ORPG // Can we fix this, together?

Avox
Re: ORPG // Can we fix this, together?

Bericht door Avox » 25 mar 2020, 22:32

Aimee.
“Nou hoop het stiekem van niet anders word het saai” zeg ik grinnikend. Twee keer op een dag, zoals vandaag, zou best een keer kunnen maar elke dag of iets, word een beetje eentonig. Rustig blijf ik op Declan liggen, ik luister naar zijn ademhaling en zijn hart die klopte, wat best raar is voor een vampier.. Ik kijk denk ik te vaak Twilight. “Ja jij bent ook een oorzaak dat ik zo moe ben” bevestig ik dan grinnikend en gaap op dat moment weer. Mijn lichaam begon zwaarder aan te voelen en ik wou het gaan slapen, als Declan ineens aan bied om eten voor me te maken. Ik wou eigenlijk zeggen dat ik liever nu even slaap met hem en daarna wel eten maak, maar Declan had zijn boxer al aangetrokken en was in zijn vampiersnelheid weggerend. “Zo niet eerlijk dat hij zo snel weg kan rennen” mopper ik hard op tegen mij zelf en ik grinnik. Ik kon ook aardig snel rennen als ik in mijn weerwolfgedaante zit, maar ja dan moet ik er wel in. Van me zelf als mens kon ik ook wel aardig snel rennen, maar dat kwam gewoon door de vele oefeningen wat ik heb gedaan. Vermoeid sta ik op om mijn string te pakken. Ik trek deze aan en ga weer op bed liggen op mijn buik, de kussen waar Declan op lag onder mijn hoofd en schouder getrokken, één been onder het deken en de ander boven, ik wou zo sexy mogelijk liggen maar wel onschuldig laten lijken.
FC410F42-36BF-43A0-AC1A-65B068A90123.jpeg
FC410F42-36BF-43A0-AC1A-65B068A90123.jpeg (577.68 KiB) 168 keer bekeken
Deze setje heeft / had ze ook aan
“To the world you may be one person, but to one person you are the world.”

Hylianator

Bericht door Hylianator » 26 mar 2020, 00:22

Declan.
Precies zoals ik dacht, het zou eentonig worden. We hadden op zich wel dezelfde lijn op dat gebied. Ik maak een lekkere koele salade en bak er een stukje vlees bij. Dat kon ze wel goed gebruiken. Ik baal er enorm van dat ik geen smaak heb, dan kon ik oprecht genieten van het eten wat ik zelf maak. Of wat een ander maakt natuurlijk. Koken vind ik zo ontzettend leuk. Als het klaar is, schep ik alles op 2 borden en pak er 2 vorken en 2 messen bij. Ik had begrepen dat ze het niet zo prettig vindt om ‘alleen’ te eten, dus doe ik met haar mee. Rustig loop ik met de 2 borden terug naar de slaapkamer als ik het vuur uit heb gezet. “Roomservice.” Zeg ik zo serieus mogelijk en loop met de borden naar binnen. God wat ligt ze er mooi bij. Even moet ik blozen, gewoon omdat ze zo mooi is. En dan de manier hoe ze erbij ligt. Alsof het allemaal zo hoort. Het zo past. Ik bekijk haar lichaam en loop rustig naar haar toe. “Hey mooierd, ik heb eten voor je.” Zeg ik met een glimlachje en ga bij haar kant van het bed staan, om haar het bord aan te bieden.
86A2CE71-467D-454C-8299-38F1B30D7A77.jpeg
86A2CE71-467D-454C-8299-38F1B30D7A77.jpeg (547.32 KiB) 164 keer bekeken
Treat people with kindness. 🌻

Avox

Bericht door Avox » 26 mar 2020, 07:40

Aimee.
Ik voel dat mijn lichaam best weer zwaar werd en ik weer ging in kakken om te gaan slapen. Het was ook gewoon een vermoeiende dag, een leuke dag ook maar ook vermoeiend. Mijn ogen gaan weer open als ik roomservice hoor en niet veel later Declans opmerking die me mooierd noemt, waardoor ik toch een beetje moet blozen. Ik ga weer normaal zitten met deze keer de deken over beide benen en pak het bord aan. “Dankjewel babe” zeg ik dan en voor hij kon weg lopen naar zijn kant druk ik snel een kus op zijn lippen, waarna ik weer normaal ga zitten. Als ik het ruik begon mijn maag te knorren. Dan valt mijn blik op zijn bord en glimlach meteen, hij heeft toch geluisterd.. Dat ik het raar vind om alleen te eten dus eet hij maar met me mee. Ik leg even mijn hoofd op zijn schouder als een soort knuffel waarna ik mijn vork park en begin te eten van de salade. “Wat wil je morgen doen? Wou je morgen al naar de heks zoeken? Je moet niet vergeten dat we ooit een keer naar jou kant moeten gaan” vraag ik dan, het laatste best voorzichtig.
E20FC4EB-8BC4-41AD-A6EC-5646E57C6741.jpeg
E20FC4EB-8BC4-41AD-A6EC-5646E57C6741.jpeg (573.24 KiB) 162 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 26 mar 2020, 08:09

Declan.
Ze komt overeind, maar ze leek net soort van te slapen. Het kusje op mijn lippen laat me glimlachen. “Eerlijk zeggen wat je er van vindt he, dan weet ik wat ik de volgende keer anders moest doen, maar ik heb het geheime recept van mijn moeder gebruikt, dus dat kan niet fout zijn gegaan.” Lach ik zachtjes. Gek dat ik mijn eigen verjaardag niet kon onthouden, maar zoiets als een stomme salade maken, dat wist in dan weer wel. Misschien omdat we dat vaker maakte dan dat we mijn verjaardag vierde. Praktisch gezien stopte we met het vieren van mijn verjaardag toen ik 12 was. Toen vond mijn vader het wel genoeg. 134 jaar later, weet je dat gewoon niet meer. Vroeger hield ik stiekem achter een stukje behang door middel van streepjes bij, hoe oud ik was. Maar op een gegeven moment stopte dat, toen mijn vader daar achter kwam. Ik was naar mijn kant gelopen en helemaal in mijn gedachte verdronken toen ik Aimee haar vraag hoorde. “Morgen wil ik kijken hoe het met mijn broer is, ik wil op zoek naar de heks en ik wil jou knuffelen.” Zeg ik met een overtuigende knik. Rustig neem ik een hap van de salade. Zoals ik me kon herinneren was hij heerlijk, dat beeld houd ik maar vast. Declan als kind, die mee hielp met het maken van de salade, er stiekem van snoepte als zijn moeder niet keek en extra genoot als hij het op zijn bord kreeg. Een diepe zucht verlaat mijn neus en ik eet rustig verder.
566121FD-00F6-4D1F-8F25-EED9FAC82467.jpeg
566121FD-00F6-4D1F-8F25-EED9FAC82467.jpeg (700.8 KiB) 160 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 26 mar 2020, 10:21

Aimee.
“Ik zal eerlijk zijn” zeg ik grinnikend nog net voor ik de eerste hap genomen had. Ik stop de vork in mijn mond en laat mijn smaakpupillen er op los gaan om alles goed te proeven. Het was het geheime recept van zijn moeder, dan betekent dat zijn moeder goed kon koken. “Het smaakt heerlijk” zeg ik dan met een glimlach, “je moeder kon goed koken dan” voeg ik er met een glimlach aan toe. Rustig eet ik verder en kijk Declan aan als hij vertelt wat hij morgen allemaal wilt doen, ik knik bevestigend. Logisch dat hij langs zijn broer wilt en het is fijn dat hij ook al de heks wilt gaan zoeken. Dan zijn we van Jacob af die gek genoeg nog steeds niks heeft gedaan tot zo ver.. ze denken natuurlijk dat ik dood ben? Dat Declan niet op tijd was. Het viel me op dat Declan diep in gedachten was gezonken, ik druk een kus op zijn slaap en streel zachtjes met mijn vingers over zijn wang. Net als ik weer een hap wou nemen, ging mijn telefoon als een gek af. Ik pak hem van het nachtkastje en lees wat er staat, Jacob heeft tegen iedereen gezegd dat ik dood ben? Nou lekker dan. -Jacob heeft een poging gedaan om mij van mijn leven te beroven dat klopt, maar ik ben niet overleden. Daarom mijn eis om Jacob in gevangenschap te nemen zodra iemand hem weer ziet- niet dat dat hem tegen houd ofzo.. -Verder heb ik als eis om de vampier stam van James/Declan met rust te laten. De oorlog is voorbij- typ ik er nog achteraan waarna ik deze berichtje ook verstuur. Ik leg mijn telefoon weer weg en ging weer rustig door met eten.
D89D29D8-774D-4F53-851F-7E5988EF6218.jpeg
D89D29D8-774D-4F53-851F-7E5988EF6218.jpeg (714.93 KiB) 159 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 26 mar 2020, 12:28

Declan.
Afwachtend op haar reactie, bekijk ik haar als de een hap neemt. Ik kon het horen wanneer iemand niet de waarheid spreekt. Aan de manier hoe hun hart klopt. Ik luister aandachtig naar haar hart en knik als ze antwoord geeft. “Gelukkig maar.” Zeg ik vervolgens met een glimlach. “Ik kan het horen wanneer je liegt.” Zeg ik grinnikend en kijk naar haar. “Mijn moeder leerde mij voor mezelf te zorgen, dus ook koken hoorde daarbij..” Zeg ik rustig en denk even terug aan de tijd dat mijn moeder en ik samen in de keuken stonden. Ik mocht wel eens dingen snijden en hakken, maar verder niet. Tot ik wat ouder was. ‘Als je mond net zo groot is als de lepel, mag je meer doen dan snijden.’ Zei mijn moeder altijd. Natuurlijk gaf ze mij een kindermes, en geen gevaarlijk scherpe. Even zucht ik en kijk op als haar telefoon zo vaak af gaat. “Iets gebeurd?” Vraag ik haar. Ik kijk haar kant op en begin zelf ook rustig van de salade te eten. Ik kon me de smaak niet meer herinneren, dat vond ik zo jammer. Maar het was niet anders. Rustig laat ik mijn vingers door haar haren heen glijden en druk een kusje op haar wang. Wat een geluk heb ik met deze meid toch..
F68FCF00-6AC8-4B14-BB32-E4AD1F8AC1E7.jpeg
F68FCF00-6AC8-4B14-BB32-E4AD1F8AC1E7.jpeg (703.75 KiB) 155 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 26 mar 2020, 14:26

Aimee.
Ik trek een wenkbrauw op, “waarom zou ik liegen? Je zei zelf dat ik eerlijk moest zijn. Als ik het niet lekker had gevonden had ik het ook wel gezegd” zeg ik dan met een glimlach. Ik had het natuurlijk wel gewaardeerd dat hij een poging deed, maar het is heerlijk en dat is niks aan gelogen. Als hij vraagt of er iets gebeurt is, ik denk omdat hij me op m’n telefoon zag, haal ik onverschillig mijn schouders op. “Alleen Jacob die had verspreid dat ik dood was” zeg ik droog als of het niks was. “Hij dacht natuurlijk dat je niet op tijd zou zijn of zo en dat ik inmiddels dood was gegaan” leg ik verder uit. “Maar ja spoken kunnen niet appen dus ze weten nu dat ik leef en dat ze Jacob moeten oppakken als ze hem ziet.. Niet dat, dat hem tegen houd maar dan nog, het idee. Verder heb ik nogmaals verklaart dat de oorlog voorbij is en jullie stam verder met rust moet laten” leg ik verder uit en grinnik. “Je weet wel, standaard leiderschapdingen” voeg ik er aan toe en zucht even diep. Rustig eet ik mijn bord leeg en leg ik die neer op mijn nachtkastje.
4FCFD4C2-6B6E-4C93-A81B-3D68F3DEE6A9.jpeg
4FCFD4C2-6B6E-4C93-A81B-3D68F3DEE6A9.jpeg (783.17 KiB) 154 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 26 mar 2020, 15:14

Declan.
Ik grinnik even om haar reactie. “Ik wilde je alleen laten weten dat ik dat kan, mocht het ooit nodig zijn bij iemand, de heks bijvoorbeeld.” Als ze me verteld waarom haar telefoon zo af ging, knik ik even. “Kut Jacob.” Mompel ik een beetje in mezelf, maar wel verstaanbaar. Dat hij maar gauw achter slot en grendel zou komen. Of dat we gewoon de heks zo ver krijgen om het huis te beschermen. Als we haar konden vinden dan. “En, weer wat energie gekregen van het eten?” Vraag ik haar en eet zelf rustig mijn bord leeg. Als ik zie dat die van haar ook leeg is, sta ik op en pak ze allebei om ze op te ruimen. Op vampier snelheid flits ik naar de keuken en zet ze in de vaatwasser. Met dezelfde snelheid flits ik terug en ga aan het voeteneind van het bed staan. “Wilt mijn heerlijke dame nog een toetje?” Vraag ik haar dan. Niet wetend of ze überhaupt een toetje had, maar vragen kon geen kwaad lijkt me. Ik zet een lieve glimlach op naar haar en bekijk haar weer even.
E59E1CE5-AC16-4619-B366-F3F486445682.jpeg
E59E1CE5-AC16-4619-B366-F3F486445682.jpeg (891.26 KiB) 152 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 26 mar 2020, 16:36

Aimee.
“Dat is inderdaad best handig” bedenk ik me hard op. “Ook om te checken welke weerwolf of mens er liegt” voeg ik er aan toe en grinnik zacht. Een lieve glimlach vormt mijn lippen als ik zijn vraag hoor of ik meer energie heb gekregen, “ben nog steeds best moe maar het gaat inderdaad beter” gaf ik eerlijk als antwoord. Verbaast kijk ik als Declan heel snel weg was maar ook weer snel terug was, “die snelheid is tering handig om een huis schoon te maken.. Misschien zelfs een huis te bouwen” zeg ik dan grinnikend. Vermoeid begin ik weer te gapen, hoe laat zou het zijn? Het is sowieso in de avond maar verder heb ik geen flauw idee. Ik pak mijn telefoon en kijk naar de tijd, hm 19:30 uur is het nu. Mijn ogen gaan weer naar Declan wanneer ik zijn vraag hoor ik een toetje wil.. Had ik die? “OH in heb Ben en Jerry ijs!” roep ik dan uit. Daar kan je me s’nachts voor wakker maken en dan vooral de Strawberry Cheesecake.. Die is goddelijk. “Dus als je dat uit de vriezer wilt halen dan ben je een engeltje” zeg ik met een smekende blik.
A173E8CA-7251-444F-B426-2B505B1CA7D5.jpeg
A173E8CA-7251-444F-B426-2B505B1CA7D5.jpeg (827.16 KiB) 150 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 26 mar 2020, 17:58

Declan.
“Precies, het kan wel een keer van pas komen.” Grinnik ik en geef wat kusjes tegen haar wang. “Ik kan heel snel het huis aan kant maken, als jij onderweg bent van jou naar mij, kan ik alles nog mooi op tijd klaar maken.” Als ik haar enthousiasme hoor over het ijs wat ze heeft, grinnik ik. Ik ga met vampier snelheid weer naar de keuken, pak het ijs en 2 lepels, waarna ik op dezelfde snelheid weer terug ga. Ik kruip op het bed en houd het ijs uit naar haar. “Ik weet niet of je samen wilde eten of dit liever voor jezelf wilt houden?” Ik houd een van de lepels uit naar haar en glimlach lief. Het is zo’n lieve, maar ook vooral mooie dame. De dekens doe ik over mijn benen heen, waarna ik even tevreden zucht. “Wat een leven gaan we hebben.. Oorlog vrij, wij samen.. Alsof het niet beter kan.” Glimlach ik en kijk weer opzij naar haar. Ze gaf me zo’n verliefd gevoel..
7CD4E231-5B12-45AD-9B4F-1BB4C93194DA.jpeg
7CD4E231-5B12-45AD-9B4F-1BB4C93194DA.jpeg (955.3 KiB) 148 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 26 mar 2020, 18:26

Aimee.
“Oh eigenlijk is dat niet eerlijk. Ik kan dat niet zo snel” zeg ik grinnikend. Met een tevreden glimlach kijk ik als hij weg rent en weer terug komt met de bak ijs waar ik het net over had. “Natuurlijk wil ik delen. Ondanks dat je geen smaak meer hebt eet ik liever met z’n tweeën dan in me eentje” leg ik uit waarna ik een lepel aan pak en de deksel van de bak af haal. Ik gooi deze als ware op mijn nachtkastje en stop mijn lepel er in om dus van het ijs te eten. Een glimlach vormt mijn lippen, “dat klopt inderdaad” zeg ik blij waarna ik een kus op Declan’s lippen druk. ‘Tot ik dood ga dan’ spookt er door mijn hoofd heen waardoor ik zachtjes zucht. Eerder boeide leeftijd me niet, maakte me het niet uit dat ik dood ging.. Nu ik Declan heb ontmoet en met hem samen ben wil ik voor altijd bij hem zijn. Het idee dat hij ooit afscheid van me moet nemen doet me zeer. Het idee dat ik te oud word voor hem doet me ook pijn. Misschien is het te vroeg om over na te denken, maar toch komt het elke keer komt het in mijn gedachten.
AC286880-A5CF-4B67-803A-AA7468B118ED.jpeg
AC286880-A5CF-4B67-803A-AA7468B118ED.jpeg (442.66 KiB) 147 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 26 mar 2020, 19:11

Declan.
“Dan moet ik bij jou dus op tijd laten weten dat ik eraan kom.” Knipoog ik plagend. Rustig lepel ik wat uit het ijs, glimlachend om wat ze net zei. “Weet je.. Ik geloof dat wij samen een super team gaan zijn, dat wij een groot voorbeeld gaan zijn voor weerwolven en vampieren.. Wij gaan de geschiedenisboeken in voor iedereen die in dit dorp woont, iedereen hier zal ons herinneren en misschien later wel aan hun kinderen vertellen hoe dat gegaan is, hoe wij de oorlog hebben gestopt, dat wij hebben laten zien dat niks onmogelijk is..” Begin ik en kijk naar haar opzij. Al zou zij een keer overlijden in mijn leven. Daar wilde ik niet over nadenken. Ik heb spijt dat mijn brein dit dacht, waardoor ik haar zacht naar me toe trek en haar knuffel. “Ik wil je niet kwijt Aimee.. Nooit meer.” Zeg ik zachtjes. Als ze zou veranderen, zouden we voor altijd samen kunnen zijn. Hoef ik haar niet te zien sterven. Ik denk als die dag komt, dat ik er zelf een einde aan maak..
BB05BE86-189F-47F3-AD0D-A9135AD26254.jpeg
BB05BE86-189F-47F3-AD0D-A9135AD26254.jpeg (440.92 KiB) 145 keer bekeken
Die vrouw achter hem is me, wat een moood HAH 😂

Avox

Bericht door Avox » 26 mar 2020, 19:32

Aimee.
Automatisch begon ik weer te glimlachen als ik Declan zo optimistisch en positief hoor praten. “Dan wil ik wel dat ze mijn goede kant fotograferen” zeg ik dan grinnikend en schud even mijn hoofd. “Ik zie het al voor me, ‘Vampier en Weerwolf verbinden de twee stammen’ als titel en dan een A4 grote foto van ons twee” voeg ik er grinnikend aan toe en laat even mijn hoofd achterover vallen. “Of je ziet letterlijk een foto van bepaalde momenten in ons leven” voeg ik er dan toe. “Bijzondere momenten” zeg ik dan zacht en haal weer diep adem terwijl ik door eet. Mijn blik gaat naar Declan als hij zegt dat hij me niet kwijt wilt, dat hij me nooit meer kwijt wilt. Als ik niet verander, gaat dat wel gebeuren.. “Ik wil jou ook niet kwijt” zeg ik dan zacht, “ik wil nooit meer gescheiden van je zijn” voeg ik er aan toe met een lieve glimlach. Ik druk mijn lippen op die van hen en houd ze even vast. Technisch gezien heb ik nog steeds Declans bloed in me dus als hij me nu vermoord kom ik weer terug als vampier.. Maar ik ben bang dat we daar de oorlog niet mee stoppen. Ik moet dan wel een hybrid worden als ik voor altijd bij Declan wil blijven..
EF195FB5-813B-48F2-874C-6F440E34CE85.jpeg
EF195FB5-813B-48F2-874C-6F440E34CE85.jpeg (606.86 KiB) 144 keer bekeken
Mijn mood is haar shiney boob

Hylianator

Bericht door Hylianator » 26 mar 2020, 21:01

Declan.
Ik lach om haar. “Er is geen ‘slechte’ kant van jou die ze kunnen fotograferen, elke angle is mooi, zelfs als je een onderkin forceert.” Grinnik ik. Ik beeld me in hoe de foto van ons samen eruit zou zien op een A4tje. “Ik denk dat we er heel goed uitzien samen in de boeken.” Glimlach ik en lepel er nog een beetje ijs uit. “Wat voor ‘bijzondere momenten’ beeld je je dan in?” Vraag ik haar en lik langs mijn lippen terwijl ik zelf wat momenten inbeeld. Als ze zegt mij ook niet kwijt te willen, glimlach ik. Dat was een goed teken. Ik voel haar lippen op die van mij en ik leg daardoor mijn hand op haar wang. Deze streel ik liefdevol, terwijl ik kriebels in mijn buik voel. Deze emoties zou ik nooit meer kwijt willen. Dit fijne gevoel in mijn buik, dat die nog bestond.. Vond ik heel bijzonder. “Weet je.. Dankzij jou voel ik die heerlijke kriebels in mijn buik weer.” Mijn hand leg ik op mijn buik wanneer ik dat zeg. “En het voelt zo verdomd goed.” Knik ik.
31A625A3-7159-4396-BA47-935F52358090.jpeg
31A625A3-7159-4396-BA47-935F52358090.jpeg (799.28 KiB) 142 keer bekeken
HAH

Avox

Bericht door Avox » 26 mar 2020, 21:20

Aimee.
Ik begin te lachen als hij dat zegt, het klonk zo schattig en lief. “Dan hebben we beide geen slechte kanten” zeg ik met een grijns en ik neem weer een lepel met ijs in mijn mond. Als hij vraagt wat voor bijzondere momenten ik in beeld, moet ik toch een beetje verlegen glimlachen. “Ik denk dat het een beetje een meiden ding is om al zo ver vooruit te kijken” zeg ik dan zacht waarna ik snel weer een lepel met ijs neem zodat ik niet direct kan praten. “Laat maar het is best dom denk ik” zeg ik dan grinnikend. Een jongen, waar je net een relatie mee hebt, wilt niet horen hoe jij later wilt trouwen en kinderen wilt hebben, bla-bla-bla. Mijn vingers laat ik door zijn haren gaan en ik kijk naar zijn buik als ik hoor wat hij zegt, waardoor ik moet glimlachen. Ik druk weer een kus op zijn lippen, “ik heb dezelfde kriebels” zeg ik dan eerlijk. Ik voel dat ik weer erg moe begin te worden en ik gaap vermoeid.
AD3F825F-25A6-4AA4-86F3-509E76C46BFE.jpeg
AD3F825F-25A6-4AA4-86F3-509E76C46BFE.jpeg (736.53 KiB) 141 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 26 mar 2020, 21:35

Declan.
“Hm gelukkig maar.” Zeg ik haar en geef een kus op haar wang. Ik zie de glimlach die ze opzet, hij was wat verlegen, maar wel heel lief. Als ze zegt dat het een meiden ding is, trek ik mijn wenkbrauw op en kijk haar afwachtend aan. “Nee, niks is dom, zeker niet uit jouw mond.” Vertel ik haar en geef een kusje tegen haar wang als ik haar vingers door mijn haren heen voel. “Ik ben blij dat jij hetzelfde voelt als ik..” Mompel ik zachtjes en genoot van het kusje die ze mij gaf. Doordat ze gaapt weet ik dat ze moe is. “Hmm.. Ga lekker slapen babe, ga ik het nu ook proberen.” Ik pak haar lepel uit haar hand en schep die nog een keer in het ijs. Deze houd ik voor haar mond en zeg “Laatste hapje, geniet ervan.” Grijnzend kijk ik naar haar en als ze het hapje heeft genomen, doe ik de deksel op de pot en ga weer met vampiersnelheid naar de keuken, waar ik de pot weer in de vriezer zet en de lepels in de vaatwasser. Ik flits op dezelfde snelheid weer terug en ga bij haar liggen.
CDF7504C-1E32-49F3-82C2-6CEF16D6573F.jpeg
CDF7504C-1E32-49F3-82C2-6CEF16D6573F.jpeg (572.19 KiB) 141 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 26 mar 2020, 21:54

Aimee.
“Nee.. dat gaat je sowieso afschrikken. Laten we zeggen, je merkt het vanzelf wel” zeg ik dan met een glimlach. Een glimlach siert mijn lippen en ik wrijf met mijn vingers weer over zijn wang heen en ik knik langzaam, “oké gaan we doen” zeg ik grinnikend. Ik open mijn mond om het hapje ijs op te eten en ik kijk weer toe hoe snel Declan weg was en weer terug was, “dat blijft erg bijzonder” zeg ik grinnikend en ik wacht tot hij in het bed ligt. Ik ga op mijn zij liggen dicht tegen hen aan, mijn arm sla ik om zijn middel en mijn been om één van zijn benen. “Ik wil ook dat je voor altijd naast me ligt” zeg ik dan zacht en ik gaap weer vermoeid. “Ik slaap zoveel beter als je naast me licht. Vorige keer heb ik geen een nachtmerries gehad” mompel ik er achteraan. Ik besef me nu dat ik nog steeds alleen in mijn sexy onderbroekje lig en verder nog totally naked ben. Niet dat Declan het erg vind ofzo maar het zorgt er wel voor dat ik kouder word. Ik trek de deken goed om ons heen en voel dat al mijn energie uit mijn lichaam gaat.
66A46357-B0F6-4648-882B-B5DC507EE3F2.jpeg
66A46357-B0F6-4648-882B-B5DC507EE3F2.jpeg (527.19 KiB) 140 keer bekeken

Hylianator

Bericht door Hylianator » 26 mar 2020, 22:01

Declan.
Het zou me gaan afschrikken, nu wilde ik eigenlijk wel weten wat ze tegen me wilde zeggen. Haar dwingen wilde ik niet en het kon ook niet eens. Ze draagt verbena en ik vind het geen goede reden om haar te dwingen. Ze vindt het bijzonder dat ik mezelf zo snel kan verplaatsen gok ik. “Oneerlijk hm?” Ik voel hoe ze zich tegen mij aan nestelt en ik kan het niet laten om gelijk te glimlachen. Zij met haar prachtige lichaam tegen mij aan. Als ik dan hoor wat ze zegt, geeft me kippenvel. Het voelde gewoon zo goed dat ze dat tegen mij zegt. Natuurlijk dacht ik er hetzelfde over maar het heeft op mij een heel ander effect. Ik heb geen last van nachtmerries maar ik voelde het wel aan als zij er last van kreeg. Dan probeerde ik altijd maar haar te sussen. Door door haar haren heen te strelen en haar te knuffelen. Tot nu toe had dat altijd effect gegeven en de laatste keer dat we samen sliepen had ze er geen last van. “Ik wil ook voor altijd met jou slapen.” Fluister ik terug en ik voel dat ze in slaap zakt. Een glimlach vormt mijn lippen en ik doe mijn ogen dicht, proberen om zelf ook te gaan slapen.
1441CB47-5C70-4D85-9F20-9DE7500010DA.jpeg
1441CB47-5C70-4D85-9F20-9DE7500010DA.jpeg (646.4 KiB) 138 keer bekeken

Avox

Bericht door Avox » 26 mar 2020, 23:05

Aimee.
Zacht kreunend werd ik wakker als ik gefluit van vogels hoor die dicht bij mijn ramen zaten. Vermoeid wrijf ik in mijn ogen en ik kijk Declan weer aan, ik druk een zacht kusje op zijn voorhoofd waarna ik op sta en naar de badkamer loop om mijn dagelijkse riedeltje te doen. Dus naar de wc, handen wassen, gezicht wassen, tanden poetsen, make-up op mijn gezicht, haren borstelen wat ik deze keer in een staart deed en een lekker luchtje op. Ik loop weer naar de slaapkamer en pak al mijn vieze kleding bij elkaar wat ik dan dump in de wasmand, het jurkje wat ik aan had toen ik neergestoken was gooi ik weg in mijn prullenbak. Ik moet echt mijn was een keer draaien.. De wasmand word te vol. Ik loop naar mijn kast en pak daar een lichte broek met een leuk topje wat ik aan trek en doe daarna mijn lichte Nike sneakers aan. Als ik aangekleed ben, loop ik weer door naar de badkamer waar ik mijn wasmand pak en mee neem naar de washok wat praktisch gezien naast mijn slaapkamer was. Ik ging er vanuit dat Declan nog sliep en ik wou hem niet wakker maken, ik ben vannacht één keer wakker geweest omdat ik een rare steek in mijn zij weer kreeg waar ik neergestoken was maar er zat niks natuurlijk, Declan’s ogen waren dicht en aan zijn houding te zien sliep hij ook echt dus hij zou het wel nodig hebben.
E1E4A40F-3406-401B-A3C3-5A3398D2C3C0.jpeg
E1E4A40F-3406-401B-A3C3-5A3398D2C3C0.jpeg (700.03 KiB) 136 keer bekeken

Ahhh hij lijkt zo stoer met een petje op 😍
Oh en dat is haar setje wat ze nu aan heeft

Hylianator

Bericht door Hylianator » 26 mar 2020, 23:18

Delcan.
Ik lig vredig te slapen. Eindelijk was het mij na dagen gelukt om lekker te slapen. Samen bij haar, in haar armen en mijn armen om haar heen. Na een tijdje mompel ik wat in mijn slaap maar voel Aimee niet meer. Het was leeg naast mij en eigenlijk ‘schrik’ ik wakker. Waar is ze? Is Jacob langs gekomen? Maar al snel hoor ik dat ze bezig is in de badkamer, wat mij een geruststelling geeft. Deze kleren had ik al een aantal dagen aan en het liefst trok ik wat nieuws aan. Ik sta op en loop naar het washok. “Mag ik even douchen babe..?” Vraag ik zachtjes. Hygiëne vind ik belangrijk. Zowel bij mijzelf als bij de partner. Daarom wilde ik lekker gaan douchen. Ze was in het washok gelopen om haar was natuurlijk te doen. Ik bekijk haar en wat ze aan heeft. “Je ziet er goed uit.” Knik ik en glimlach naar haar. Maar ja, wanneer ziet ze er nou eigenlijk niet goed uit? Slaperig haal ik mijn hand door mijn haren heen en bekijk haar lichaam. Zo goed.. even leun ik tegen de deurpost aan en wacht op haar antwoord op mijn vraag of ik mocht gaan douchen.
457C8C44-7087-44DE-8417-FEE6181DD7A4.jpeg
457C8C44-7087-44DE-8417-FEE6181DD7A4.jpeg (575.56 KiB) 133 keer bekeken
Ahhh echt he 😍

Plaats reactie