orpg' Know the enemy

irauhl

Re: orpg' Know the enemy

Bericht door irauhl » 10 sep 2019, 23:38

Tyler was nog altijd buiten bewustzijn en hij wist ook niet of hij daar wel uit wilde komen. Het voelde allemaal zo fijn en rustgevend aan dat hij eigenlijk het liefste in deze stand wilde blijven.
Toen Ger eenmaal het slot vast had gemaakt, hing hij de sleutel erin. Daarna liep de man terug naar beneden toe. 'Em, lieverd.. Het is klaar. Wil je dat ik hem voor je naar boven breng?' Ger liep naar Emma en Tyler toe en knielde bij haar neer. 'Ademt 'ie nog wel?' Het jong had zich helemaal niet meer bewogen nadat hij een soort van knock-out was gegaan en Ger wist niet of dat iets goeds was of niet..
Better make up your mind, what do you mean?

Inuka

Bericht door Inuka » 10 sep 2019, 23:48

Emma keek op toen ze haar vader hoorde. "Ja graag." Zei ze haar vader. Zelf had ze het we willen doen, maar ze kon Tyler waarschijnlijk niet tillen. Of met heel veel moeite. Emma ging aan de kant maar keek toen fronsend naar haar vader. Ademde hij wel? Ze knikte en legde voor ze zekerheid haar had even op zijn nek om zijn hartslag te voelen. "Hij is gewoon buiten bewustzijn." Maar het kwam er enigszins onzeker uit. Emma was zeker geen verpleegster die er verstand van had. Zeker niet over wolven. "Hopelijk heelt hij snel."

irauhl

Bericht door irauhl » 10 sep 2019, 23:54

'Gewoon?', vroeg Ger met opgetrokken wenkbrauwen. 'Moeten we hem niet wakker maken dan? Wat als het zo blijft?' Ger tilde de jongen ondertussen op en keek even kort naar hem. Daarna liep hij met Tyler in zijn armen de woonkamer uit en ging hij naar boven toe, naar Emma haar slaapkamer. 'Ik leg hem neer op je bed hoor..' Ger liep de kamer in en keek kort om zich heen. Daarna legde hij Tyler neer op Emma haar bed. 'De sleutel van het slot zit erin, maar zolang ze niet komen is er niets aan de hand.', zei hij tegen Emma. 'Heb je nog iets nodig?'

Inuka

Bericht door Inuka » 11 sep 2019, 00:10

Emma liep achter haar vader aan en bleef even bij de deur staan. "I-ik wil hem niet wakker maken als hij daar alleen maar meer pijn door zal voelen. Wat denk jij? " Zei ze wat onzekerr. Emma wist niet wat ze moest doen. Ze ging op de rand van het bed zitten en streelde zacht met haar vingers over zijn wang. "Dankje papa." Zei ze haar vader oprecht. Emma richtte zich weer op Tyler en drukte nog een kus op zijn voorhoofd.

irauhl

Bericht door irauhl » 11 sep 2019, 07:16

'Dat begrijp ik lieverd. Maar ik weet ook niet of het helemaal veilig is om hem zo te laten als hij wel buiten bewustzijn is. Ik ben geen dokter. Ik heb daar geen verstand van.', zei hij zacht tegen Emma. 'Dan moet je even naar het ziekenhuis bellen of de huisarts bellen.. Of eh.. de dierenarts.', zei hij ietwat aarzelend. 'Graag gedaan.', zei hij zacht tegen haar.

Inuka

Bericht door Inuka » 11 sep 2019, 07:54

Emma knikte klein en pakte haar laptop van haar bureau af. "Ik kan niemand bellen zonder rare vragen te krijgen en de dierenarts..." lag onder de grond, maakte ze in haar hoofd af. Emma las snel een aantal websites door en knikte toen. "Ja, ik moet hem wakker maken." Zei ze zacht en zette de laptop weer aan de kant. Ze kwam bij Tyler zitten en schudde zachtjes aan zijn schouder. "Tyler?" Vroeg ze zacht en schudde iets harder. "Tyler wakker worden." Zei ze hem wat harder.

irauhl

Bericht door irauhl » 11 sep 2019, 08:22

Ger volgde de bewegingen van Emma en keek toen even naar het wolvenjong. Het was in ieder geval lekker rustig zo. Ger schudde kort zijn hoofd. Zo mocht hij niet denken. Als het jong niet wakker werd moest hij toch echt naar een ziekenhuis. 'Emma, ik denk dat dat wat harder moet..', zei Ger ietwat voorzichtig.
De plek waar Tyler zich op het moment was fijner dan als hij wakker was. Veel fijner. En wakker worden? Nee bedankt.

Inuka

Bericht door Inuka » 11 sep 2019, 08:58

Emma schudde steeds iets harder, maar met iedere versnelling raakte ze ook verder in paniek. Ze schudde nog een keer hard aan zijn schouders en begon hem toen op zijn wang te tikken. "Kom op Tyler. Wordt nou wakker." Ze ging van hard tikken en schudde naar lomp. "Tyler!" Schreeuwde ze naar hem en sloeg hem oprecht vrij hard met haar hand in zijn gezicht.

irauhl

Bericht door irauhl » 11 sep 2019, 09:02

Tyler begon langzaam een beetje door te krijgen dat hij wakker moest worden door het ruwe geschud. Toen hij daarna een harde klap in zijn gezicht kreeg, schoten zijn ogen open en schoot hij overeind. Tyler keek verward om zich heen en bracht zijn hand naar zijn wang. 'Auw..', mompelde hij toen zacht. 'Ik lag net zo lekker te slapen..', voegde hij daar aan toe.

Inuka

Bericht door Inuka » 11 sep 2019, 09:57

Emma schrok van Tyler die opeens ophoog kwam, maar kon het niet helpen iets te glimlachen. "Sorry." Mompelde ze zacht. Emma sloeg haar armen voorzichtig om hem heen en knuffelde hem kort voordat ze hen terug op het bed duwde. "Hoe voel je je?" Vroeg ze hem zacht en begon hem in te stoppen.

irauhl

Bericht door irauhl » 11 sep 2019, 10:05

Tyler sloeg zijn armen om Emma heen, maar werd daarna al gauw op het bed geduwd. ‘Prima.. Hoezo?’, vroeg hij zacht aan haar. Toen Emma hem instopte moest hij even lachen. ‘Dat hoeft niet hoor.. Ik heb het warm.’
Ger keek nog even naar de twee en liep daarna de slaapkamer uit.

Inuka

Bericht door Inuka » 11 sep 2019, 11:45

"Hoezo?" Zei ze hem fronsend en ging door met hen instoppen. "Je bent een grote gatenkaas, daarom." Zei ze zacht en ging op de rand van het bed zitten. Ze keek even op toen ze haar vader weg zag gaan en liep naar de deur toe om het slot erop te draaien. "Je daagde Rick uit in je te vermoorden. Je daagde hem uit." Zei ze zacht en liet zich op een stoel zakken. "Waarom zou je dat doen?"

irauhl

Bericht door irauhl » 11 sep 2019, 12:54

Tyler bekeek zichzelf even en knikte toen. ‘Ohja.’ Hij wreef even in zijn ogen en bracht zijn blik toen naar Emma toe. ‘Hij had me niet kunnen vermoorden Emma.. Ik ben veel sneller en sterker dan hem.’, zei hij tegen haar. ‘Ik probeerde hem alleen maar een beetje uit te dagen, meer niet.’, voegde Tyler daar aan toe.

Inuka

Bericht door Inuka » 11 sep 2019, 13:52

Emma trok haar benen omhoog op de stoel en sloeg haar armen eromheen. "Hij had een mes tegen je borst aan. Een beweging en je was er geweest." Zei ze zacht en keek naar de deur. Dat hij zo zelfverzekerd was geweest snapte ze niet, maar voor Emma had het een uitzichtloze situatie geleken. "Dat wist ik toch niet." Mompelde ze zachtjes en legde haar hoofd op haar knieën.

irauhl

Bericht door irauhl » 11 sep 2019, 13:54

‘Dat weet ik.. Ik zal het niet meer doen. Nooit meer.’, beloofde hij haar toen. Tyler stak vervolgens zijn hand naar haar uit. ‘Kom je bij me zitten?’, vroeg hij zacht aan haar, waarna zijn blik even op het slot op de deur viel. ‘Waarom heb je een slot op je deur?’, vroeg hij toen ietwat verward aan Emma.

Inuka

Bericht door Inuka » 11 sep 2019, 18:03

Emma keek even naar hem opzij en knikte klein. Ze pakte zijn hand vast en nam plaats op de rand van het bed. Ze leunde tegen het hoofdbord van haar bed en liet haar hand zachtjes door zijn haren gaan. "De jagers komen straks hier om het er met elkaar over te hebben. Ik wil ze niet in je buurt hebben." Zei ze hem zacht en keek weer naar de deur. "Niet nu je nog aan het bijkomen bent." Zei ze hem zacht.

irauhl

Bericht door irauhl » 11 sep 2019, 18:05

Tyler legde voorzichtig zijn arm om haar heen en legde zijn hoofd neer op haar schoot. ‘Oh, oke. Maar als het lastig is dat ik hier ben, kan ik gerust naar huis toe gaan hoor.’, zei Tyler zacht. Hij drukte een paar kusjes op de rug van haar hand en glimlachte toen even.

Inuka

Bericht door Inuka » 11 sep 2019, 18:09

Emma schudde haar hoofd. "Het is niet lastig dat je hier bent. Het is lastig dat zij hier zijn. Maar als er ook maar eentje binnen probeert te komen dan gaar hij eraan." Zei ze zacht en bleef door Tyler zijn haren kriebelen. Emma was alert en niet van plan dat te laten zakken voor maar iets. Tyler was weer door haar op het randje van de dood gekomen en dat ging ze niet nog eens laten gebeuren. "Slaap, je hebt je rust hard nodig."

irauhl

Bericht door irauhl » 11 sep 2019, 18:17

Tyler grijnsde lichtjes. ‘Nou, nou.. Niet zo agressief hoor. Dat is nergens voor nodig. Het zal vast allemaal wel wat meevallen.’ Tyler kroop wat dichter tegen Emma aan en knikte toen even. Hij sloot zijn ogen en viel eigenlijk al vrij snel in slaap, op advies van Emma.

Inuka

Bericht door Inuka » 11 sep 2019, 18:24

Emma bleef waakzaam zitten. Ze negeerde zijn opmerking over het niet zo agressief zijn. De jagers mochten dan misschien iets naar Michael luisteren, maar Rick samen met de gewonden zoals Imre zouden niet zo gemakkelijk overtuigd zijn. Ze wilde niet riskeren dat iemand van de situatie gebruik zo maken. Emma staarde naar de deur terwijl ze zacht door Tyler zijn haren streelde. Dat hij sliep was alleen maar goed. Haar wolfje kon alle rust die hij kon krijgen goed gebruiken. Toen ze merkte dat bij haar de vermoeidheid ook wat op kwam spelen begon Emma zacht te neuriën en zelfs zachtjes zingen om haarzelf bezig te houden en zo wakker te blijven en wat van het geluid van verder af buiten de dringen zodat niet ieder takje dat viel haar liet denken aan ergere dingen.

Plaats reactie