ORPG // Can we fix this, together?

Avox
Re: ORPG // Can we fix this, together?

Bericht door Avox » 26 mar 2020, 23:33

Aimee.
Rustig was ik bezig met was sorteren als ik ineens Declans stem hoor waardoor ik op kijk, “zo slaapkop” zeg ik grinnikend en ik loop naar hem toe waarna ik mijn armen om zijn middel sla. “Joh dat hoef je niet te vragen. Doe als of het je tweede huis is” zeg ik dan met een glimlach. Als hij mij complimenteert dat ik er mooi uit zie, glimlach ik lief waarna ik een kus op zijn lippen druk. “Scheelt dat ik een lieve en lekkere vent heb die mij prachtig maakt” zeg ik met een grijns op mijn lippen waarna ik nog een kus op zijn lippen druk. “Ga douchen stinkdier” zeg ik plagend waarna ij een lange kus op zijn lippen druk, ik had me gisteren al gedoucht en ik ga vanavond wel weer aangezien ik het fijner vind om s’avonds schoon in bed te stappen, worden je lakens ook niet snel vies. Mijn lippen haal ik weer van de zijne af waarna ik me om draai en verder ga met de was. Als ik alles in de wasmanden had gedaan en wat in de wasmachine, loop ik naar mijn slaapkamer en zet een timer om mijn was niet te vergeten. “Ik ben even bij het andere huis voor bloedzakken, ben zo weer terug” roep ik dan naar Declan als ik me bedenk dat ik niks in huis heb voor hem. Ik loop naar beneden en pak een tas van de kapstok waarna ik maar buiten ga en in mijn weerwolf gedaante verander.
89555BF0-5B14-44E7-A5CA-AE9FC5992982.jpeg
89555BF0-5B14-44E7-A5CA-AE9FC5992982.jpeg (717.91 KiB) 55 keer bekeken
“To the world you may be one person, but to one person you are the world.”

Hylianator

Bericht door Hylianator » 27 mar 2020, 10:46

Declan.
“Slaapkop, zegt wie?” Zeg ik met een speelse grijns. De afgelopen dagen had ik geen oog dicht gedaan. Nu gelukkig wel weer eens een keer. Dat was prettig en als ik slaap, heb ik het nodig gehad. Doen alsof het mijn tweede huis is? Prima. Even grijns ik en trek mijn boxer uit. “Ik houd van naakt lopen thuis, aangezien dit mijn tweede huis is nu.” Grap ik en begin te lachen. “Een lekkere vent?” Ik wiebel mijn wenkbrauwen even en bekijk haar. De kus op mijn lippen was fijn, waardoor ik er eentje terug geef. “Stinkdier?” Vraag ik verbaasd. “Net was ik nog lekker.” Ik zet een pruillipje op en draai mezelf om waarna ik naar de badkamer loop. Mijn boxer had ik opgepakt, ik kon niet naakt blijven rondlopen hier. Als ze zegt naar het andere huis te gaan voor bloedzakken, knik ik. “Tot zo!” Roep ik nog terug en doe de badkamer deur dicht. Daar zet ik de kraan van de douche open, op een aangename temperatuur. Rustig stap ik eronder en begin mijn lichaam te wassen. Daarna was ik mijn haar met vrouwenshampoo, ach, als het maar schoon werd. Mijn ogen doe ik even dicht en mijn handen laat ik beide over mijn gezicht heen gaan. Het is heerlijk om te douchen als je net wakker bent.
B404A18B-FB48-4425-824A-E1055295383E.jpeg
B404A18B-FB48-4425-824A-E1055295383E.jpeg (585.37 KiB) 53 keer bekeken
Treat people with kindness. 🌻

Avox

Bericht door Avox » 27 mar 2020, 12:09

Aimee.
Eenmaal aangekomen bij het huis, verander ik weer in menselijke gedaante en doe de deur weer open met het speciale slot. Rustig loop ik naar beneden naar de kelder en haal daar zoveel mogelijk bloedzakken er uit, ik zal deze wel verstoppen voor Jacob.. Volgens mij heeft me vader een mini koelkast in zijn kamer.. Als de tas gevuld is, loop ik weer het huis uit en stop de tas in mijn mond waarna ik weer maar weerwolf gedaante verander. Weer aangekomen thuis, open ik de deur met mijn poot en ren naar boven naar mijn slaapkamer waar ik de tas dan neerzet. Ik blaf dan, wat best luid klonk want ja.. Weerwolven hebben een luide stem waarna in mijn menselijke gedaante verander en begin te grinniken. Ik loop weg uit mijn slaapkamer naar die van me vader en haal diep adem. Ik heb hier niks mee gedaan sinds me vader weg was.. Niet dat het nodig is want mijn kamer is even groot als de zijne maar dan nog is het raar dat al zijn spullen hier nog staan. Zuchtend loop ik naar zijn kast waarna ik die open en weer diep adem haal om niet weer te gaan huilen, dit was zijn eigen schuld.. had hij maar moeten luisteren naar me. Ik zie de mini koelkast staan en probeer die te tillen, maar hij was te zwaar waardoor ik diep zucht.
A00054B9-82C6-4A1B-87B0-FBE92814FAE6.jpeg
A00054B9-82C6-4A1B-87B0-FBE92814FAE6.jpeg (435.74 KiB) 51 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 27 mar 2020, 12:18

Declan.
Ik was mijn haren uit en geniet nog even van de douche voor ik eruit stap. De kraan had ik weer dicht gedraaid. Rustig pak ik een handdoek, echt haast had ik toch niet. Ik droog me af en bekijk mezelf even in de spiegel. Als ik geblaf hoor, weet ik dat Aimee thuis is. Al klonk het fel en hard in mijn oren. Mijn haar maak ik droog met de handdoek, nou ja, droog, handdoek droog. Ik trek mijn boxer aan en loop naar de slaapkamer toe, waarna ik mijn kleding aan trek. Ik hoor wat gerommel in de kamer hiernaast en kijk op. Daar loop ik rustig naartoe en zie Aimee staan. Ze probeerde de koelkast op te tillen. Ik loop rustig naar haar toe en leg een hand op haar rug. “Waar wil je hem hebben..?” Vraag ik zacht. Ze deed dit voor mij. Ze had bloed gehaald voor mij en nu wilde ze het hierin bewaren.. Voor mij. Even bijt ik op mijn lip en voel mijn telefoon trillen. Deze pak ik uit mijn zak. -James is net gestorven, jij bent nu de leider.- Krijg ik van een bewaker bij onze kant. “Ik ehm..” Mompel ik een beetje. “Ik moet naar huis.” Zeg ik haar en kijk op. “James is dood..” Zeg ik. Niet dat ik dat nou perse heel erg vind, maar zijn lichaam moet weg daar.
83D3096D-A06D-4951-84DB-A9FD684A66A9.jpeg
83D3096D-A06D-4951-84DB-A9FD684A66A9.jpeg (562.8 KiB) 50 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 27 mar 2020, 12:50

Aimee.
Ugh, waarom had ik geen spierkracht als een bepaalde power ofzo. Bedenkelijk kijk ik er na, hoe kan ik dit nou mee krijgen? Mijn vriend staat nog onder de douche. Gegeven moment hoor ik hem aan komen waarna in naar hem kijk, “hij moet op mijn slaapkamer en dan in de kledingkast. Als Jacob hier ooit weer heen komt besmeurt hij de bloedzakken niet” leg ik aan Declan uit met een glimlach. Mijn blik gaat weer naar de koelkast, er zat een klein schapje in dus als ik ze opstapel zou er prima ... 10 kunnen passen? Ja ruim 10. Direct kijk ik naar Declan als ik hoor dat James is overleden, “wil je dat ik mee ga ?” vraag ik direct waarna ik mijn armen om zijn middel sla. Het blijft wel zijn broer, misschien had hij een grote hekel aan zijn broer toch blijft het een bloedverwant. Met mijn vingers streel ik in zijn haren, die nog een beetje nat waren.
1C92B146-8797-4D12-B3EA-B649C45F8256.jpeg
1C92B146-8797-4D12-B3EA-B649C45F8256.jpeg (530.29 KiB) 47 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 27 mar 2020, 13:40

Declan.
Ik kijk om naar haar als ze vraagt of ze mee moet en ik knik zachtjes. Haar steun kon ik wel gebruiken. Mijn telefoon stop ik in mijn zak en ik bijt op mijn lip. Mijn broer was dan wel een klootzak eerste klas, maar het was wel mijn broer. Ik laat haar rustig los en pak haar hand dan vast. Ik trek haar zachtjes mee en kan het toch niet laten om wat tranen in mijn ogen weg te knipperen. Dit liet ik echter niet aan haar zien, straks zal ik wel los barsten. Hij was de laatste van de familie die ik heb. Nu ben ik echt de allerlaatste van de Neville familie. Zacht neem ik haar mee mijn dorp in. Een aantal dorpelingen kijken op en fluisteren met elkaar. Maar ik negeer ze en loop gewoon door. Ik wilde het niet horen maar mijn oren konden nou eenmaal alles horen. “Heeft hij nou een weerwolf bij zich..?” Hoor ik iemand al fluisteren. “Nu zijn broer dood is komt ie wel opdagen he.” Zegt een ander. Ik loop stug door en ga ons huis binnen. Daar laat ik Aimee haar hand los en loop naar James’ slaapkamer. Er staan wachters voor, maar ze verroeren geen spier. Ik duw de deur open en loop naar zijn bed. Daar lag hij dan, lijk wit met wat blauw. Eigenlijk zoals ik er waarschijnlijk ook uitzag bij Aimee thuis. Ik bijt op mijn lip en bekijk hem. Eigenlijk zou ik denken dat hij nog wakker wordt, maar dat is niet meer het geval. Tranen rollen over mijn wangen, maar ik beweeg geen spier en maak geen geluid verder.
468D8DC7-D77C-446E-BA31-ED4C7D987624.jpeg
468D8DC7-D77C-446E-BA31-ED4C7D987624.jpeg (325.85 KiB) 45 keer bekeken
Oefff Declan vroeger 😍

Avox

Bericht door Avox » 27 mar 2020, 17:41

Aimee.
Rustig loop ik met Declan mee en houd zijn hand goed vast. Mijn stam vertrouw ik wel, tot nu toe hebben ze Declan niks aan gedaan.. Ja eerder toen me vader nog aan de leiding was maar tegenwoordig niet meer. Ik kijk om me heen en zag dat iedereen ons aan gaapte en aan het fluisteren / roddelen waren. Aan de ene kant voel ik me best schuldig dat Declan zo weinig bij zijn stam is geweest en niet voor James kon zijn. Ik sla mijn ogen even neer. Eenmaal aangekomen in zijn huis, kijk ik nieuwsgierig om me heen, anders dan ik verwachtte maar als nog wel leuk ingericht. We kwamen aan bij een deur met bewakers en ik bijt zacht op mijn onderlip, dit zou zijn kamer wel zijn. Declan laat mijn hand los en ging naar binnen, ik wist niet of het verstandig was om hem te gaan volgen of niet. Twijfelend krab ik achter mijn hoofd en ik kijk de wachters aan die me weer vuil aan keken, een zucht verlaat mijn lippen en ik loop dan toch maar naar binnen toe. Ik zag James liggen, op dezelfde manier hoe Declan toen er bij lag maar dan zonder een grote gapend had in zijn hart. Ik sla via de zijkant mijn armen om Declan heen en ik knuffel hem als ware.
35489BEA-5D97-4E95-9419-911F9B3FF1D1.jpeg
35489BEA-5D97-4E95-9419-911F9B3FF1D1.jpeg (463.18 KiB) 43 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 27 mar 2020, 18:08

Declan.
Ik voel Aimee haar armen om me heen en ik bijt zacht op mijn lip. Rustig kijk ik opzij naar haar. “Ik ben de laatste Neville..” Mompel ik zachtjes en leg een arm om haar heen waarna ik weer terug kijk naar James. “We begraven hem bij mijn ouders.. Oké?” Alsof ik het vraag maar eigenlijk was dat een regel van mijn familie, je bent familie, dus je ligt bij je familie. “Nou ja.. Ik begraaf hem maar.. Ik wil dat niet alleen doen.” Zeg ik zacht en veeg tranen onder mijn ogen weg. Het confronteert me gewoon, het feit dat ik mijn beide ouders, opa, oma.. Eigenlijk de hele familie zo heb gezien. Dit gevoel blijft hetzelfde. Het veranderd nooit. Al heb je wel dat je bij de een meer huilt dan bij de ander. Het rouwproces komt nog wel. Ik zucht en pak de sleutel die hij had gegeven uit mijn zak. “Deze heeft hij mij gegeven toen Jacob zei dat ik moest komen.” Zeg ik haar en laat haar de sleutel zien. Hij zag er bijzonder uit. Alsof hij handgemaakt is en er maar een van is. De naam ‘Neville’ stond er in gegraveerd. Het was echt een familie ding. Eerder mocht ik deze sleutel nooit gebruiken, laat staan dat ik hem ooit vaker dan een keer heb gezien. Dat was ook nog eens per ongeluk..
68FB1A2A-1CD1-4406-8914-A9637BB7C651.jpeg
68FB1A2A-1CD1-4406-8914-A9637BB7C651.jpeg (829.52 KiB) 40 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 27 mar 2020, 18:32

Aimee.
Is het slecht dat hij meer huilt over zijn broer, waar hij een donderse hekel aan heeft, dan ik over mijn vader... Ik voel me daar zo slecht over. Ik heb nooit een hekel gehad aan mijn vader, we waren het niet over eens met dingen maar verder heb ik maar 1x even gehuild. Ik schud de gedachten weer van me af als ik Declan hoor praten, “ik zal bij je zijn maak je niet druk” zeg ik zacht en glimlach lief naar hem. Als hij echt voor altijd bij me blijft en we gaan mijn toekomst plannen uitvoeren, zal hij echt niet de laatste Neville zijn.. maar dat zeg ik maar niet hard op en vooral niet op dit moment. Ik kijk naar de sleutel in zijn handen, “waar brengt het naar toe? Een schat?” vraag ik grinnikend om hem een beetje op te vrolijken. Ik streel met mijn vingers over zijn wang heen en wrijf de tranen er af. “Kom laten we het nu maar gaan doen..” zeg ik zacht en kijk weer naar James. “Anders stellen we het uit en word de struikelblok alleen groter. Of wil je nog wat tegen hem zeggen?” vraag ik dan met een glimlach.
6D3112E5-F309-4050-A30C-81B403F375E3.jpeg
6D3112E5-F309-4050-A30C-81B403F375E3.jpeg (447.47 KiB) 36 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Avox op 27 mar 2020, 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Hylianator

Bericht door Hylianator » 27 mar 2020, 18:42

Declan.
Ik knik als ze zegt dat ze bij me wilt zijn. Gelukkig maar. Dan was ik niet alleen bij het begraven van mijn broer. “Dankje..” Zeg ik haar dankbaar en zucht even als ik mijn broer weer zie. “Ik weet niet wat er uit komt, ik ken de deur wel waar de sleutel van is, maar ik mocht het niet weten als kind, en als 146-jarige.” Zachtjes grinnik ik om mezelf. “Nee, ik heb niks te zeggen..” mompel ik. “Maar, verander jezelf naar weerwolf, we gaan hem snel naar de plek brengen, ik wil niet dat anderen hem zien.. Niemand in onze familie ligt in een kist dus.. James dan ook niet.” Het was een soort gekke traditie ofzo. Niemand ligt in een kist, ze hebben wel en grafsteen, maar dat is het. Ik loop naar James toe, til hem op en kijk naar zijn gezicht. Dit was het dan. Dit is het einde van mijn broer. Nu word ik de leider van ons dorp, prima maar dan ging er een hoop veranderen. Ik kijk op naar Aimee, om er achter te komen of ze zich al had veranderd.
2E148FB5-F5F2-4A95-B016-613912F73F1A.jpeg
2E148FB5-F5F2-4A95-B016-613912F73F1A.jpeg (673.32 KiB) 36 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 27 mar 2020, 19:10

Aimee.
Zachtjes druk ik een kus op zijn wang en kijk hem aan als hij zegt dat hij niks wil zeggen, ik knik. “Oké” zeg ik zacht als hij vertelt dat ik in mijn weerwolf gedaante moet veranderen. Ik haal diep adem en verander dan naar een weerwolf. Ik kijk Declan met een scheve kop aan en druk mijn snuit in zijn buik. Ik loop alvast naar de deur en doe deze met mijn poot open en ren dan naar beneden en doe daar ook de deur met mijn poot open. Zo kon Declan in een keer door. Ik wacht tot hij er is waarna in hard met hem mee ren naar de plek waar we heen moeten, ik heb geen idee waar dus ik bleef expres een beetje achter Declan zodat ik hem kon volgen en omdat hij sneller is dan ik, wat aan de ene kant vrij logisch is. Eenmaal aangekomen, verander ik me zelf weer in me menselijke gedaante en haal weer moeilijk adem, een grote nadeel aan weerwolf zijn...
E90DBF73-A586-44D3-892F-2F02F3A17EEA.jpeg
E90DBF73-A586-44D3-892F-2F02F3A17EEA.jpeg (793.86 KiB) 32 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 27 mar 2020, 19:57

Declan.
Ik keek naar hoe ze veranderde, hoe ze de deuren voor mij open houd. Ik flits naar buiten en door naar het bos. Op een afgelegen plekje was er een soort familie kerkhofje. Daar stop ik en kijk naar de grafsteen van mijn moeder. James houd ik vast en ik kijk even naar een geschikte plek waar ik hem bij kan leggen. Ik kijk om naar Aimee als ik haar zwaar hoor ademen, hier had ik gelukkig geen last van. Ik leg James rustig neer op een mooi plekje en flits naar het huisje wat hier staat om een schop uit te pakken. Ik flits weer terug en begin de scheppen in de grond. Aangezien ik dit op vampier snelheid doe, is deze binnen een mum van tijd klaar. Ik leg de schop neer en pak James zacht op. “Niet hier te boel ook verrotten he.” Mompel ik tegen hem en leg hem rustig, met respect in het gat wat ik net geschept had. Met dezelfde snelheid als voorheen maak ik het gat dicht en bijt op mijn lip. Ik pak een paar stenen en leg deze boven aan, bij zijn hoofd. “Als de steen klaar is, dan weet ik waar ik hem later neer moet zetten..” Mompel ik en plof op mijn billen op de grond. Even trek ik wat grassprietjes uit de grond terwijl ik naar het graf van mijn moeder kijk.
092784CD-22A9-4805-AC32-333DA1647099.jpeg
092784CD-22A9-4805-AC32-333DA1647099.jpeg (640.57 KiB) 29 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 27 mar 2020, 23:58

Aimee.
Ik was tegen een boompje geleund wat hier stond want ik moest dus op adem komen en ik kon Declan nou toch niet helpen, hoe graag ik dat ook wou. Gegeven moment druk ik me van het boompje af en ga naar de graven toe. Ik zag dat hij naar een specifieke graf keek waar ik dan ook naar keek, ik denk dat dit zijn moeder is. Ik ga op mijn knieën naast hem zitten, waardoor mijn broek wel vies word maar het kon me niks schelen. Ik pak Declan’s hand en ik kijk weer naar het graf. “Hallo mevrouw Neville” zeg ik dan waardoor ik harder in Declans hand knijp. “Ik ben Aimee Caspers, Declans vriendin. Ik beloof plechtig dat ik altijd van Declan zou houden, dat ik hem altijd bescherm en hem altijd trouw blijf” ging ik dan door en ik druk een kus tegen zijn slaap. “Ik zal ben niet alleen laten” voeg ik er dan aan toe met een glimlach. Wij weerwolven geloven dat een overleden persoon altijd bij iemand zou zijn. Je ziet ze niet, je hoort ze niet maar zij zien je en horen je wel. “Ik kan me nu al geen leven zonder hem voorstellen” voeg ik er als laatst aan toe waarna ik Declan aan kijk.
D18CFD97-751E-428C-B664-82B8E08920F2.jpeg
D18CFD97-751E-428C-B664-82B8E08920F2.jpeg (607.33 KiB) 28 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 28 mar 2020, 00:05

Declan.
Ze komt naast me zitten en ze begint te praten. Haar woorden zorgen ervoor dat ik even glimlach. Mijn tranen rollen weer over mijn wangen heen. “Ik mis haar..” Zeg ik zacht als ze uitgepraat is. “Ik mis haar lach, haar humor, haar liefde.. Alles.. Ik mis mijn moeder.” Zeg ik en leg mijn hoofd tegen haar schouder aan waarna ik zachtjes begin te huilen. Ik vond het gewoon enorm confronterend om dit nu ineens weer te moeten zien. Na zoveel jaar heb ik nog steeds verdriet om mijn moeder. Dat zal niet zomaar weggaan. Verdriet voor mensen waar je van houdt, die dicht bij je stonden, zal altijd lastiger zijn dan iemand die je maar even gekend hebt. Ik verberg mijn gezicht in haar nek, die ik nat maak door mijn eigen tranen. Maar ik kon er niks aan doen. Het komt ook gewoon door de hele situatie denk ik. Mijn broer is weg, we hebben wat mee gemaakt met Jacob, het was allemaal niet zo’n feestje geweest. Behalve dan dat ik Aimee heb leren kennen. Ineens hoor ik naast ons geritsel, waardoor ik direct opkijk. Wie nu het lef had om ons te storen, zou ik zijn of haar nek van omdraaien.
0AAC2FB8-B6C3-4414-91BC-AFC9188C6FDF.jpeg
0AAC2FB8-B6C3-4414-91BC-AFC9188C6FDF.jpeg (461.54 KiB) 27 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 28 mar 2020, 00:23

Nikee.
Ik kijk Declan aan, “ik mis mijn moeder ook” zeg ik zacht en ik kijk weer naar zijn moeders graf. Mijn moeder ligt in de familie tombe noem ik het altijd aangezien daar alle potten staan met ad er in. Ik ga soort op Declan’s schoot zitten en trek voorzichtig zijn gezicht naar me toe waarna ik met mijn vingers door zijn haren ga. “Geliefden mag je altijd missen. Elk moment van de dag. Maar weet dat ze nooit voor altijd weg zijn, ze zijn zonder dat je het door hebt bij je” zeg ik zacht en ik druk een kus in Declans haren. “Je bent nooit alleen babe” zeg ik dan zacht, “en je zal niet de laatst Neville zi-“ maar mijn zin werd onderbroken door geritsel in de bosjes. Ik ruik expres nadrukkelijk en ruik inderdaad een vampier. “Er is nog een vampier hier” mompel ik zacht. Ineens voel ik een prik in mijn schouder, direct sla ik het weg maar voel ineens een verschrikkelijke pijn.. Gele wortelkruid.. Ik grijp naar mijn hoofd en schreeuw het uit van de pijn. Ik rol van Declan af en haal moeilijk en pijnlijk adem. Mijn ogen gingen elke keer van weerwolf naar mens en weer terug. “Gotcha” hoor ik iemand zeggen maar ik maakte me geen druk om. Ik schreeuw het nog steeds uit van de pijn, haalde heel zwaar en piepend adem, mijn hart ging als een gek te keer. Dat was dus het gevaarlijke aan dit spul, mijn hart kon ineens heel hard gaan slaan en een tijd door gaan, of ik overlijd.
8758B0ED-9856-4304-B83E-73397098F240.jpeg
8758B0ED-9856-4304-B83E-73397098F240.jpeg (254.96 KiB) 26 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 28 mar 2020, 00:39

Declan.
Ik wilde op haar ingaan, ik wilde het maar we worden abrupt onderbroken. Het was een vampier. Ik kijk op. Het was Jacob. Ik kijk naar Aimee en krijg last van mijn oren van haar gegil. Maar het was begrijpelijk. Ik kijk op, mijn verdriet maakt plaats voor woede. Ik sta in een flits op en duw mijn hand in zijn borst. Ik grijp zijn hart vast en knijp erin. Mijn ogen zijn verkleurt en woest kijk ik hem aan. “Nog een keer zo’n rot geintje en ik trek je hart er uit!” Schreeuw ik en ik houd zijn hart vast, waardoor hij in een krimpt. “Wat moet ik doen om haar te helpen?!” Schreeuw ik naar hem. Hij probeert te spreken maar doordat ik zijn hart vast heb, gaat dat niet. Ik duw hem weg, mijn hele hand onder het bloed. Ik flits naar Aimee toe en probeer haar bloed van mij te geven. Ik wist niet wat zou helpen. Mijn ogen bekijken haar. “Aimee.” Zeg ik. “Aimee, nee je moet bij mij blijven!” Ik kon haar nu ook niet verliezen. Wat onbeschoft en respectloos dat hij dit nu deed. Maar na een tijdje voel ook ik een naald in mijn lichaam, vol verbena. Mijn mond zakt open en ik gil het uit van de pijn. Het brandt, enorm. Maar ik wil niet toegeven aan de pijn. Van alle soorten emoties schieten door mijn lichaam heen. Niet uitzetten, niet uitzetten. Ik kijk op naar Aimee, in de hoop dat mijn bloed haar had geholpen.
9A9F6060-690F-4E62-A643-7719AB1F3357.jpeg
9A9F6060-690F-4E62-A643-7719AB1F3357.jpeg (198.37 KiB) 24 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 28 mar 2020, 06:52

Aimee.
Ik had het gevoel als of mijn brein in brand stond. Boos sla ik in het zand en voel dat mijn lichaam in elkaar krampt. Even kijk ik op als ik Declan hoor en zag dat hij ook in elkaar stortte. Daardoor werd ik nog kwader. Ik verzetten me van de pijn en veranderde in mijn weerwolf gedaante. Hard ren ik op de vampiers af en begin hard te krabben en de slaan met mijn poten. Een weerwolf bijt is dodelijk, als je gekrabd word duurt het wat langer voor de wonden zijn geheeld. De vampiers in kwestie gingen weg waardoor ik naar Declan hem en bij hem ga liggen met mijn hoofd op zijn borstkast. Ik kon nu niet gaan veranderen, dan hield mijn hart het niet en ging ik dood. Ik lik voorzichtig Declans gezicht om hem kalm te krijgen. Gegeven moment hoor ik weer wat waardoor ik op kijk en direct begin te grommen, “ik doe niks” hoor ik een meidenstem zeggen. Ik zag een vampier meid, die wel een godin lijkt, uit de bosjes komen met twee zakken bloed. “Ik ken Declan al jaren, hij weet dat ik hem geen pijn doe” voegt ze er aan toe met een glimlach. Zou dat zijn ex zijn? Zij?!?! Ik voel een steek van jaloerzie in mijn hart en ik kijk Declan aan. Gegeven moment sta ik op en ga dan naast Declan zitten. In een flits zat de meid naast hem en begon hem te helpen... Maar op een manier wat mij niet lekker zat door hem op bepaalde manieren aan te raken en dingen te fluisteren, expres hard zodat ik het zou gaan horen. Ik verander weer in mijn menselijke gedaante. Haar zin; “ik hou van jou, weet je nog toen je zei dat we voor altijd bij elkaar bleven” brak mijn hart. Het idee dat Declan precies het zelfde tegen haar zei als tegen mij vond ik moeilijk en pijnlijk. De tranen glijden over mijn wangen en ik kijk Declan aan. Vervolgens verander ik weer in mijn weerwolf gedaante en ren hard van de twee weg, richting het “plekje”.
2B00ED4E-9ECD-4491-928B-7DB04C0312C2.jpeg
2B00ED4E-9ECD-4491-928B-7DB04C0312C2.jpeg (309.77 KiB) 23 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 28 mar 2020, 07:29

Declan.
Het zweet breekt me uit en mijn lichaam trilt. Ik wilde Aimee helpen, maar dat lukte me met geen mogelijkheid meer. Ze was verandert in weerwolf en ik zie hoe ze wat vampieren aanvalt. Ze bijt ze niet, maar ze krabt ze wel. De vampieren flitsen weg en ik voel niet veel later haar hoofd op mijn borstkast. Mijn trillende hand leg ik op haar hoofd. Proberend haar gerust te stellen. Het gelik langs mijn gezicht voelde best gek. Maar het liet me even lachen tussendoor. Ik hoor haar grommen en direct hoor ik een bekende stem. Larissa. Ik kijk op en zucht meteen. “Ik h-hoef je hulp niet L-Larissa..” Mompel ik maar ze geeft niet toe. Dit was het punt van Larissa, ze gaf niet op. Met geen mogelijkheid. Ik knijp mijn ogen dicht als ze mij aanraakt en me helpt. Ik voel hoe ze bloed in mijn mond giet, wat ik doorslik. Maar eigenlijk wilde ik haar hulp niet. Maar zo kon ik Aimee misschien helpen. Ze houdt nog van mij? Ik niet meer van haar. Ze heeft en grote fout gemaakt. Ze heeft mij toen ontzettend veel pijn gedaan, maar ze wilt niet toegeven aan haar fout. “Ik niet van jou L-Larissa.. Je weet dat ik het je nooit v-vergeef dat je met een andere man naar b-bed bent geweest.” Mompel ik wat nors. Ik kon blijven herhalen en blijven zeggen dat ik niet van haar houd, maar ze lijkt het nooit door te hebben. Ik kijk om me heen en merk dat Aimee weg is gegaan. Shit. Ik knijp mijn ogen dicht en drink meer bloed wat Larissa aan mij geeft. Ik moet Aimee zo snel mogelijk vinden voor het verkeerd afloopt. Niet dat ik denk dat ze niet voor zichzelf op kan komen, maar ik gok dat ze woest is. En wie weet wie ze tegen komt en wat ze gaat doen. Ik moest aansterken, zo snel mogelijk. Maar verbena is tuig en doet ontzettend veel pijn. Ik had de tweede zak met bloed dan ook echt nodig. Daarom kijk ik Larissa aan, maar ze lijkt nog niet naar de tweede zak te pakken.
C53B3363-8DC4-48B4-9D38-40F8716C079D.jpeg
C53B3363-8DC4-48B4-9D38-40F8716C079D.jpeg (706.09 KiB) 21 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 28 mar 2020, 07:43

Aimee.
De hele weg had ik woest door mijn neus geblazen om me zelf in die zin af te koelen. Ik was woest op die chick maar ik was ook boos op Declan, dat hij het zelfde tegen mij zegt als hij tegen haar zei. Meteen voel ik mijn hart breken.. Ik was aangekomen op Declans plek en verander weer in mijn menselijke vorm. Ik merk meteen dat mijn hartslag nog steeds hoog was en ik, ondanks Declans bloed, erg veel pijn had. Ik krimp in elkaar en bijt hard op mijn tanden. Ik heb nog geen zin om dood te gaan, het gaat ook niet gebeuren. Het feit dat ik woest was weggerend hielp ook niet echt mee voor mijn ademhaling en mijn hartslag. Was het dom van me om Declan alleen te laten? Wat kan het me ook schelen ook, alles is nep.. Hij gebruikt me gewoon voor zijn tijdverdrijf maar zodra ik ouder word, dumpt hij me gewoon als oud vuil. Ik voel de tranen op komen en ze glijden over mijn wangen. Het was veel gemakkelijker geweest als ik onsterfelijk was en voor altijd bij hem kon blijven. Mijn menselijke lichaam kon dit allemaal niet meer aan, het kruid, mijn geren en mijn verdriet. Ik zag, zoals ik ze eerder heb gezien, weer zwarte vlekken en de aarde begon een beetje te draaien na mijn idee. Ik voel dat ik helemaal in elkaar zak en alles dus zwart werd voor me ogen.
71A90DC4-BB7A-4A91-AF71-E7B20084F64F.jpeg
71A90DC4-BB7A-4A91-AF71-E7B20084F64F.jpeg (612.6 KiB) 20 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 28 mar 2020, 09:32

Declan.
Ik grom, ze moet nu niet doen alsof ik alles voor haar beteken. Ik kom wat overeind op eigen kracht en pak de laatste zak bloed die ik open maak en leeg drink. Dit gaf me genoeg energie dat ik opsta. “Declan, waar ga je heen?” Vraagt ze en ik kijk om. Ze wist niet waar deze plek was en dat mocht ze niet weten ook. “Laat me met rust Larissa, ik hoef niks meer met jou.” Voor de zekerheid draai ik haar nek in een flits om, zodat ik zeker weet dat ze mij niet zou volgen. “Onkruid vergaat niet..” Zeg ik en ik schiet in een flits weg. Ik ga naar ons plekje, dat is de plek die ik als eerste kon bedenken waar ze heen zou zijn gegaan. Eenmaal daar zie ik haar op de grond liggen. Ik zak naast haar op de grond, tegen de boom aan. Rustig trek ik haar bij me, met haar rug tegen mij aan. Ik leun tegen de boom, bijt in mijn pols en houd dat voor haar mond. Ik zorg dat het in haar mond komt en houd mijn andere arm om haar heen. “Wees alsjeblieft niet boos op me..” Mompel ik zachtjes en sla mijn ogen neer. Ik wilde niet dat het tussen ons zou eindigen door Larissa. Dan maak ik haar echt kapot.
5DDB26D3-3490-4706-95E3-71B9F62C9C56.jpeg
5DDB26D3-3490-4706-95E3-71B9F62C9C56.jpeg (379.99 KiB) 18 keer bekeken

Plaats reactie