ORPG - Don’t change the way you look at me

ShakenAngel
Re: ORPG - Don’t change the way you look at me

Bericht door ShakenAngel » 16 sep 2020, 21:25

Ik knik instemmend. Dit is ook minder erg dan de afgelopen dagen want na vandaag ben ik er vanaf. En vergeleken met de operaties die nog gaan komen valt dit natuurlijk ook wel mee. Het nare is vooral dat in deze kliniek veel vrouwen komen voor vrichtbaarheidsbehandelingen. Ik glimlach en zak tegen Felix aan. Eventjes knuffel ik hem voordat ik op het bed ga liggen en wacht tot de arts terug komt.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 16 sep 2020, 21:30

Tijdens het knuffelen druk ik een lading aan geruststellende kusjes in zijn hals en tegen zijn wang. Als hij op het bed gaat liggen, loop ik naar hem toe. Ik kom op een kruk naast het bed zitten en pak zijn hand vast. Met een klein verliefd en bemoedigend glimlachje kijk ik naar hem. Ik houd echt zo ontzettend veel van hem en ik hoop dat hij daaraan denkt voordat hij wegvalt en ze bij hem aan de slag gaan. "Bij thuiskomst heb ik lekkere warme chocolademelk voor je, met kaneel," vertel ik met een knipoog, in de hoop dat ik hem iets geef om naar uit te kijken. Die deal heb ik namelijk gesloten met Dani.
"Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine."

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 16 sep 2020, 21:39

Ik knijp zacht in Felix hand als hij bij me zit en glimlach bij die gedachte. “Lekker” fluister ik want op dat moment klopt de arts. “Kan ik binnenkomen?” Vraagt ze. Ik antwoord ja en schuif ongemakkelijk wat op het bed. De japon driftig om me heen trekkend zodat het alles bedekt. “Zo, ik ga eerst even een infuus prikken” legt ze uit terwijl ze bezig gaat. Ik kijk Felix aan op het moment dat ze prikt zodat ik het niet hoef te zien en bijna niet voel.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 16 sep 2020, 21:41

Ik glimlach zwak en kijk op als ik geklop hoor. Niet veel later is de arts weer binnen. Ik leg een hand zacht op zijn bovenbeen en streel daar liefjes om hem af te leiden als het infuus geprikt wordt. "We hebben er misschien ook warme wafels bij, als dat lukt," vertel ik ongestoord verder, om hem toch nog even wat meer af te leiden.
"Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine."

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 16 sep 2020, 21:48

“Met chocola?” Vraag ik wat moeilijk als ze wat moeite heeft met prikken. “Hij zit,” zegt ze dan geruststellend. Ik zucht opgelucht. “Nou, zo te horen heb je straks wat lekkers om naar uit te kijken” hakt de arts met een glimlach in op wat Felix tegen me zegt. “Ja, lekker” glimlach ik terug. Ze rommelt hier en daar nog wat en komt er dan weer bij zitten op haar rollende krukje. “Zo dan, ben je er klaar voor?” Vraagt ze voordat ze het daadwerkelijke slaapmiddel toedient. Ik haal een keer diep adem en knik dan. “Tot straks lieverd” zeg ik zacht tegen Felix en leg mijn hand op die van hem.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 16 sep 2020, 21:53

"Jazeker, en met slagroom, als je wil," grijns ik terwijl ik over zijn been blijf strelen, uiterst onschuldig. Ik kijk naar wat de arts doet en breng mijn blik weer naar Benji als ik hoor dat het nu gaat gebeuren. "Tot zo," glimlach ik lief waarna ik twee lieve kusjes tegen de rug van zijn hand druk. Nu wordt het voor mij ook op een of andere manier spannend. Natuurlijk wordt hij gewoon weer wakker en gaat alles goed, maar toch, ik hoop zo dat hij zich daarna niet te slecht voelt.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 16 sep 2020, 22:00

Met de gedachte aan de heerlijke wafels met chocolade en slagroom zak ik weg in slaap. Dat gevoel is zo apart. Eigenlijk voor dat je het echt door hebt ben je weg en een poosje later word je weer wakker. De eerste keer was met mijn borst operatie. Toen was ik eigenlijk alleen maar enthousiast dus dat was een hele andere ervaring. Felix moet terug naar de wachtruimte om op mij te wachten terwijl de arts bij mij aan het werk gaat.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 16 sep 2020, 22:11

Ik streel zacht over Benji's hand totdat ik eigenlijk weg moet. Ik wil natuurlijk bij hem blijven maar protesteren heeft ook geen zin. Ik loop weer naar de wachtruimte, kijk nog even naar Benji en bijt op mijn lip. Onze dekmantel is nu wel gevallen voor de vrouwen die nog steeds in de wachtkamer zitten, maar goed. Ik ga weer zitten en doe Dani een berichtje dat ze nu met hem bezig zijn. Dani is natuurlijk ook een enorme support voor Benji dus in gedachten is ze ook hier, bij hem nu.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 16 sep 2020, 22:17

Ik merk totaal niks van wat ze doen. Pas als ik na ongeveer een halfuur weer helemaal klaar ben en wakker mag worden. Felix wordt er bij geroepen zodat hij er is als ik wakker word maar tot die tijd slaap ik nog. Vredig zonder enig besef van wat er gebeurd is.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 16 sep 2020, 22:37

Zodra ik weer bij Benji mag zijn, kom ik bij hem zitten. Ik pak zijn hand vast en druk weer wat lieve kusjes tegen zijn knokkels, vingers, de rug van zijn hand, in de hoop dat hij dat uiteindelijk gaat voelen.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 16 sep 2020, 22:41

Half slaperig en moeizaam wordt ik wakker. Voor een moment ben ik gedesoriënteerd maar als ik Felix naast me zie voel ik me direct wat veiliger. “Hmmhey...” mompel ik schor waarna ik wat begin te grinniken. Nog niet beseffend wat er is gebeurd.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 16 sep 2020, 22:58

Ik blijf ongestoord kusjes drukken en na een tijdje lijkt Benji weer bij bewustzijn te komen. "Hey," grinnik ik zacht. Hij is zo lief en knullig nu. "Hoe voel je je?" Vraag ik waarna ik zijn hand nog eens kus.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 17 sep 2020, 07:09

“Hmm, kiplekker!” Zeg ik enthousiast en open nu mijn ogen helemaal. “Waar zijn we?” Vraag ik als ik rondkijk. Ziekenhuis? Ohja... Ik breng mijn hand iets omhoog en leg die op mijn buik neer. Omdat ik door de narcose nog geen pijn voel prik ik zacht met mijn vinger in mijn buik.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 17 sep 2020, 08:53

Ik lach zachtjes om Benji's reactie en streel wat door zijn haren. "In het ziekenhuis," antwoord ik hem terwijl ik hem observeer. "Niet doen, wees eens lief voor je buik." Ik pak Benji's hand en druk daar wat kusjes op zodat hij niet in zijn buik kan prikken.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 17 sep 2020, 09:21

“Hmmja...” mompel ik en kijk naar wat hij doet. “Krijgen we nu baby’s?” Vraag ik aan Felix. Het is niet dat ik stoned ben van het lachgas ofzo wat je wel eens op van die Amerikaanse filmpjes ziet maar door de narcose heb ik op het moment even geen filter betreft wat ik wel en niet kan zeggen. Normaal zou ik dit soort dingen niet direct zo zeggen of doen, dan hakt mijn schaamte wel in. Maar dat is nu weg. Nu Felix ook steeds beter zichtbaar wordt begin ik te grijnzen naar hem. “Wow... Je bent zo knap” ik reik met mijn hand naar hem uit om aan zijn gezicht te zitten.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 17 sep 2020, 09:44

Ik grinnik zachtjes en knik dan. "Als we een draagmoeder kunnen vinden, dan kunnen we baby's krijgen nu, ja," reageer ik met een glimlach. Hij is echt leuk zo, ik geniet wel van deze Benji zonder filter. Als hij vol verwondering opmerkt dat ik heel knap ben, schiet ik zacht in de lach. "Jij ook," reageer ik waarna ik mijn gezicht meer naar hem toe breng want ik zie dat hij iets wil doen.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 17 sep 2020, 10:01

“Daarover gesproken,” klinkt de stem van de arts die binnenkomt en inhaakt op de opmerking van Felix over de draagmoeder. “Jullie staan ingeschreven op de lijst, maar dit kan erg lang duren. Sommige koppels wachten al meer dan tien jaar. Mijn advies is iemand in jullie eigen omgeving zoeken die het wil doen. Er zijn ook mensen die online een oproep plaatsen. Dat gaat soms sneller dan de officiële wachtlijst” legt ze uit terwijl ze wat dingen bij mij controleert. Ik hoor maar half wat ze zegt want ik ben door Felix’ baard aan het kriebelen met mijn vingers.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 17 sep 2020, 10:15

Even speel ik met de gedachte om mijn lippen zacht op die van hem te drukken maar dan komt de arts binnen. Ik kijk op maar blijf wel dicht bij Benji zodat hij in mijn baard kan blijven kriebelen. "Tien jaar? Dan zijn we 35 of 36,dat is wel heel erg oud om dan nog een eerste kleintje te krijgen," merk ik wat geschrokken en bedenkelijk op. Nee, het liefst heb ik met 36 toch al wel een of twee kleintjes, basisschoolgaande leeftijd of zo. Ik knik wat ernstig en kijk naar Benji." Dan moeten we in de omgeving maar rondvragen, hm? Misschien wil Dani ons wel helpen, of misschien kent Dani wel iemand toevallig.." zeg ik bedenkelijk. Of een van de dames van de surfgroep? Wat zou het mooist zijn?

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 17 sep 2020, 10:21

Ik ben te moe om goed en wel te beseffen dat we beiden echt niet nog tien jaar willen wachten. Dat is veel te lang. In principe zijn we er beiden gewoon klaar voor dus tien jaar wachten is echt zonde van de tijd. Ongestoord blijf ik door Felix baard en over zijn haren kriebelen. Het voelt gewoon grappig. “Nee niet Dani” zeg ik tegen Felix die haar voorstelt. “Dat kan ik haar niet aandoen. Plus ze hebben al genoeg problemen zelf als ze kindjes willen” zeg ik zacht en laat Felix weer los. “Nou, alles ziet er goed uit, de ingreep is ook goed gegaan. Neem je tijd om even goed wakker te worden, ik kom zo terug met wat te eten” zegt de dame dan vriendelijk waarna ze weer wegloopt. Oeh, eten... Ik heb natuurlijk nog niks op vandaag.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 17 sep 2020, 10:27

"Niet Dani?" herhaal ik vragend en ik bijt op mijn lip. Wie dan wel? Ik wil echt heel graag kindjes en ik kan echt niet tien jaar wachten, dat voelt echt als tien jaar weggooien. Ik ben nu fit, ik ben nu helemaal in die mindset en ik ben er nu klaar voor. Tien jaar wachten... Doet dat onze relatie wel goed? Ik houd immens veel van hem maar wat nou als het lange wachten ons opbreekt? Wat ernstig kijk ik voor me uit, nadenkend over wie en hoe we het dan zouden kunnen doen. De roze wolk vol met baby's is mij nu voorbij gevaren, ik zit nu wel in de harde realiteit. Tien jaar wachten...

Plaats reactie