orpg' The sun, the moon and the truth..

irauhl

Re: orpg' The sun, the moon and the truth..

Bericht door irauhl » 03 dec 2019, 00:23

Tyler knikte even. 'Mooi zo.', zei hij met een lieve glimlach op zijn gezicht, waarna Tyler even wat van zijn boterham at. 'Ja hoor, ik heb prima geslapen.', vertelde hij haar nadat de jongeman zijn mond leeg had gegeten. Dat was namelijk wel zo netjes. Toen Jackson en Melissa zich ook nog bij hen aan tafel voegden, keek Tyler even kort op. Daar had hij geen behoefte aan nu, maar het was helaas niet anders. 'Lys, weet je wat we straks gaan doen?', vroeg Melissa aan haar vriendin, terwijl ze naast haar plaats nam. 'Lekker, thanks nieuwe.', zei Jackson, terwijl hij Tyler's bord pakte en die bij zichzelf neerzette.
Better make up your mind, what do you mean?

TheIsland

Bericht door TheIsland » 03 dec 2019, 00:28

"Gelukkig " Zeg ik en glimlach klein naar hem. Lauren geeft me meteen een blik. Ik weet allang waar zs op uit is. Tyler is haar volgende snoepje van de week. Wanneer Melissa en Jackson aan tafel erbij komen, is het al helemaal gedaan met de rust. Ik schud mijn hoofd. "Nee ik heb geen idee " zeg ik. "Misschien moet je het Lauren vragen, gisteren flirtte ze nog met de stagiair van de docent " Zo die zit. Eens zien of ze daar van terug heeft. Ik kijk naar Jackson die het duidelijk weer op Tyler heeft gemund.
''Ohana means family, Family means nobody gets left behind or forgotten''

irauhl

Bericht door irauhl » 03 dec 2019, 00:32

'Oh en je hebt niet gesnurkt hoor. Dus daar hoeven we ons geen zorgen over te maken.', knipoogde hij plagend naar Alyssa. Tyler nam een slok van zijn thee en liet daarna zijn blik even kort afdwalen naar Jackson. 'Eet smakelijk.', zei hij op een droog toontje, terwijl Tyler op stond. Hij liep terug naar de tafels met eten en pakte daarna nogmaals hetzelfde, waarmee hij terug liep naar de tafel en daar weer ging zitten. 'Ja, want interesse in iemand tonen is meteen flirten.', zei Lauren hoofdschuddend. 'Ben je jaloers of zo? Dat ik alles heb wat jij niet hebt?', voegde de dame daar ietwat kattig aan toe. 'Ik kan er toch niets aan doen dat ik er zo goed uit zie? Ik snap wel dat ze niet naar jou kijken, heb je jezelf wel eens bekeken in de spiegel.', zei Lauren lachend, waarna ze een hand door haar blonde lokken haalde. Tyler trok kort zijn wenkbrauwen op. Wauw. Waar had iedereen last van? Ging dat altijd zo hier?

TheIsland

Bericht door TheIsland » 03 dec 2019, 00:38

Wanneer Lauren naar mij uithaald is dat wel op een gevoelige plek. Ik weet best dat jongens geen interesse in mij hebben. Maar ze hoeft dat er niet zo in te wrijven. "He! Laat Alyssa met rust! Misschien wacht ze wel gewoon op de juiste!" Zegt Melissa dan. "Ik ben klaar met eten " zeg ik en pak mijn telefoon en oortjes. "Alyssa.." hoor ik Melissa nog zeggen als ik weg loop van de tafel en naar buiten toe loop. Kreng! Zij ligt constant met haar benen open! Nee daar moet je trots op zijn!

irauhl

Bericht door irauhl » 03 dec 2019, 00:43

Tyler schudde even kort zijn hoofd. Erg aardig was die opmerking niet. 'Moest dat nou?' Tyler keek Lauren even aan met een afkeurende blik op zijn gezicht. 'Op de juiste? Wanneer als ze bejaard is?', zei Lauren lachend. De dame stond vervolgens op en liep weg bij de tafel. Tyler's blik dwaalde af naar Alyssa die net de kantine uit liep. Ging Melissa niet achter haar aan? Waarom niet? Tyler keek kort naar zijn bord met eten en haalde even diep adem. Hij pakte vervolgens de banaan en de twee boterhammen, waarmee hij op stond en ook naar buiten toe liep. Tyler stopte de banaan in zijn achterzak en nam toen een hap van zijn boterham. 'Alyssa.. Wacht..' Tyler liep snel achter haar aan en pakte haar toen bij haar arm vast. 'Hey, gaat het?', vroeg hij ietwat bezorgd aan haar.

TheIsland

Bericht door TheIsland » 03 dec 2019, 00:48

Jaloers, pff echt niet! Wanneer ik Tyler achter me aan hoor komen verbaasd me dat een beetje. Ik had eerder Melissa verwacht. Ik voel hoe hij mijn arm vast neemt. "Jawel, Lauren is gewoon..." Ik haal diep adem. "We liggen elkaar niet zo, laten we het daarop houden " ik probeer een glimlach op mijn gezicht te plakken maar dat werkt niet zo goed. "Ik weet best hoe de meeste over mij denken" Ik haal mijn schouders op. "Lauren bevestigde dit alleen "

irauhl

Bericht door irauhl » 03 dec 2019, 00:52

Tyler liet haar arm uit zijn greep glijden toen ze zich omdraaide. 'Nee, dat had ik in de gaten ja.. Maar daarom hoeft ze je toch niet zo te behandelen?', zei Tyler niet begrijpend. Hij snapte niet waarom mensen dat deden. Lauren leek in het eerste opzicht ontzettend aardig, maar daar was Tyler direct van genezen. 'Eh.. Ik niet.', zei Tyler met een lichte grijns op zijn gezicht. Nee, hij had geen flauw idee hoe iedereen over haar dacht. En dat deed er verder ook niet toe, toch? Het maakte Tyler in ieder geval niet uit.

TheIsland

Bericht door TheIsland » 03 dec 2019, 00:56

Ik haal mijn schouders op. "Het gebeurd, ook gewoon op school " antwoord ik. "Niks om je zorgen over te maken " Ik glimlach klein. "Misschien maar beter dat je het niet weet dan " Natuurlijk denkt niet iedereen zo over mij, maar wel de meeste die populair zijn op school. En dat zijn ook vaal de enige die je hoort. "Lauren is de vrouwelijke Jackson " zeg ik en grinnik kort.

irauhl

Bericht door irauhl » 03 dec 2019, 00:59

'Dat begrijp ik.. Maar waarom? Wat voor zin heeft het om iemand kwetsende woorden naar zijn of haar hoofd te slingeren? Daar wordt toch niemand beter van?' Tyler haalde daarna kort zijn schouders op. 'Het maakt me niet uit of ik het wel of niet weet. Tot nu toe beval je me prima. Dus je hoeft je echt geen zorgen te maken.', zei Tyler met een lieve glimlach tegen Alyssa. 'Ja, ik heb het in de gaten ja.', zei hij lachend.

TheIsland

Bericht door TheIsland » 03 dec 2019, 01:04

"Ik heb geen idee, dat zou je aan haar moeten vragen " Ik ben nooit van het pesten. En ja ik begon met een opmerking maar niet kwetsend. Wat Lauren zei was iets heel anders. Ik kijk naar Tyler en glimlach. "Gelukkig" Zijn lach is geweldig. Het maakt hem nog leuker om te zien. Ik kan niet wachten totdat het over is, dit hele kamp gebeuren.

irauhl

Bericht door irauhl » 03 dec 2019, 01:08

'Hm.. Wie weet, misschien doe ik dat wel.', zei hij grijnzend. Tyler wilde zich nergens mee bemoeien, maar hij begreep gewoon niet waarom je iemand met opzet zou willen kwetsen. Dat was nergens voor nodig. Tyler at rustig zijn boterham op en liep ondertussen rustig verder met Alyssa. 'Ik heb gehoord dat we moeten bergklimmen en dat er een dropping komt. Ik weet alleen niet wanneer we dat gaan doen.', zei Tyler tegen Alyssa. 'Weet je trouwens zeker dat je genoeg hebt gegeten? Want ik wil best nog even met je mee naar binnen toe..'

TheIsland

Bericht door TheIsland » 03 dec 2019, 01:12

"Bergklimmen?" Alweer klimmen.. Een dropping vind ik nog niet zo erg. Maar bergklimmen dat is niet heel erg fijn. Niet voor mij. "Alweer klimmen.. jammer als je het mij vraagt. Hardlopen is beter " Ik loop met Tyler mee
"Nee ik heb wel genoeg gehad denk ik " antwoord ik. "Ik heb niet zo'n zin om naar de kantine toe te gaan nu"

irauhl

Bericht door irauhl » 03 dec 2019, 01:15

'Ja, ik heb geen flauw idee. Misschien gaan we dat ook wel helemaal niet doen, maar ik hoorde een aantal mensen het daar over hebben, vandaar.', zei hij tegen haar. 'Hardlopen? Daar is toch geen zak aan?', zei Tyler lachend. Hij was dol op hardlopen. Maar dan wel verpakt in zijn wolvenvachtje, rennend door het bos. Ja, dat was heerlijk. Maar om zo te gaan hardlopen? Nee, daar zou hij voor passen.
'Dat is niet erg. Dan gaan we niet terug. Het was maar een suggestie.', zei hij met een glimlach.

ik ga proberen te slapen, de wekker gaat weer om 8 uur ;p Tot morgen xo

TheIsland

Bericht door TheIsland » 03 dec 2019, 01:18

"Ja hardlopen, ik doe het bijna elke dag. Gewoon lekker verstand op nul, muziek aan en een half uur tot een uur weg zijn " zeg ik. "Veel beter dan klimmen " Ik loop uiteindelijk met hem een stukje van het bos in. Nu is het licht dus dan vind ik het oke. "Heb je relaties gehad?" Vraag ik aan hem. Iedereen op mijn leeftijd heeft er wel 1 gehad. Geloof ik

irauhl

Bericht door irauhl » 03 dec 2019, 08:43

'Hm.. Oke. Tja, het is ook maar net wat je fijn vindt en waar je rustig van wordt, toch?', zei Tyler met een glimlach. Dat was voor iedereen natuurlijk weer anders. 'Al zijn er zat dingen die veel beter zijn dan klimmen hoor.', zei Tyler grijnzend. Hij pakte daarna zijn banaan en nam daar een hapje van. Toen Alyssa uit het niets vroeg of hij relaties had gehad, keek hij haar even aan. 'Pardon?' Die had hij niet aan zien komen. 'Ik eh.. ja.' Tyler had een relatie gehad met de beste jongedame die hij had kunnen wensen. Echter wilde ze veranderen, net als hem zijn. En dat had niet goed uitgepakt. Het gen werd niet opgenomen door haar lichaam, waardoor ze er aan overleed. En dat vergaf Tyler zichzelf nooit weer. Het was onvergeeflijk.

TheIsland

Bericht door TheIsland » 03 dec 2019, 14:52

"Dat klopt " antwoord ik terwijl ik met hem mee loop. Als hij anders reageert dan ik verwacht kijk ik naar hem. "Sorry had ik het niet mogen vragen ?" Vraag ik aan hem. "Ik bedoelde er niks mee.. " Ik denk dat het dus vervelend af ia gelopen aan zijn reactie te zien. Oh stom.. Nu heb ik vast de sfeer tussen ons verpest. Ik was gewoon weer te nieuwsgierig. Wat dacht ik dan ook, ik kon het zelf ook wel invullen dat hij een vriendin heeft gehad

irauhl

Bericht door irauhl » 03 dec 2019, 15:42

Tyler schudde kort zijn hoofd. ‘Jawel. Ja, het was geen rare vraag. Ik had ‘m gewoon niet verwacht.’, zei Tyler met een glimlachje. Hij stopte zijn handen in zijn zakken terwijl hij rustig met haar verder liep. ‘Ik weet dat je er niets mee bedoelde. Het is oke, maak je maar geen zorgen.’, zei Tyler met een glimlach. De dame kon natuurlijk ook niet weten dat hij daar een nare herinnering van over had gehouden, dus hij nam het haar dan ook echt niet kwalijk.

TheIsland

Bericht door TheIsland » 03 dec 2019, 16:37

Ik besluit er ook niet verder over door te gaan. Ik ben wel nieuwsgierig wat er dan is gebeurd dat het nog zoveel met hem doet, maar ik kan me beheersen. '' Goed ander onderwerp'' Zeg ik. Ik kijk wat om me heen. Er is hier niemand zo te zien. Iedereen is gewoon op het terrein aan het wachten totdat ze iets gaan doen. Echter ben ik liever gewoon weg op dit moment. '' Mis je je oude huis al?''

irauhl

Bericht door irauhl » 03 dec 2019, 17:02

‘Hm.. Het huis waar we nu in wonen woonden we vroeger ook in. Maar toen was ik nog erg klein dus daar weet ik niet veel meer van. En ja, ik mis het wel een beetje. Maar het is nooit verkeerd om opnieuw te beginnen.’, zei hij met een glimlachje. ‘En jij? Woon je hier je hele leven al?’, vroeg Tyler aan Alyssa terwijl hij haar even aan keek.

TheIsland

Bericht door TheIsland » 03 dec 2019, 17:09

'' We zijn één keer verhuisd, dat was toen mijn moeder, mijn stiefvader ontmoette'' Vertel ik. '' Zo'n 5 jaar geleden'' Ik haal mijn schouders op. '' Maar niet ver weg van het oude huis. Ik ben geboren in het dorp en daar woon ik nog steeds. Dus niet veel veranderd, eerlijk gezegd'' Ik bijt zacht op de binnenkant van mijn wang.Tyler is veel in mijn buurt sinds we hier zijn. Hij verkiest mij boven Lauren. Hoe dan?

Plaats reactie