orpg' No one can change a person, but a person can be the reason someone changes..

irauhl

Re: orpg' No one can change a person, but a person can be the reason someone changes..

Bericht door irauhl » 14 aug 2019, 01:59

Tyler staarde wat suf voor zich uit. Dit vooral omdat hij net wakker was en het eventjes duurde voordat hij helemaal op de volle honderd procent zat. Al betwijfelde hij of dat vandaag nog ging gebeuren. Hij voelde zich ontzettend slecht. Hij voelde zich een slecht vriendje en ook een slechte vriend. Een hele slechte vriend. Nu was het net alsof hij Valentijn had gebruikt. Hoe zou Valentijn zich voelen? Tyler zuchtte zacht en wreef even in zijn ogen, waarna hij wat van zijn flesje water nipte. De jongeman stond na een tijdje op en liep de hotelkamer weer in, waarna hij de schuifdeur achter zich sloot. Hij wierp een korte blik op het bed, maar kwam toen tot de conclusie dat Valentijn daar niet meer in lag. Waar was hij dan? Tyler wilde verder lopen, maar zag toen wat beweging in de keuken. En ja hoor, daar dat 'ie.. Op het aanrecht. 'Morgen..', begroette hij Valentijn zacht, waarna hij hem een klein glimlachje schonk. Hij liep de keuken in en opende de koelkast om te kijken of er nog wat lekkers in zat.
Better make up your mind, what do you mean?

qwerty22033
Re: orpg' No one can change a person, but a person can be the reason someone changes..

Bericht door qwerty22033 » 14 aug 2019, 02:06

Valentijn was diep in gedachten terwijl hij steeds een beetje van zijn banaan at. Hijhad niet echt heel veel honger dus ontbijt halen had niet zo heel veel zin. "Mogguh," mompelde hij afwezig toen iemand hem begroette. Dat kon alleen Tyler zijn, dat wist Valentijn ook wel, maar hij was verder teveel in gedachten. Pas bij het open horen gaan van de koelkast kwam hij weer in het hier en nu. Hij liet zijn blik naar Tyler glijden en keek naar de zuigzoenplekjes en die heerlijke lippen. Hij keek er niet naar met verlangen, nee, zijn blik stond verdrietig, teleurgesteld. Hij wendde zijn blik weer af en at zwijgend verder van zijn banaan. Toen de banaan op was, keek hij wat beteuterd naar de schil. Hij liet zich van het aanrecht afglijden en liep naar prullenbak toe om daar zijn bananenschil in te werpen. Wat nu? Hij slofte naar de fruitschaal, pakte nog een banaan en ging weer op hetzelfde plekje op het aanrecht zitten.
"Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine."

irauhl

Bericht door irauhl » 14 aug 2019, 02:16

Tyler liet zijn blik door de koelkast glijden en bleef even stilstaan toen hij Valentijn van het aanrecht hoorde glijden. Wat ging hij doen? Ging hij weer weg? Nee, toch? Dat zou hij vast niet doen. Toen Valentijn kort daarna weer op het aanrecht ging zitten, liet Tyler zijn blik opnieuw door de koelkast glijden. Hm.. Er zat niet echt iets in waar hij op het moment trek in had. Tyler sloot de koelkast en zuchtte zacht. 'Wil je nog snorkelen vandaag? Of wil je iets anders doen?', vroeg hij toen voorzichtig aan Valentijn, terwijl hij zijn blik naar hem af liet dwalen. Misschien had Valentijn wel helemaal geen zin meer om tijd met hem door te brengen, iets wat hij overigens heel erg goed zou snappen. Tyler zou ook niet bij zichzelf in de buurt willen zijn op het moment. Hij verafschuwde zichzelf op alle mogelijke manieren.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 14 aug 2019, 02:23

Valentijn had eigenlijk helemaal geen zin in bananen, laat staan in een tweede banaan. Hij moest echter wat eten dus dan maar bananen. Bananen waren eigenlijk net hele kromme piemels, Valentijn wist niet waarom hij zich dat net bedacht. Van teveel bananen zou je last krijgen van je darmen. Over last gesproken... Valentino's achterwerk was wat gevoelig, alsof hij nieuwe spieren getraind had die hij anders nooit trainde, iets in die trant. Het had ook wel wat weg van een gigantische blauwe plek op je kont hebben. Het was niet ernstig of vervelend maar hij merkte het wel.
"Ik was wel over snorkelen aan het nadenken, ja," antwoordde Valentino terwijl hij zijn blik gefocust hield op de banaan die hij aan het eten was. Dit was verdorie zijn enige kans. Hij wilde meer van Miami zien, hij wilde nieuwe dingen leren, met of zonder Tyler. Hij was hier immers waarschijnlijk maar een keer in zijn leven. "Was alleen nog niet zeker over de boot," merkte hij nog op. "Maar ik dacht dat je weer weg was en in je eentje een boot is saai."
"Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine."

irauhl

Bericht door irauhl » 14 aug 2019, 02:30

Tyler liet zijn blik even kort over Valentino afdwalen. Hij gunde hem geen blik waardig en dat had hij verdiend. Dat was zijn eigen schuld. Maar dat maakte het niet minder vervelend. Tyler beet even kort op zijn onderlip en liep toen rustig richting Valentijn. Hij ging tussen zijn benen in staan en zette zijn handen neer op het aanrecht, een aan iedere kant. Tyler zocht even met zijn blik naar die van Valentijn, waarna hij een hapje nam van de banaan. 'Ik was niet weg..', zei hij zacht, zodra hij zijn mond leeggegeten had. 'Ik was.. ben een eikel.', mompelde hij toen zacht. 'En het spijt me. Het spijt me dat het is gebeurd en het spijt me dat ik daarna zomaar weg was. Ik heb er geen spijt van, maar toch ook weer wel. En niet omdat het niet fijn was, want het was ontzettend fijn. Het was verschrikkelijk fijn. Maar het hoort niet, het mag niet. Om zoveel redenen niet.. Om Lauren niet, om jou niet.. Ik wil niet met je gevoelens spelen en dat heb ik onbewust wel gedaan en dat spijt me. En je mag me daar voor haten, daar heb je alle recht toe. Maar het spijt me dat ik je zo kut behandel, want dat wil ik helemaal niet. Maar ik weet het niet. Je.. ik..', begon Tyler toen uit het niets te ratelen.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 14 aug 2019, 02:47

Valentijn bleef naar zijn banaan kijken totdat Tyler ineens tussen zijn benen stond en een hap nam van zijn banaan. Zijn banaan! Hij keek zijn beste vriend met een vermoeide lege blik aan, luisterde naar wat gezegd werd en keek daarna weer weg. "Dat ben je inderdaad..." beaamde hij toen Tyler zei dat hij een eikel was. Dat had hij Tyler gisternacht al verteld maar toen had de jongen al geslapen. Hij luisterde naar het geratel en zuchtte zacht. "Alles wat ik wilde na de daad was knuffelen en slapen, naspel en slapen. Ik was nog helemaal in die roes, de verwondering, het genot... Ik wilde knuffelen en slapen en met het wakkerworden de volgende dag zou het nadenken wel komen. Het klinkt misschien heel stom en egoïstisch maar ik wilde gewoon knuffelen en slapen en op die manier mijn eerste keer seks fijn en liefdevol afsluiten," was zijn eerste reactie. Hij bleef even stil en keek weer naar zijn banaan terwijl hij daar wat van at. "En ik voel me stom... Ik had heel deze vakantie anders moeten beginnen, dan was mijn geaardheid een geheim gebleven en dan hadden we deze problemen niet gehad, dan was jij super gelukkig met Lauren in een relatie waarin helemaal niets fout is en ik zou met mijn oude gewoonte bezig zijn, te heftige gevoelens voor je onderdrukken. Er zijn zoveel dingen die ik niet had moeten doen of wel had moeten doen en niet heb gedaan. Ik had je moeten stoppen, als echte vriend had ik moeten voorkomen dat je vreemd zou gaan, ook al heb ik zo vaak gedroomd over dat wat we gisteren hebben gedaan. Ik had je moeten herinneren aan het feit dat we alleen toestemming hadden voor een zoen, dat heb ik niet gedaan. Samen hebben we direct de hele hand gepakt. Ik had mezelf beter moeten beheersen." Valentino vond het vrij makkelijk om alles op zichzelf te betrekken en zichzelf de schuld te geven. Niet eens om zichzelf als zielig neer te zetten, dat juist niet. Het was gewoon verdomd makkelijk om terug te kijken op de situatie en alle punten te zien waar hij iets anders had moeten doen en indirect dus fout had gezeten. In zijn ogen was hij hier het probleem met zijn problematische crush op zijn al bezette beste vriend.

irauhl

Bericht door irauhl » 14 aug 2019, 03:03

Tyler kon niets anders dan knikken toen Valentijn beaamde dat hij inderdaad een eikel was. En dat was zelfs nog zacht uitgedrukt. Hij voelde zich een verrader, een egoistische zak, een.. Hij kon het gewoon niet meer bedenken. Maar hij was er zeker niet trots op.
Tyler luisterde naar de woorden van zijn beste vriend en schudde kort zijn hoofd. 'Dat klinkt niet stom. Dat klinkt heel erg logisch.', zei hij zacht tegen hem. 'En dat is het ook. Ik..' Tyler slikte even en wendde kort zijn blik af om even na te kunnen denken over wat hij zou gaan zeggen. Daarna bracht hij zijn blik terug naar die van Valentijn. 'Ik.. Mijn hoofd sloeg op hol, het maakte een soort van kortsluiting en ik kon alleen maar aan Lauren denken. Ik voelde me schuldig, maar niet omdat we seks hebben gehad. Indirect wel omdat ik van Lauren hou. Ik ben gek op haar en ik wil haar niet kwijt. Maar het lag niet aan jou. Of omdat je een man bent, of mijn beste vriend. Ik ben vreemd gegaan en dat vergeef ik mezelf nooit weer. Hoe goed en fijn en perfect het ook was.', begon hij voorzichtig. 'Maar ik wil jou ook niet kwijt Val. En ik heb je enorm gekwetst, dat weet ik. Maar dat wilde ik niet en het was ook echt niet de bedoeling om met je gevoelens te spelen want zo ben ik helemaal niet en dat weet je. Maar dat veranderd niets aan het feit dat ik je pijn heb gedaan en heb gekwetst en ik weet niet hoe ik dat goed kan maken. En of ik het uberhaupt goed kan maken.', zei hij hij toen tegen hem. 'Het is niet jouw schuld. Jij hebt geen relatie.. Ja, je bent mijn beste vriend. Maar dan nog had ik mezelf gewoon in de hand moeten houden. Het lukte me gewoon niet. Ik was te nieuwsgierig en het was al te laat voor ik er erg in had. Veel te laat.' Tyler legde zijn hand tegen Valentino's wang aan en zocht zijn ogen op. 'Het spijt me. Het spijt me verschrikkelijk. Ik heb je hart in mijn handen gehad en het daarna als de eikel die ik ben in stukken laten vallen.. En als ik dat terug kon draaien, dan had ik het gedaan. Maar ik weet niet hoe Val, ik weet niet wat ik moet doen. Ik kan wel honderd keer zeggen dat het me spijt maar dat veranderd niets. Ik had mezelf gewoon in de hand moeten houden. Het is niet jouw schuld.'

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 14 aug 2019, 11:08

Valentijn bleef naar de banaan kijken terwijl hij naar Tyler luisterde. Het was zo stom, als Lauren erbij was geweest, mee had gedaan of gewoon toe had gekeken, had het wel gekund. Dat had hij toch eens eerder gedaan? Valentino snapte het ook wel, dan was Lauren op de hoogte, ze zag wat er gebeurde. Nu wist Lauren van niets. Het was een kromme redenatie maar het stak, het stak dat Tyler wel oké was geweest met die man of mannen en niet met zijn beste vriend, die ook nog echte gevoelens had. "Je bent met mij vreemdgegaan, ik heb je geholpen. Daarvoor hadden we nog gezegd dat ik het maar gewoon moest laten gaan, dat deed ik, dat had ik niet moeten doen. Ik had je gewoon moeten stoppen en mijn eigen verlangens aan de kant moeten zetten," mompelde hij waarna hij weer een hap van de banaan nam.
Valentijn zuchtte zacht en legde de bananenschil naast hem op het aanrecht toen de banaan op was. "Mijn ouders hebben me geleerd om nooit te stoken in een bestaande relatie en dat is precies wat ik nu doe, onbewust, daarmee is het wel mijn schuld." Als beide heren vonden dat het volledig hun eigen schuld was, zat er maar een ding op: het was niet de schuld van een van de twee alleen maar van beiden samen. Valentino zag dat echter niet zo, dat idee kwam niet eens in hem op. Hij keek Tyler niet aan toen hij een hand op zijn wang voelde. Voorzichtig haalde hij de hand van zijn wang af en liet zich daarna van het aanrecht glijden, weg van Tyler. Hij pakte de bananenschil en gooide die weg. Hij moest afstand nemen, zeker met die hand op zijn wang, anders zou hij Tyler weer zoenen en daarmee zou hij zichzelf nog meer pijn doen. "Ik weet niet hoe je het goed kunt maken... Toen ik uiteindelijk van het strand weer terug naar hier liep, trof ik je slapend aan. Ik kwam tegen je aan liggen en noemde je toen al een klootzak, maar dat hoorde je niet. Daarna zei ik dat ik toch van je hield. Uiteindelijk komt het wel weer goed, ik moet gewoon een nieuwe manier vinden om mijn gevoelens en verlangens weg te drukken en dan zien we wel. Dit was allemaal niet gebeurd als ik niet op mannen viel of gewoon niet met je mee op vakantie was gegaan. Het is mijn schuld en het spijt me."

irauhl

Bericht door irauhl » 14 aug 2019, 11:44

Tyler haalde even diep adem en luisterde naar de woorden van zijn beste vriend. 'Ik heb inderdaad gezegd dat je het moest laten gaan. En ik had zelf op tijd moeten stoppen. Maar ik kon het gewoon niet.. Je maakt iets in me los en ik weet niet wat ik er mee aan moet.', zei hij zacht tegen hem. Het was niet Valentino's schuld. In ieder geval niet allemaal zijn schuld. Tyler gaf hem dan ook niet de schuld van iets. Hij had gewoon gedaan wat voor hem goed voelde. Zijn beste vriend was stapelgek op hem en Tyler kon het hem dan ook echt niet kwalijk nemen. Nee, het was zijn eigen domme schuld. Hij had het op tijd moeten stoppen. Hij was degene die hier fout zat.
'Je stookt niet, je doet gewoon wat goed voelt.', zei hij zacht tegen hem. 'Ik ben degene met een relatie, niet jij. Ik had zelf op tijd moeten stoppen en dat heb ik niet gedaan omdat het ongelooflijk goed voelde. En dat is niet jouw schuld Val. Het is echt niet jouw schuld.', zei hij tegen hem. Toen Valentijn zich van het aanrecht liet glijden, beet hij kort op zijn onderlip. 'Hm.. Daar had je alle recht toe.', zei hij zacht tegen hem. Hij mocht hem van alles noemen als hij dat wilde. Tyler was ook een klootzak, hij speelde met de gevoelens van zijn beste vriend en dat was niet oke. Hij had zichzelf enorm teleurgesteld. En niet alleen zichzelf.. Ook Lauren en ook Valentijn. En dat vond hij alles behalve oke van zichzelf. Het hoorde niet. Maar hij wist ook niet wat Valentino nu dacht. Of hij had gedacht dat Tyler bij thuiskomst het uit zou maken met Lauren.. Of dat hij van twee walletjes kon blijven eten? Dat werkte toch ook niet? En Tyler kon het ook zeker niet over zijn hart verkrijgen om dat te doen of ook maar voor te stellen aan Lauren. Nee. Dat ging niet gebeuren. Maar hij wist ook niet of hij het haar wel moest vertellen. Ze waren veel te ver gegaan. Echt veel te ver. En dat was niet meer terug te draaien.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 14 aug 2019, 11:56

"Zo ineens na de zoen of doe ik dat stiekem al langer?" vroeg Valentijn toen hij hoorde dat hij blijkbaar wat los had gemaakt bij zijn beste vriend. Hij liep naar de spiegel in de slaapkamer en fatsoeneerde zijn haar wat en terwijl hij dat deed, luisterde hij naar Tyler. "Door te doen wat goed voelt, zet ik wel jullie relatie aan het wankelen. Gisteren moest je al bellen voor de zoen, ik zag hoe onzeker en bang je was en na afloop van het gesprek twijfelde je over wat je nou van het gesprek moest vinden. Nu weet je met jezelf geen raad, je voelt je schuldig, ga je het opbiechten of niet, hoe kom je Lauren onder ogen? Wat doe je met die verrassing die ze nog voor je had... Die interne twijfels en dat gepieker gaat ze merken, er ontstaat wrijving en dat allemaal door mij. Ik stook dus wel," zei hij stellig. Valentino was er heilig van overtuigd dat Tyler en Lauren uit elkaar zouden gaan door hem, door wat hier gebeurd was. "Kijk.. Als we gewoon rustig in slaap waren gevallen, was ik nu tot de conclusie gekomen dat dit na de vakantie niet meer zou kunnen. In mijn hoofd had ik mezelf al duidelijk gemaakt dat ik je deze vakantie dan wel kusjes kon geven, kon knuffelen en gewoon even het zogenaamde stel uit kon hangen en dat ik na de vakantie weer gewoon afstand zou nemen. Ik was me er al van bewust dat dit geen lang leven zou hebben, maar dat het zo af zou lopen... En ik vraag je ook helemaal niet om het uit te maken of met ons beiden een verhouding aan te gaan, juist niet. Ik wil dat jullie bij elkaar blijven, jullie passen bij elkaar, dit is zoals het hoort. Ik had alleen de hoop dat ik de rest van de vakantie gewoon-- Snap je? Het klinkt misschien naïef maar ja..." Het was alsof Valentijn Tylers gedachten kon lezen op dat gebied. Hij zuchtte diep en liet zichzelf daarna op bed vallen. Hij pakte het kussen waar Tyler op had geslapen en drukte zijn neus daarin.

irauhl

Bericht door irauhl » 14 aug 2019, 12:02

'Dat weet ik dus niet..', zei hij zacht. 'Ik.. Ik heb geen idee. Ik voelde me ontzettend gevleid door het feit dat je al zeven jaar verliefd op me bent. En ik voel me een idioot omdat ik dat nooit door heb gehad. Maar je maakt iets in me los. En ik haat het. Ik haat het dat ik daarvoor mijn relatie op het spel zet, maar het voelt zo goed. Het voelt te goed.', zei hij tegen zijn beste vriend.
'Ja, maar dat was een zoen Val. We waren dronken en konden amper nog lopen. Hier waren we ons bewust van. Jij, maar ik ook. Ik had het moeten stoppen. Ik ben degene die fout was. Jij niet. Jij hebt geen relatie, dus het is volkomen begrijpelijk dat jij op een moment als dat gewoon doet wat goed voelt. Maar ik had het moeten stoppen, hoe fijn het ook was en hoe goed het ook voelde.. Ik had het moeten afbreken.' Tyler zuchtte zacht en wreef even kort in zijn ogen.
'Hm.. We kunnen nog steeds rustig in slaap vallen..', zei hij zacht tegen zijn beste vriend, terwijl hij hem eventjes aan keek. 'Om het een beetje goed te maken.' Het was echt niet zijn bedoeling geweest om het op die manier te laten eindigen, zeker niet nadat het allemaal zo fijn en perfect was. Maar hij kon niet anders.. Hij maakte zichzelf langzaam gek en dat trok hij gisteravond gewoon even niet meer.
Tyler liep naar het bed toe en kroop toen achter Valentijn op het bed. Hij legde zijn arm rond zijn middel en kroop zacht, maar dicht tegen zich aan. 'Het spijt me echt.. Ik had je niet willen kwetsen.', fluisterde hij zacht.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 14 aug 2019, 12:17

Toen Valentino die woorden van Tyler hoorde, kreeg hij ineens een heel naar gevoel. Het was alsof hij misselijk werd en tegelijkertijd zijn maag van binnen uit langzaam bevroor. "J-je hebt toch niet gedacht dat je dit moest doen, v-voor mij? Omdat ik je al zo lang leuk vind?" vroeg hij wat onzeker. Dat was wel het gevoel dat hem ineens overviel. Het klonk ook zo knullig, zeven jaar verliefd zijn op iemand die niet hetzelfde zag. Het klonk nep, stom, kinderlijk misschien wel. Het was de manier waarop Tyler die zin verwoord had, het liet Valentino twijfelen aan hemzelf en het gaf hem even het gevoel dat hij zichzelf niet meer serieus kon nemen. Al die tijd had Valentijn zijn verliefdheid anders gezien, het was een verliefdheid die ook aanwezig bleef als je in een relatie zat, als het goed was. Voor Valentino waren ze in dat opzichte al zo lang samen maar zoals Tyler het daarnet verwoordde klonk het als waanzin, als minstens zeven weggegooide jaren.
"Het was maar een zoen maar in mijn dronken zijn voelde ik de opwinding. Ik was het aan het uitlokken, die opmerking dat je toch wel je boxer uit ging doen, ik zat op je schoot, ik-- Ik was nog half bewust. Als het langer had geduurd, was ik sowieso opgewonden geworden en zou ik hebben geprobeerd verder te gaan," bekende Valentino. "En ik vind het onzin dat je zegt dat ik niet fout was omdat ik geen relatie heb. Dat klinkt alsof ik een egoïst ben, doen wat goed voelt, me niet druk maken omdat ikzelf geen relatie heb en dus geen problemen en jou wel problemen bezorgen. Ik had net zo goed moeten stoppen want ik weet dat je bezet bent."
Valentino zuchtte toen hij hoorde wat Tyler opperde. "Wat heeft dat nog voor zin? De magie van het moment is weg en komt nooit meer terug... De voldaanheid, de intense knuffeligheid die ik voelde, weg..." Dat moment goedmaken zou niet meer lukken. Zijn eerste keer zou voor altijd gekenmerkt blijven door dat abrupte einde en het zware gevoel daarna. Valentino voelde dat Tyler ook op bed kwam liggen, tegen hem aan. Hij draaide zich op zijn zij, met zijn rug naar Tyler toe maar liet het verdere knuffelen in deze positie wel verder toe. Hij als kleine lepel, Tyler als de grote. "Hmm... Dat weet ik ook wel maar je had me hoe dan ook gekwetst, vroeg of laat. Je koos alleen het meest ongunstige en pijnlijke moment."

irauhl

Bericht door irauhl » 14 aug 2019, 12:37

Tyler keek zijn beste vriend verbaasd aan. 'Wat? Nee, natuurlijk niet. Doe eens niet zo gek.' Zoiets zou hij nooit doen. Want dan zou hij bewust spelen met de gevoelens van zijn beste vriend en dat wilde Tyler helemaal niet. Tyler gunde hem de hele wereld en hij wilde zo graag dat zijn beste vriend iemand zou vinden waarmee hij gelukkig kon worden. 'Ik deed het voor jou en voor mezelf. En omdat het op dat moment zo ongelooflijk goed voelde. Niet omdat je een oogje op me hebt. Dat zou ik nooit doen. Want dan speel ik met je gevoelens en je weet dat ik niet zo ben..', zei hij zacht tegen hem.
Tyler schudde even kort zijn hoofd. 'Voor mij was het niet zomaar een zoen..', zei hij zacht. 'Je hebt iets aangewakkerd en ik weet niet wat ik er mee moet. Ik wordt er heel erg onzeker van.', bekende hij eerlijk tegen zijn beste vriend. 'Goed, dan ligt het aan ons beide. We waren beide fout. Maar we kunnen er nu niets meer aan veranderen. En misschien wil ik dat ook wel helemaal niet..' Tyler keek zijn beste vriend even aan en liet zijn blik kort o ver hem heen glijden.
'Ik weet dat het misschien geen zin meer heeft, maar gewoon even voor het gevoel.', fluisterde hij zacht. 'Knuffelen kan toch geen kwaad? Je bent gek op knuffelen..', fluisterde hij zacht, terwijl hij wat dichter tegen zijn beste vriend aan kroop. 'Ik heb je nooit willen kwetsen en het spijt me dat ik dat wel heb gedaan, ondanks dat je zegt dat ik je sowieso zou gaan kwetsen. Want het is nooit mijn bedoeling geweest om je te kwetsen.' Tyler liet zijn vingers zacht over Valentino's arm glijden en sloot zijn ogen eventjes.

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 14 aug 2019, 13:01

"Het idee overviel me gewoon even, weet ik veel..." mompelde Valentino zacht en hij beet op zijn lip. Hij geloofde Tyler, hij wilde Tyler geloven. Hij wilde niet dat Tyler dit had gedaan om zijn beste vriend te plezieren. Zo was Tyler inderdaad niet. Het gaf Valentijn een opgelucht gevoel. Gelukkig, dat was niet het geval. Als dat wel het geval zou zijn geweest, zou zijn eigenwaarde spontaan zijn verdwenen.
"Wat heeft het aangewakkerd? Wat maakt je onzeker? Het feit dat je van je vriendin houdt maar ook misschien op diezelfde manier van je beste vriend? Misschien ben je minder hetero dan je zelf dacht, Ty.. Ik weet maar al te goed dat het heel makkelijk is om complex te denken en volledig de weg in je gedachten kwijt te raken maar het antwoord op zichzelf is meestal heel simpel." Valentijn sprak op zich uit ervaring, als dat was waar Tyler mee zat. Zijn gedachten waren een hele wirwar geweest en hij had door de bomen het bos niet meer gezien terwijl het feitelijke antwoord heel simpel was: hij viel op jongens. Mensen konden van hele simpele antwoorden en feitjes zulke moeilijke hersenspinsels maken. "Het enige wat ik wil veranderen is het einde van dat wat gisteren gebeurd is," gaf Valentijn toe, daarmee ook toegevend dat hij in principe ook verder niets wilde veranderen aan wat gebeurd was.
"Misschien..." mompelde Valentijn en hij haalde zijn schouders op. Wat voor gevoel? Het gevoel van gisteren was er niet meer. "Knuffelen kan wel, als we onze gedachten en verlangen verder uitschakelen, stil blijven liggen en ook echt alleen knuffelen." Knuffelen was ook iets gevaarlijks ineens. Vanuit knuffelen kon zo weer een hele seksavond ontstaan, of in dit geval morgen.

irauhl

Bericht door irauhl » 14 aug 2019, 13:14

'Ik deed het echt niet om jou tevreden te stellen.' Nee, zoiets zou hij niet doen. Als het niet goed voelde had hij het sowieso niet gedaan. Maar dat deed het dus wel. Het voelde ongelooflijk goed en als Tyler geen vriendin had gehad, dan was hij waarschijnlijk zo weer het bed ingedoken met zijn beste vriend.
'Ik weet het niet Val. Ik weet niet hoe ik me voel. Jij maakt me onzeker.', bekende hij toen. Hij voelde zich enorm geliefd, maar dat maakte hem verschrikkelijk onzeker. Zo onzeker dat hij niet wist wat hij met zichzelf aan moest. 'Ik zou nooit verliefd kunnen worden op een man Val.. Maar wel op mijn beste vriend.', mompelde hij toen zacht. Tyler zuchtte even en legde zijn hoofd tegen Valentino's schouder aan. 'Ik zeg dat niet omdat ik niet op mannen wil vallen, want het maakt me niet uit waar ik op val. Maar ik hou van Lauren en ik ben gek op haar. En ik wil maar al te graag met haar trouwen en kinderen krijgen en oud worden samen.' Hij was niet verliefd op zijn beste vriend, nog niet. Maar dat kon wel komen als het zo door zou blijven gaan. Maar dat wilde hij Lauren niet aan doen, want Lauren was letterlijk het beste wat hem was overkomen in al die jaren, buiten Valentijn dan.
Tyler pakte voorzichtig Valentijns hand vast en begon zacht aan zijn vingers te friemelen. 'Hm.. Welke verlangen? Om je kleren van je lijf te scheuren?', zei hij op een onschuldig toontje. 'Knuffelen is altijd goed..', zei hij toen zacht, waarna hij zijn vingers verstrengelde met de zijne en zijn been om die van Valentijn heen legde. 'Lig je fijn zo?'

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 14 aug 2019, 13:30

"Ik geloof je," verzekerde Valentino zijn beste vriend toen Tyler nog eens benadrukte dat hij dit echt niet gedaan had om Valentino tevreden te stellen. Hij geloofde Tyler echt, de gedachte was alleen even heel kort door zijn hoofd geschoten. Dat was toch ook logisch? Op momenten als deze ging je op zoek naar elke mogelijke verklaring.
"Ik maak je onzeker? Hoe dan?" Valentino snapte het niet helemaal. "Maar ik ben een man... Misschien val je wel op mannen en vrouwen... Ik heb ook een lange tijd gedacht dat ik gewoon gek was en mijn gevoelens voor jou een uitzondering op de regel waren." Het kon natuurlijk prima zijn dat Tyler op beide geslachten viel, misschien weliswaar met een voorkeur voor vrouwen maar dan was het alsnog zo dat mannen dan niet per definitie uitgesloten waren. "Als je op Lauren valt maar ook wat voelt oor mij, dan ben je gewoon biseksueel." Valentijn besloot het gewoon maar te noemen. Het klonk nu immers wel zo. "Ik opper maar wat, hè, het is aan jezelf om te beslissen hoe jij je voelt maar gezien de situatie zou het een optie kunnen zijn." Valentino was niet de persoon om Tyler een geaardheid te geven maar hij kon zijn vriend wel een extra optie voorhouden, een geaardheid die ook bestond.
Valentijn beet op zijn lip en liet Tyler zijn gang gaan. Met vingers spelen kon nog wel. "Hmm, onder andere, ja," gaf hij toe waarna hij harder op zijn lip beet. "Ja, heel goed." Er moest vooral niet meer gaan gebeuren dan dit. Hij moest denken aan andere dingen, puppy's, snorkelen, zeesterren, strand en dat soort dingen.

irauhl

Bericht door irauhl » 14 aug 2019, 15:11

Tyler knikte kort na Valentino's woorden. 'Gelukkig maar.', zei hij zacht. Ze waren toch nog wel beste vrienden? Dat hoopte Tyler wel, ondanks dat hij eigenlijk een kut streek uit had gehaald met Valentijn. Zoiets deed je niet en al helemaal niet bij je beste vriend.
'Ik weet niet, gewoon.. Ik weet niet of het onzekerheid is, maar je maakt me gewoon week oke. Ik weet niet waarom en ik weet niet hoe. Ik voel me gewoon een klein kwetsbaar jochie als ik bij je ben.', zei hij zacht. Dat was in het begin niet zo geweest, maar wel na die bekentenis van Valentijn.
'Hm.. Dat kan ook nog.' Daar had hij helemaal niet aan gedacht. Wat stom eigenlijk. Maar hij had er ook nooit nagedacht over het feit dat hij Valentino op een andere manier zag, buiten het feit om dat hij zijn beste vriend was. En Tyler wist ook niet of hij perse iets voelde voor zijn beste vriend. Maar daar begon het zo langzamerhand wel op te lijken. Hij was niet verliefd op zijn beste vriend. Nee, hij was verliefd op Lauren. Maar dat betekende niet dat Valentijn zijn hart niet sneller kon laten kloppen..
Tyler verstopte zijn gezicht in Valentino's nek en snoof even zachtjes zijn geur op. Oh wat lekker. Hij rook weer zo lekker. Hoe kon dat toch steeds? Tyler trok zijn beste vriend nog wat dichter tegen zich aan en legde zijn hand, waarmee hij Valentino's hand vast had, tegen de borstkas van zijn beste vriend aan.

was ff naar de supermarkt, mama moest daar werken ;p

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 14 aug 2019, 16:11

"Hm, dat klinkt verdacht veel als verliefdheid, TyTy," mompelde Valentino zacht. Wanneer voelde je je anders zo week en onzeker en klein? Die drie afzonderlijk betekenden wat anders maar zodra je onzeker, klein en week bij elkaar had, kon dat toch allen maar verliefdheid betekenen? Had dat echt alles te maken met de zoen of had het al langer gespeeld maar was niemand het ooit opgevallen?
Valentino beet op zijn lip toen hij merkte dat Tyler zijn geur zachtjes opsnoof. Het lekkere luchtje moest nog aanwezig zijn, hij had dat na het douchen opgespoten met het idee dat ze nog zouden knuffelen en met een kort nachtje was dat echt nog niet weg. Hij dacht terug aan de vliegreis, toen Tyler al zei dat hij lekker rook. Hij beet wat harder op zijn onderlip toen hij nog dichter naar zijn beste vriend toegetrokken werd en die stevige warme hand weer tegen zijn borst voelde. Hij voelde de warmte door het katoen van zijn tanktop heen. Alleen knuffelen, niets anders Val, alleen knuffelen. Maar hoe knuffelen? Vriendschappelijk knuffelen, intiem knuffelen? Wat waren ze nu aan het doen? Valentino had moeite met het beheersen van zijn gedachten.

En ik was even naar het gemeentehuis hehe

irauhl

Bericht door irauhl » 14 aug 2019, 16:16

Was het verliefdheid? Hij kon toch niet op meerdere personen verliefd zijn? Dat was toch niet logisch? Hij wist wel dat hij nog verliefd was op Lauren. Maar dit voelde anders. Het voelde niet als verliefdheid. Maar hij wist ook niet hoe het wel voelde. Tyler kon zijn vinger er niet op leggen en dat was het gene wat hem frustreerde.
'Ik weet het niet Val...', zei hij zacht. Tyler sloot zuchtend zijn ogen en luisterde naar de rustige hartslag van zijn beste vriend. Het was best wel even fijn om zo te liggen samen. Gewoon even niets. Een beetje praten, beetje knuffelen. En ze deden niets verkeerds toch? Ze knuffelden wel vaker, dus dit moest gewoon kunnen. Tyler liet zijn duim even zacht over Valentino's borst glijden, terwijl hij lekker ging liggen. Hij zou zo vanzelf weer een beetje ontspannen. Valentino kon hem laten ontspannen, zonder dat hij het doorhad. En dat was ongelooflijk fijn.

wat nou wil je het land uitgezet worden? ;p
omg ik ben wat vergeten ik sjees even snel heen en weer ahahah

qwerty22033

Bericht door qwerty22033 » 14 aug 2019, 16:24

"Dat is lastig," mompelde Valentijn toen Tyler zei dat hij het niet wist. Dat was lastig voor Tyler maar ook voor Valentijn. Wat moest hij nou? Dit was toch niet eens meer onschuldig knuffelen? Ze lagen anders nooit zo, lepeltje lepeltje, op een bed, zo dicht tegen elkaar aan. Valentino kon alleen maar denken aan Tylers onderlichaam en het feit dat dat licht tegen zijn billen aandrukte. De volgende keer zou hij wel eens van achteren genomen worden, misschien wel precies zo. Valentino woelde gefrustreerd door zijn haar in een poging zijn gedachten stop te zetten. Zo knuffelen was ook zeker fijn, echt wel, maar doordat het gisteren zo naar geëindigd was, kon hij nu nergens anders aan denken dan het moment dat het nog wel goed was. Hij kon ook zeker wel ontspannen knuffelen en nergens aan denken maar dan kreeg hij toch de neiging om kusjes te drukken. Nu ook. Hij wilde zich omdraaien en Tyler overladen met lieve kusjes. Dat kon niet, twee keer was al teveel, een keer dronken, een keer nuchter. Daar kon geen derde keer bij, in wat voor hoedanigheid dan ook.

Nee, maar ik moet me wel uit de gemeente uitschrijven als ik straks weer naar Nederland verhuis XD

Plaats reactie