoenen uit en legde mijn autosleutels weg.

Sharity

Bericht door Sharity » 21 nov 2023, 17:03

Oliver
Ik zag hoe een ambulancebroeder haar op een stoel zette en iemand anders nam mij ook mee om te gaan zitten. Janice bleef gillen en schreeuwen.

Georgie
"Hmm lichamelijk niet zo," zei ik. "Heb iets te veel van mijzelf gevraagd.. met te weinig eten."

Snowflakes.

Bericht door Snowflakes. » 21 nov 2023, 17:07

Taylor
Braaf volgde ik het advies van de ambulancebroeder. Hij inspecteerde de wond op mijn achterhoofd. "Het lijkt oppervlakkig te zijn. Dan kan gehecht worden." zei hij. Hij ging weer voor me staan en scheen met een klein lampje in mijn gezicht.

Jayden
"Dat snap ik." zei ik. "Maar waarom heb je niks gegeten dan?" vroeg ik verbaasd. "Ik had je toch eten kunnen geven." Misschien had ik het moeten aanbieden.

Sharity

Bericht door Sharity » 21 nov 2023, 17:14

Oliver
De broeder checkte mij ook. Er was niks, behalve een bloedneus. Ik werd schoongemaakt en zuchtte even. Toen er een agent kwam, vertelde ik mijn kant van het verhaal.

Georgie
"Ik was gewoon gespannen om naar de uni te gaan," zei ik en ik ging weer op de bank zitten. "Dus ik kreeg ook geen hap door mijn keel."

Snowflakes.

Bericht door Snowflakes. » 21 nov 2023, 17:36

Taylor
"Ik vermoed een lichte hersenschudding. Een scan is niet nodig." Ik knikte. Ik had wel echt hoofdpijn. "Ik ga even wat spullen pakken om je te hechten."

Jayden
"Maar waarom zeg je dat niet tegen me?" vroeg ik, nogmaals verbaasd. Ik had verwacht dat ze zoiets wel met mij zou delen, ondanks dat ik niet haar vriend was.

Sharity

Bericht door Sharity » 21 nov 2023, 17:48

Oliver
Ik praatte de agent bij en vulde wat dingen voor hem in. Ik keek even naar Taylor. "Misschien moet je je ouders bellen Tay."

Georgie
"Ik heb het niet eens tegen Bella gezegd," zei ik met een zucht. Ik schaamde me er gewoon voor. Wilde laten zien dat ik het wel kon.

Snowflakes.

Bericht door Snowflakes. » 21 nov 2023, 18:03

Taylor
Ik knikte. "Dat doe ik zo wel." De ambulancebroeder kwam terug en begon te hechten. Auw. Dat deed pijn.

Jayden
Ik zuchtte. Dat had ze maar beter wel kunnen doen. Ik haalde een hand door mijn haar heen en liep door naar de bank.

Sharity

Bericht door Sharity » 21 nov 2023, 18:10

Oliver
Ik knikte en liep naar Taylor toe. Ik ging gehurkt zitten zodat ik haar kon aankijken. "Fuck.. dit is echt.." Ziek? Gestoord? Ik had dit nooit van Janice verwacht.

Georgie
Ik voelde me een beetje veroordeeld door hem. "Moet je hier nu wel zijn? Als mijn mentor?" Vroeg ik voorzichtig

Snowflakes.

Bericht door Snowflakes. » 21 nov 2023, 19:05

Taylor
"Gestoord." maakte ik zijn zin af. "Ik wist niet dat haar gevoelens voor jou zo diep zaten." zei ik. Ik wist ook niet dat ze zo jaloers zou zijn.

Jayden
Ik keek haar aan. "Ehh.. denk niet dat dat slim is?" zei ik. "Wil je dat ik ga?"

Sharity

Bericht door Sharity » 21 nov 2023, 19:07

Oliver
"Nee.. dat ze zo fucking psycho was wist ik ook niet," mompelde ik. Ik had al wel gemerkt dat ze een handleiding had maar dit..

Georgie
Ik schudde mijn hoofd. "Nee.. ik vind het wel fijn om je om me heen te hebben." Het was gek want er hadden alleen maar seks. Maar we konden het ook goed vinden met elkaar. Dit kwetsbare stukje vond ik dan wel spannend

Snowflakes.

Bericht door Snowflakes. » 21 nov 2023, 20:23

Taylor
"Nee ik ook niet." Ik wist dat ze wel gek kon zijn, maar dat ze mij ooit wat aan zou doen, nee. Dat wist ik niet. Niet veel later was de ambulancebroeder klaar. Ik keek de woonkamer rond. Jemig wat een zooi was het.

Jayden
Ik knikte. "Dan blijf ik." zei ik glimlachend. Het was wel lastig om een mentor van haar te zijn, want ik dacht continue aan seks met haar.

Sharity

Bericht door Sharity » 21 nov 2023, 20:30

Oliver
"Ik help je met opruimen. Jij gaat op de bank zitten," zei ik. "Liggen zelfs. Je moet rustig aan doen."

Georgie
Ik schoof iets op op de bank en keek naar hem. "Ik zal niet meer flauwvallen vandaag," beloofde ik.

Snowflakes.

Bericht door Snowflakes. » 21 nov 2023, 20:45

Taylor
Ik schudde mijn hoofd. "Ik wil hier even niet zijn." Ik wilde eigenlijk gewoon even weg en dit alles vergeten. Dat was toch geen probleem. "Kunnen we niet naar jouw huis gaan?"

Jayden
Ik knikte. "Dat klopt. Heb je al wat gegeten? Zo nee, dan bestel ik wat." Ze zou zeker gaan eten.

Sharity

Bericht door Sharity » 21 nov 2023, 20:48

Oliver
Instemmend knikte ik. Het was nog rommelig maar de broeders hadden het bloed weggehaald thank god. "Ja dat is goed. Ik ben met de auto dus we zijn er zo."

Georgie
"Ja Bella had eten besteld en heeft me gedwongen te eten." Im had niet veel gegeten maar wel wat. Als ik gespannen was, had ik wel vaker problemen met eten. En als ik niet goed at, dan was er vaak iets aan de hand. En dat had in zelf dan soms niet eens door.

Snowflakes.

Bericht door Snowflakes. » 21 nov 2023, 20:59

Taylor
Ik knikte. Ik wilde lekker douchen en daarna in bed kruipen, naast Oliver. Bij hem voelde ik me fijn en veilig. "Fijn." zei ik. Voorzichtig stond ik op van de stoel.

Jayden
Ik knikte. "Gelukkig." Ik stond op. "Is het goed als ik wat te drinken pak?" Ik was nog niet hier geweest en vond het onbeschoft om dat niet te vragen

Sharity

Bericht door Sharity » 21 nov 2023, 21:18

Oliver
"Kom hier," zei ik en ik sloeg mijn arm om het middel heen. "Bij mij thuis bel je je ouders," zei ik. Haar ouders kende ik nog niet zo. Wrl eens gezien en kort gesproken.

Georgie
"Oh! Ja sorry! Natuurlijk," zei ik met een knikje. Stom dat ik dat nog niet had aangeboden.

Plaats reactie