ORPG with Snowflakes.

Snowflakes.
Re: ORPG with Snowflakes.

Bericht door Snowflakes. » 14 feb 2020, 23:00

Melanie;
Ik keek even naar zijn toetje en dan naar de mijne. "Hm. Ik denk dat ik al vol zit na het opeten van mijn eigen toetje." Ik pakte mijn lepel en begon te eten.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 15 feb 2020, 00:27

‘Hmm.. Alsnog.’ Grinnikte ik en ik at rustig verder. Ik was dol op zoetigheid en dan al helemaal taarten, ijsjes en snoepjes. Al deed ik wel echt mijn best om fit te blijven.
we can make the sun shine in the moonlight ✨

Snowflakes.

Bericht door Snowflakes. » 16 feb 2020, 21:31

Melanie;
Na een tijdje had ik mijn toetje op en schoof ik het bord naar voren. Verlekkerd wreef ik over mijn buik heen. "Dit was lekker eten."

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 16 feb 2020, 22:51

TS.
-
Jason.
Na enkele dagen was het zo ver, vandaag was de dag dat ik Melanie opnieuw ten huwelijk zou vragen. Op dezelfde plek, met dezelfde ring.. Nu maar hopen dat zij hetzelfde antwoord. Geheel de ochtend had ik gespendeerd aan het versieren van het afgehuurde zaaltje en net voordat Melanie wakker werd, was ik terug in onze hotel kamer. Samen hadden wij ons klaargemaakt en op dit moment waren we op weg naar een “etentje”. We hadden de afgelopen dagen zoveel leuke dingen gedaan, ik hoopte dat dit dus wel als een verassing zou komen.

Snowflakes.

Bericht door Snowflakes. » 16 feb 2020, 23:05

Melanie;
Nietsvermoedend liep ik met Jason naar het gebouw waar we een etentje zouden hebben. De afgelopen dagen hebben we het erg naar ons zin gehad en zijn we toch wat dichter tot elkaar gekomen, maar toch waren er nog zoveel dingen die ik nog wilde weten. Een groot gedeelte van mijn geheugen was nog weg.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 16 feb 2020, 23:15

Hand in hand en toch licht nerveus liep ik met haar richting het zaaltje. Melanie en ik waren nu een stuk closer dan eerst en dat voelde zó goed. Het verliep allemaal ook heel goed, waar ik blij mee was. Ik opende de deur van het zaaltje en liet haar als eerst naar binnen gaan, waarna ikzelf ook naar binnen liep. Trots keek ik om mij heen.

Snowflakes.

Bericht door Snowflakes. » 16 feb 2020, 23:18

Melanie;
Verbaasd keek ik om mij heen toen ik in het prachtig versierde zaaltje stond. Jason had er zeker alles aan gedaan om het mooi te versieren. Hij had de afgelopen paar dagen enorm zijn best gedaan en dit was het toppunt. "Wauw" bracht ik uit.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 16 feb 2020, 23:24

Ietwat twijfelend besloot ik toch op één knie plaats te nemen voor haar. Ik wist dat als ik het uit zou stellen tot na het eten, ik veel te nerveus zou zijn en mijzelf dan zwaar voorschut zou zetten. Als ik nerveus was kwam ik echt niet uit mijn woorden en stotterde ik enorm en ik was nu al zwaar nerveus.. Ik pakte het doosje met haar ring uit mijn jaszak en pakte haar hand vast. ‘Melanie.. Vanaf het moment dat ik jou voor het eerst had gezien, was ik al smoorverliefd op jou en met de dag worden die gevoelens enkel erger. Vanaf dag één ben jij al het enige meisje geweest waarmee ik een toekomst voor mij zag en ook echt een toekomst wou. Je hebt echt geen idee wat je voor mij betekend en hoe veel ik van je hou..’ Ratelde ik achter elkaar door, elk woord oprecht gemeend. ‘Het voelt zo gek om dit opnieuw te doen maar.. Wil je met me trouwen?’

Snowflakes.

Bericht door Snowflakes. » 17 feb 2020, 10:34

Melanie;
Verrast keek ik op toen ik merkte dat hij op op één knie ging en bij het horen van al die woorden merkte ik dat ik warm werd van binnen. Het was fijn om hem die woorden te horen zeggen, het betekende veel voor me. "Ja! Natuurlijk wil ik met je trouwen." zei ik glimlachend.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 17 feb 2020, 11:33

Ik kon een brede glimlach niet onderdrukken toen ze ja zei. Ik was ergens wel bang dat ze nee zou zeggen, ondanks zij wist dat ik het aanzoek over nieuw zou doen en zij bij voorbaat dus al nee had kunnen zeggen. Ik schoof de ring om haar vinger en stond op, waarna ik haar in mijn armen trok.

Snowflakes.

Bericht door Snowflakes. » 17 feb 2020, 15:20

Melanie:
Ik sloeg mijn armen om hem heen en ik drukte een kusje op zijn wang. "Ik hou van je" zei ik zacht. Nu wist ik zeker dat ik met hem de rest van mijn leven wilde doorbrengen.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 17 feb 2020, 15:32

Mijn hart klopte automatisch sneller toen ik hoorde wat zij zei. Ze hield van mij.. En dit zei zij echt vanuit haarzelf. ‘Ik hou ook van jou.. Zó veel.’ Zei ik zachtjes gemeend. Ik sloeg beiden armen goed om haar heen en knuffelde haar even goed.

Snowflakes.

Bericht door Snowflakes. » 17 feb 2020, 16:45

Melanie:
Ik drukte opnieuw een kusje op zijn wang. Ik was zo blij om te horen dat hij ook van mij hield. Ik liet hem los en liet mijn blik over de zaal glijden. "Wat heb je goed je best gedaan."

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 17 feb 2020, 20:00

‘Ik doe altijd mijn best voor jou.. Dat zal ik ook altijd blijven doen.’ Zei ik oprecht gemeend. ‘Ik was zo nerveus hé..’ Gaf ik toch zacht grinnikend toe en ik trok haar heel voorzichtig mee naar het tafeltje, waaraan wij zouden dineren. Met een mooi uitzicht op de Eiffeltoren.

Snowflakes.

Bericht door Snowflakes. » 17 feb 2020, 20:04

Melanie:
"Ik had wel door dat je best nerveus was." Ik liep met hem mee en nam plaats op een stoeltje aan de tafel. Ik bekeek het uitzicht, een prachtig uitzicht op de Eiffeltoren. Ik pakte een fles champagne en maakte deze open. Ik vond dat we hier wel op moesten toasten.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 17 feb 2020, 20:07

‘Ik was bang dat je nee zou zeggen.’ Ik zou dat best kunnen begrijpen ergens, want ja.. Dat zij mee kwam naar Parijs, betekende niet meteen dat haar gevoelens voor mij terug zouden komen natuurlijk. Ik nam plaats tegenover haar.

Snowflakes.

Bericht door Snowflakes. » 17 feb 2020, 20:09

Melanie:
"Waarom dacht je dat ik nee zou zeggen?" vroeg ik verbaasd aan hem. Ik kan mij nog niet alles herinneren, maar mijn gevoelens voor Jason komen wel steeds meer terug, maar ik had sowieso geen nee tegen hem gezegd.

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 17 feb 2020, 20:14

‘Nja, dat wij hier samen zijn, betekend natuurlijk niet perse dat jouw gevoelens voor mij terug zijn.’ ‘Al twijfel ik daar nu niet meer aan.’ Zei ik met een kleine glimlach, doelend op het feit dat zij zojuist had gezegd dat zij van mij hield.

Snowflakes.

Bericht door Snowflakes. » 17 feb 2020, 20:17

Melanie:
"Een groot gedeelte van mijn gevoelens is al teruggekomen, maar er is toch een klein gedeelte nog niet teruggekeerd" gaf ik eerlijk toe. "Maar we zijn goed onderweg." zei ik glimlachend. "Hoe ver waren we met de trouwplannen?"

Kidrauhl

Bericht door Kidrauhl » 17 feb 2020, 20:21

Begrijpend knikte ik op wat zij zei. ‘Die komen wel terug, dat weet ik zeker.’ Knikte ik vol vertrouwen. We waren nu al zo ver namelijk. ‘Ehm.. We hadden eigenlijk alles al geregeld.’ ‘We moesten alleen wachten op jouw jurk en onze ringen.’ ‘Jouw jurk is nu al binnen, dus alleen de ringen nog.’

Plaats reactie