ORPG || Fascinated by your secrets

ShakenAngel
Re: ORPG || Fascinated by your secrets

Bericht door ShakenAngel » 14 jan 2020, 10:00

Ik proest even en schud dan mijn hoofd. “Nee, wat een onzin” zeg ik lachend en sluit mijn ogen als hij over mijn kaak gaat. Dit is zo fijn... Even veilig samen weg van de bewoonde wereld waar niemand ons samen mag zien.

irauhl

Bericht door irauhl » 14 jan 2020, 10:05

‘Nee hoor.’ Tyler wierp Alfie een onschuldige blik toe en drukte daarna zacht een kus op zijn lippen. Hij liet zijn vingers daarna afdwalen naar Alf’a zachte haren, waar hij even zacht doorheen streelde.
Better make up your mind, what do you mean?

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 14 jan 2020, 10:18

Ik glimlach lief ls hij me kust en zachtjes beantwoord ik zijn lippen. Ik kijk hem aan als hij door mijn haren gaat. “Je bent mooi...” zeg ik zachtjes, verzonken in zijn prachtige ogen.

irauhl

Bericht door irauhl » 14 jan 2020, 10:30

‘Hm.. Stop, straks laat je me nog blozen.’, zei Tyler plagend tegen Alvaro, terwijl hij hem zacht door zijn haren bleef strelen. ‘Heb je eigenlijk broertjes en zusjes?’, vroeg Tyler toen aan hem. Hij wilde Alf eerst toch wel wat beter leren kennen. En daar hadden ze nu rustig de tijd voor.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 14 jan 2020, 10:53

Ik kom wat overeind om een slokje wijn te nemen en ga dan weer rechtop zitten. “Nee, ik ben enig kind” zeg ik. Ik wil hetzelfde aan hem vragen maar ik weer het al. Hij heeft een jonger zusje.

irauhl

Bericht door irauhl » 14 jan 2020, 12:29

Tyler knikte even. ‘Ah oke. Wat saai zeg.’, zei hij plagend. Tyler nam een slokje van zijn wijn en keek toen weer even naar Alvaro. ‘En je ouders? Wonen die hier in de buurt?’

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 14 jan 2020, 12:48

“Euhm, ook niet echt” zeg ik met een glimlachje. “Ze wonen aan de kust, ik zie ze niet zo heel erg vaak” ik pak zijn vrije hand zachtjes vast en verstrengel onze vingers. “Maar ik vind het niet erg om alleen te zijn, en sowieso heb ik jou nu” zeg ik als ik zijn knokkels kus.

irauhl

Bericht door irauhl » 14 jan 2020, 13:18

‘Oh.. Dat is wel zonde.’ Tyler nam nog een slokje wijn en zette daarna zijn glas neer. Hij gaf daarna een zacht kneepje in Alvaro’s hand. ‘En vergeet Thomas niet.’, knipoogde Tyler naar hem. Thomas gaf om Alfie, dat was aan alles te merken. En het was ontzettend fijn om een goede vriend om je heen te hebben.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 14 jan 2020, 13:28

Ik haal wat nuchter mijn schouders op. “Ik ga binnenkort naar ze toe, ga je dan mee?” Vraag ik met een glimlach. “Ja, Thomas” zeg ik met een glimlachje. Ik heb genoeg lieve mensen om me heen.

irauhl

Bericht door irauhl » 14 jan 2020, 14:24

Tyler trok kort zijn wenkbrauwen op. ‘Mee naar je ouders?’, vroeg hij ietwat verbaast. ‘Dat wordt wel heel erg officieel, vind je ook niet?’, zei Tyler met een lichte grijns op zijn gezicht. Hij drukte vervolgens zacht een kus op Alvaro’s lippen. ‘Ik ga graag met je mee.’, zei hij toen zacht.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 14 jan 2020, 14:50

Ik schrik als hij zo reageert “oh, nee het hoeft niet, ik bedoel, het was een optie en...” hij stopt mijn woorden door me te zoenen. “Oke, gelukkig...” zeg ik zachtjes met rode wangen en kijk hem wat verlegen aan. “Je ziet me schrikken, eikel” sis ik lachend.

irauhl

Bericht door irauhl » 14 jan 2020, 15:01

Er verscheen meteen een grijns op Tyler’s gezicht toen Alfie terug krabbelde. Wat schattig. ‘Dat was ook de bedoeling.’, zei hij grijnzend. Tyler drukte zacht een kus op de rug van Alvaro’s hand en legde toen zijn arm om hem heen, terwijl hij de hand van Alfie vast bleef houden.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 14 jan 2020, 15:16

“Nou, lieve vriend ben jij dan...” zeg ik wat teleurgesteld met een pruillipje. Ik kijk hem zielig aan en zak dan met mijn hoofd tegen zijn schouder. Ik kan er maar niet aan wennen hoe romantisch dit is.

irauhl

Bericht door irauhl » 14 jan 2020, 15:48

‘Ja, heel erg lief.’, beaamde Tyler overdreven, waarna hij zacht een kus op Alvaro’s voorhoofd drukte. Daarna sloot Tyler even kort zijn ogen. ‘Je moet zo wel wat eten hoor, anders heb ik alles voor niets gemaakt.’, zei Tyler plagend tegen hem.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 14 jan 2020, 17:34

Ik glimlach als hij mijn hoofd kust. “Oeh, ja, ik heb trek!” Zeg ik en richt mezelf weer wat op om te kijken naar al het lekkers. Ik pak er wat van en stop het in mijn mond. “Hmm, zalig” zeg ik met volle mond en sluit even mijn ogen om er optimaal van te genieten.

irauhl

Bericht door irauhl » 14 jan 2020, 17:45

Tyler schudde even grijnzend zijn hoofd en trok Alvaro wat dichter tegen zich aan. ‘Je ruikt echt heerlijk.’, mompelde Tyler zacht, waarna hij een paar kleine kusjes in Alfie’s nek drukte. Tyler wierp hem een onschuldige blik toe en pakte daarna een aardbei doe hij in de chocolade dipte. Daarna at hij de aardbei op.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 14 jan 2020, 17:54

Ik glimlach even als hij zegt dat ik lekker ruik. Ik heb vlak voordat ik de deur uit ging vlug nog wat cologne op gespoten, dat zal hij best ruiken met zijn super wolven neus. Zijn kusjes maken me zwak en met een zacht geluidje leg ik mijn hoofd opzij voor hem. Oh dit is goddelijk... Ik open mijn ogen weer als hij stopt en kijk toe hoe hij de aardbei op eet. Wat zou ik graag meer van die kusjes willen...

irauhl

Bericht door irauhl » 14 jan 2020, 17:58

Tyler nam nog een slokje van zijn wijn en liet daarna zijn blik even afdwalen naar Alvaro. Tyler liet ondertussen zijn duim zacht over de rug van Alfie’s hand strelen. ‘Waarom heb er je eigenlijk voor gekozen om les te gaan geven? Dat lijkt me echt ontzettend saai..’, zei Tyler grijnzend.

ShakenAngel

Bericht door ShakenAngel » 14 jan 2020, 18:04

Hmm, ik denk dat ik nog maar even op die kusjes moet wachten dan. Jammer. “Wat?” Zeg ik met een lach. “Nee, het is alles behalve saai” zeg ik. “Elke dag is anders, en alle leerlingen zijn anders. Het is juist super interessant” leg ik uit

irauhl

Bericht door irauhl » 14 jan 2020, 18:21

‘Hm..’ Tyler keek Alvaro even bedenkelijk aan en schudde toen kort zijn hoofd. Nee, hem zouden ze nooit zo ver krijgen om voor een klas te gaan staan en om dan les te geven. Dat was niets voor Tyler. Maar iedereen zo zijn eigen vak..

Plaats reactie