ORPG ~ Unfortunate love

ShakenAngel
Re: ORPG ~ Unfortunate love

Bericht door ShakenAngel » 17 okt 2020, 08:51

Ik leg mijn arm ook rond Alex’ middel als hij me zo vastpakt. Ik wilde mijn hand eigenlijk in zijn kontzak steken maar mijn sportbroekje heeft geen kontzakken. Jammer, want zijn billen komen écht goed uit in dit kledingstuk. Bij de ingang laat ik hem los zodat ik ons aan kan melden. Het is rustig vandaag krijgen we te horen. Oh, dat is misschien wel fijn. Dan kunnen we op ons gemak genieten van de baan en van elkaar. Ik neem hem aan zijn hand mee richting de ruimte waar je een helm en zo’n harnas aan krijgt, daar krijgen we ook de uitleg en de regels.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 17 okt 2020, 10:33

Ik loop met Marlin mee en zet netjes mijn helm op als ik die aangereikt krijg. Op het moment dat ik dat harnas aan moet, grijns ik wat. Dat harnas is het als een jockstrap een beetje een push-up voor je billen en door de manier waarop het harnas zit, wordt ook wel nadruk gelegd op je kruis. Dat vind ik erg vermakelijk en met die ondeugende grijns kijk ik richting Marlin. Tijdens de uitleg let ik wel op, veiligheid is namelijk super belangrijk.
"Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine."

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 17 okt 2020, 16:29

Als we beiden een tuigje aanhebben en weten wat we moeten doen mogen we starten. Terwijl we naar obstakel één lopen tik ik speels tegen Alex zijn billen aan die extreem goed uitkomen in mijn sportbroekje met dat harnas. “Staat je goed hoor...” mompel ik tegen hem. Net zo als zijn jockstrap laatst... Damn, die moet ik ook echt nog even aanschaffen.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 17 okt 2020, 17:21

Ik schiet in de lach als ik een tik tegen mijn billen krijg en tik speels terug tegen zijn billen. "Ja hè, dat vond ik nou ook, en niet alleen aan de achterkant," grijns ik terwijl ik uitdagend achteruitlopend voor hem kom lopen. Ik draai me plagend weer om en loop met een grijns verder.
"Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine."

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 18 okt 2020, 11:11

Lachend schud ik mijn hoofd als ik uiteraard een tik terug krijg. Verdiend ook. Mijn wenkbrauw schiet uitdagend omhoog als hij zo voor me komt lopen en natuurlijk kan ik het niet laten om hem even te bekijken. Hmm, inderdaad... Sexy. Ik knipoog naar hem als ik hem weer aankijk en kom dan weer naast hem lopen als hij weer vooruit loopt. Pestkop. Hij weet natuurlijk precies wat hij doet met me.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 18 okt 2020, 12:20

Ik grijns plagend naar hem als hij me zo bekijkt en geniet er ook eigenlijk wel van. Als hij weer naast me loopt, leg ik mijn arm rond zijn middel, uiteraard met mijn hand rustend tegen zijn bil. Marlin is gewoon een heerlijke kerel en ik vind het te leuk om hem uit te dagen om het niet te doen. Zodra we bij het eerste obstakel zijn, laat ik hem los om eens goed te bekijken waar we nu eigenlijk aan gaan beginnen.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 18 okt 2020, 16:01

Ik bots met mijn heup expres tegen Alex aan als hij zo bij me komt lopen. Hij heeft vast ook een goed uitzicht van mijn billen vermoed ik als hij een stukje naar achteren zou lopen. Ik laat Alex ook los en bekijk even naar de wand die we moeten beklimmen. Hmm...

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 18 okt 2020, 17:13

"Hey, doe eens lief," reageer ik als Marlin me en duwtje geeft met zijn heup. Ik knijp speels in zijn bil en loop daarna naar de wand toe. Ik haak mezelf alvast vast voor de veiligheid en kijk dan achterom naar Marlin. "Kom, dit is precies zoals omhoog klimmen naar mijn kamer, ninja," knipoog ik met een grijns.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 18 okt 2020, 19:34

Ooh pestkop! Ik grinnik even in mezelf en haak mezelf dan ook vast. Beiden haken zitten nu aan de veiligheidslijn. Mocht er eentje falen is er altijd nog een reserve. “Nou, dan versla je mij sowieso” lach ik en laat hem eerst de wand beklimmen. Niet omdat ik dan een goed uitzicht heb hoor, zeker niet, gewoon omdat ik een beschaafde heer ben. Ahum... Met een grijnsje kijk ik naar Alex omhoog en dan klim ik hem achterna.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 18 okt 2020, 19:44

Ik grijns nog even en begin dan op mijn gemak te klimmen. Dit is niet het meest moeilijke obstakel voor mij. Als ik wat omhoog geklommen ben, kijk ik naar beneden, naar Marlin. Komt hij er achteraan? Yes, gelukkig. Ik grijns nog wat en klim dan rustig verder.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 18 okt 2020, 19:52

Ik heb iets meer moeite dan Alex maar ook ik kom redelijk soepel omhoog. Het is geen hele moeilijke wand om te beklimmen. Dat is op zich wel fijn om mee te starten zo.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 18 okt 2020, 19:54

Ik houd zo nu en dan mijn blik op Marlin maar hij lijkt goed mee te kunnen komen. Als ik boven ben, steek ik mijn hand naar hem uit om hem omhoog te trekken, niet omdat ik denk dat hij het anders niet kan, maar ik wil gewoon lief zijn en hem zo ook even onschuldig aanraken.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 18 okt 2020, 20:01

Als ik bovenin ben wil ik net het laatste stukje beklimmen als ik Alex’ hand aangereikt krijg. Ik glimlach en pak hem dankbaar aan waarna ik me het laatste stukje ophijs, met zijn hulp. Ik houd hem even wat langer vast en druk een kus op zijn lippen waarna ik even om me heen kijk. We zijn best een stukje van de grond af.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 18 okt 2020, 20:04

Ik knipoog speels als Marlin omhoog kijkt en trek hem het laatste stukje omhoog. Ik glimlach om zijn kus en leg een arm rond zijn middel terwijl we beiden even kijken naar waar we staan en hoe het uitzicht hier is. "Oh, Marlin, kijk!" zeg ik verwonderd als ik helemaal aan het eind van ons parcours zie dat we nog veel hoger gaan staan dan waar we nu staan. Gaaf!!

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 18 okt 2020, 20:11

We lijken beiden hetzelfde idee te hebben. Heerlijk. Ik kom wat tegen hem aan staan en kijk in de verte mee naar wat hij aanwijst. “Wow!” Zeg ik onder de indruk. Minimaal nog twee keer hoger dan waar we nu staan. Jeetje, ik vind dit al hoog! Hoe komen we dan ooit nog naar beneden?

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 18 okt 2020, 20:25

Ik grijns even als ik hoor dat Marlin onder de indruk is en leg mijn arm beter om hem heen. "Ik heb nu al zin om daar tegenop te klimmen of zo," merk ik op. "Maar eerst eens kijken hoe de rest van het parcours verloopt, kom." Ik grijns nog even en laat hem dan los om rustig verder te gaan met het parcours.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 18 okt 2020, 20:29

“Nou...” merk ik wat benauwd op met een zenuwachtig lachje maar dan gaan we weer verder. Al snel ben ik dan ook geconcentreerd met het parcours bezig en vergeet ik eigenlijk de hoogte waar we op zitten.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 18 okt 2020, 20:35

Ik lach zachtjes als ik hoor dat hij wat zenuwachtig is maar plaag hem er niet verder mee. Ik beweeg me soepel over het parcours, doe dingen soms met een sneller loopje, maar wacht ook netjes op Marlin of klim de obstakels doodleuk weer terug over om weer dichter bij Marlin te komen. Natuurlijk zijn er ook punten op het parcours waar we elkaar echt nodig hebben omdat we moeten balanceren of elkaar via een mechanisme aan een touw naar de overkant moeten trekken of zo. Ik vermaak me eigenlijk wel prima zo en ik geniet ook enorm van Marlin.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 18 okt 2020, 21:03

Ik ben eigenlijk overal wel voor in, zolang Alex het ook leuk vind. Ik ben dan ook erg enthousiast bezig over de obstakels. Ik vermoed dat ik vanavond wel bekaf ga zijn, maar dat is prima. Ik kan alleen maar lachen als ik volgens Alex te traag ben en hij opnieuw een obstakel trotseert om terug bij mij te komen of om me te helpen, stiekem ook om een kus te stelen natuurlijk. Lieverd. Uiteindelijk komen we aan bij het laatste obstakel. Ik ben best buiten adem en heb even een momentje nodig om bij te komen. We staan op een platform, er is een hutje op gebouwd waar een jongeman staat om te helpen en ervoor te zorgen dat alles goed gaat. Voor onze neus is namelijk een zipline naar beneden. Ik knipper een paar keer en kijk wat angstig naar de kabel die heel wat meters weg strijkt. Dan kijk ik ook naar beneden en zet ik spontaan een stapje terug uit als ik zie hoe hoog we inmiddels eigenlijk zijn. Shit... Moeten we hier af?

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 18 okt 2020, 21:09

Ik vermaak me uitstekend en voel me ook geweldig. Natuurlijk put ik mezelf ook uit door telkens heen en weer te klimmen en me voor Marlin uit te sloven, maar ik ben wel gewend om veel fysieke inspanning te leveren. Natuurlijk merk ik dat ik niet meer zo belachelijk fit ben als toen ik nog teamcaptain was van de teams maar problematisch is het ook niet. Ik ben nieuwsgierig rond aan het kijken als we op een ontzettend hoog punt zijn, dat punt wat ik aan het begin al zag. Oeh, we zijn zo hoog! Ik kijk naar de zipline en grijns wat. Spannend! Ik kijk naar Marlin en zie dat hij dit wel moeilijk vindt. Ik leg mijn armen om hem heen en druk een kus tegen zijn slaap. "Heb je hoogtevrees?" vraag ik lief terwijl ik hem even veilig in mijn armen houd.

Plaats reactie