orpg' No one can change a person, but a person can be the reason someone changes..

irauhl

Re: orpg' No one can change a person, but a person can be the reason someone changes..

Bericht door irauhl » 09 okt 2019, 22:50

Tyler liep op het moment door de stad met de kinderwagen, met daarin Mila. Het kleine prinsesje lag lekker te slapen en dat vond Tyler wel fijn. Zo kon hij rustig wat lekkere dingetjes halen voor de lunchpauze van Valentijn, die hij dan ook samen met hem door zou brengen. Onderweg pakte Tyler zijn telefoon. -Jij de koffie, ik neem de rest mee x -, stuurde Tyler naar zijn beste vriend, terwijl hij even een bakkerij in liep. Tyler keek zoekend om zich heen en liet zijn blik af en toe afdwalen naar Mila, zodat hij haar natuurlijk goed in de gaten kon houden.
Better make up your mind, what do you mean?

qwerty22033
Re: orpg' No one can change a person, but a person can be the reason someone changes..

Bericht door qwerty22033 » 09 okt 2019, 22:57

Valentijn begroette wat collega's die hij tegenkwam op zijn weg naar zijn bureau en pakte zijn telefoon toen hij die voelde trillen. Oh, meerdere berichtjes van Ty... Nou, dat kwam goed uit, hij bedacht zich nu ook dat hij vergeten was om lunch mee te nemen, iets wat hij anders altijd wel deed, maar dat kwam nu dus helemaal goed. -Voor de koffie moeten we een blokje lopen. De koffie hier is niet te zuipen :P- stuurde hij met een glimlach terug waarna hij zijn laptop opstartte en begon te werken.
"Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine."

irauhl

Bericht door irauhl » 09 okt 2019, 23:00

Tyler bestelde wat lekkere broodjes bij de bakker, hartige broodjes, zoete broodjes en een paar lekkere koekjes. Daarna rekende Tyler af en verliet hij de bakker weer, met Mila natuurlijk. Toen hij zijn telefoon voelde trillen pakte hij het apparaat uit zijn binnenzak. -Ik kan ook gerust koffie meenemen, hoe lang heb je pauze? 45 minuten? x-, stuurde Tyler terug, waarna hij zijn telefoon weer weg stopte.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 09 okt 2019, 23:07

Valentijn keek op toen hij zijn telefoon ditmaal hoorde trillen. Hij had het apparaatje nu niet meer in zijn zak maar op tafel liggen. Ah, Tyler weer! "Bingo, 45 minuten it is. -Ook goed, ik ga wel op zoek naar een leuk zitplekje zo.- Dat was dan het minste dat hij nog kon doen.
"Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine."

irauhl

Bericht door irauhl » 09 okt 2019, 23:11

Tyler had nog een paar uur door de stad gelopen tot het tijd was om naar Valentino's werk te gaan. Hij had Mila ondertussen alweer wat te eten gegeven en ook had hij haar luier even verschoond. Dat moest natuurlijk ook gebeuren. Zodra Tyler koffie had gehaald bij een tentje om de hoek, liep Tyler naar Valentino's werk toe. Daar aangekomen, liep Tyler eigenlijk gewoon meteen door. Hij pakte ondertussen wel zijn telefoon. -Waar moet ik heen Val? -, stuurde hij naar zijn beste vriend.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 09 okt 2019, 23:17

Valentijn werkte hard door en probeerde zoveel mogelijk collega's te ontwijken zodat hij in een zo goed mogelijk humeur bleef. Toen hij uiteindelijk weer een berichtje kreeg, keek hij op. -even nergens heen, ben onderweg, moment.- Valentijn klapte zijn laptop dicht, maakte zijn bureau netjes en snelde zich daarna naar Tyler toe. Zijn beste vriend kon nu maar op een plek zijn. En ja hoor, daar vond hij Tyler ook. Logisch. "Heyho, heyho," grijnsde hij waarna hij door Tylers haar woelde. "Ik weet een leuk plekje waar bijna nooit iemand van ons luncht, hoe goed is dat?"

irauhl

Bericht door irauhl » 09 okt 2019, 23:30

Tyler wilde eigenlijk net door lopen toen hij zijn telefoon voelde trillen. Hij lees het berichtje en kon het niet laten om eventjes te glimlachen. Tyler stopte zijn telefoon weg en besloot toen maar gewoon geduldig te wachten. Toen Tyler niet veel later daarna een bekende stem hoorde keek hij op. En ja hoor, daar was Valentijn. Een glimlach verscheen dan ook meteen op Tyler's gezicht bij het zien van zijn beste vriend. 'Hey Val..' Tyler sloeg meteen zijn armen om hem heen en trok hem even dicht tegen zich aan. 'Ja, daar gaan we zo naar toe ik wil eerst even een knuffel.', mompelde Tyler zacht. Hij had zich vanochtend niet zo goed gevoeld en nu hij Valentijn zag voelde Tyler zich meteen al een stuk beter en dat was enorm fijn.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 10 okt 2019, 08:22

"Ohja oeps, moet nog even uit de werkmodus," grinnikte Valentino toen Tyler hem tot halt riep terwijl Valentino eigenlijk al naar het plekje toe had willen lopen. Op het werk moest alles namelijk sneller dan snel. Hij sloeg zijn armen om Tyler heen en knuffelde hem stevig." Hoe is het ermee? Nog veel wakker geweest door Mila?"

irauhl

Bericht door irauhl » 10 okt 2019, 08:26

Tyler bleef Valentijn lekker even vast houden en sloot zijn ogen even. 'Geeft niets..', mompelde Tyler zacht. Hij opende na een tijdje zijn ogen weer om zijn beste vriend aan te kunnen kijken. 'Hm, mwah. Het gaat.. Ze is pas 4 dagen oud, dus ja ik ben aardig veel wakker geweest. Maar dat hoort er bij.' Tyler liet Valentijn langzaam los en kon het niet laten om zijn vingers even door de haren van Valentijn te laten glijden. 'Hoe is het met jou?'

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 10 okt 2019, 08:31

Valentijn knikte even en glimlachte toen Tyler met zijn vingers door zijn haren ging. Toen hem gevraagd werd hoe het bij hem ging, glimlachte hij breder, puur omdat hij daardoor weer aan Milan moest denken. "Goed, heel goed. Ik moet alleen mijn tijd hier zien door te komen, maar verder gaat het goed." Hij grijnsde onschuldig en keek daarna even in de kinderwagen. "Hai Mila..." zei hij zacht terwijl hij heel zachtjes zijn vinger langs haar wangetje liet strijken als begroeting.

irauhl

Bericht door irauhl » 10 okt 2019, 08:37

'Hm.. Nou dan ben ik toch blij dat ik je daar een beetje mee kan helpen.', zei Tyler grijnzend. Mila keek met grote oogjes naar Valentijn toen zijn hoofd bij de kinderwagen verscheen. Ze wapperde zacht met haar handjes en pakte daarna haar dekentje vast. 'Zullen we maar dan? Waar wil je lunchen eigenlijk?', vroeg Tyler toen aan Valentijn.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 10 okt 2019, 08:50

Valentino glimlachte breed toen hij Mila weer met har handjes zag wapperen. Het was haast alsof ze zwaaide. Hij streek met zijn vinger nog eens langs haar wangetje en keek daarna naar Tyler. "We hebben hier een hele mooie zitplek, op de bovenste verdieping, maar daar gaat nooit iemand zitten want het is teveel moeite of zo. Daar dus. Geen zorgen, er is een lift." Valentijn kwam in beweging, ervan uitgaand dat Tyler wel zou volgen dan.

irauhl

Bericht door irauhl » 10 okt 2019, 08:54

'Boven? Klinkt goed.', zei Tyler met een glimlach. Hij knikte even en liep vervolgens met Valentijn mee naar de lift toe. Eenmaal in de lift bracht Tyler zijn blik even naar Mila. Hij kon het niet laten om te glimlachen en gaf de dame even een van haar knuffeltjes. Ook legde hij het dekentje even wat beter over haar heen. Daarna keek Tyler even opzij naar Valentijn. 'Tot hoe laat moet je?'

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 10 okt 2019, 09:07

Valentino's blik ging ook naar Mila toen ze in de lift stonden. Ze was echt zo lief, Valentino kreeg spontaan weer een gevoel van ongeduld, hij wilde nu een kindje, niet over acht maanden pas. "Uhm, tot vijf uur," antwoordde hij naar Tyler. Hij keek zijn beste vriend aan en glimlachte zwak. En dan zou Milan hem ophalen, dan zouden ze samen uit eten gaan en dan zouden ze samen nog wat tijd doorbrengen totdat Milan weer zou moeten werken. Hij keek er nu al naar uit, die date en het knuffelen op de bank of zo.

irauhl

Bericht door irauhl » 10 okt 2019, 09:10

'Vijf uur? Ooh, dat valt nog wel mee.', zei hij met een glimlachje. Toen ze eenmaal op de bovenste verdieping aan waren gekomen, verliet Tyler de lift. 'Ik ehm heb trouwens even wat gegevens opgevraagd van wat artiesten bij mijn co-label. En er zijn er zo'n vijf tot zes die nog een goede boekhouder nodig hebben. Dus ehm.. ja. Als je wilt, dan kan ik dat voor je regelen en kun je hier weg..', zei Tyler tegen Valentijn.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 10 okt 2019, 09:24

"Ja, zeker als je bedenkt dat ik hier nog niet zo lang ben, jij hier nu bent en Milan me straks op komt halen. Genoeg dingen om straks aan te denken die mij vrolijk houden," glimlachte Valentijn. Toen ze de lift verlaten hadden, liep hij verder naar de zitplek. Het plekje bij het raam was het mooist want dan had je een goed uitzicht. "Oh, wow, dat zijn er nog best veel," grinnikte hij verrast. "Ja, tussen die 5 à 6 moet toch wel iemand zitten waar het wel mee klikt."

irauhl

Bericht door irauhl » 10 okt 2019, 13:56

'Oh, dat scheelt.', zei Tyler glimlachend. Het was fijn om te horen dat Valentijn een beetje vrolijk van Ty werd. Al was het maar 10 procent. 'Hm.. Als ik jou was zou ik er 2 tot 3 nemen. Dan heb je net wat meer inkomen. En dan kun je wat geld over houden om misschien wat leuke dingen te doen met Milan en om een extra zakcentje te hebben voor de kleine die er aan komt.', zei Tyler met een glimlach. 'En als je wilt kan ik je eerst gerust op weg helpen om alles een beetje op orde te krijgen.', stelde hij toen voor. Daarna nam Tyler plaats en zette hij de koffie op tafel.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 10 okt 2019, 18:39

"Oh ja, want op het werk hier werk ik natuurlijk ook voor meerdere mensen, ja. Wel voor een bedrijf maar wel meerdere boekhoudingen. Ja, misschien lukt 4 zelfs wel, moet ik maar even kijken. Ja, een extra zakcentje voor een date met Milan en later voor de kleine is zeker fijn." Tyler had altijd van die goede ideeën, erg blij was Valentijn daarmee. Hij ging zitten, keek naar buiten en knikte zwak. "Zal ik in gedachten houden. Ik ga dan waarschijnlijk werken als zelfstandige dus ik moet dan even kijken waar ik mijn werkgerelateerde software vandaan kan halen... Misschien nu nog met gereduceerd werknemerstarief kopen, zodat ik in ieder geval wat heb. Ja, oh Ty, dit komt helemaal goed." Valentijn grijnsde even en wreef in zijn handen. Ja, hij zag het al helemaal voor zich.

irauhl

Bericht door irauhl » 10 okt 2019, 19:15

'Ja, precies. Ik zou gewoon beginnen met twee en als dat twee maanden goed gaat kun je er altijd nog een of twee bij nemen.', zei Tyler tegen hem. 'Ja toch? Dan kunnen jullie misschien ook af en toe een weekendje weg om even weg te zijn van huis en dan kan ik op de kleine passen.', zei Tyler met een lieve glimlach. 'Hm.. Je hoeft toch niet perse software te hebben? Dat kun je prima zelf in elkaar knutselen, dat doe ik ook altijd.', zei Tyler schouderophalend. Dat deed hij ook bij zijn eigen boekhouding. Maar het was natuurlijk maar net wat Valentijn fijn en prettig werken vond. 'Het komt ook wel goed. Ik heb er alle vertrouwen in.', zei Tyler glimlachend. Hij pakte vervolgens de zakken met broodjes en legde die neer op de tafel.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 10 okt 2019, 19:39

"Ja precies, rustig opbouwen, moet kunnen." Valentijn stroopte de mouwen van zijn blouse wat op en beet op zijn lip. "Hm, maar de software die we hier hebben is handig. Dan heb ik alle boekhoudingen van alle cliënten gewoon op een plek, alles netjes overzichtelijk, toegankelijk voor de cliënten.. Het werkt efficiënter en overzichtelijker dan wanneer ik alles met de hand zou doen of zelf wat zou knutselen," legde Valentijn uit. Hij keek naar alle broodjes die zijn beste vriend meegenomen had en glimlachte zwak.

Plaats reactie